Dani was wat spraakzamer als je hem tegenkwam in het Amsterdamse nachtleven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:09 schreef Luco het volgende:
Dani is geen held, hij wou nooit zijn handtekening geven als ik langs z'n deur ging... En alle andere Ajacieden wel...
Nee, maar Dani deed het alleen om Lodewijks te helpen. Lelijker kon die gast toch niet worden!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik blijf het een vuile actie vinden.. Keur jij die actie van Bouaouzan ook goed?
[..]
Zo dacht ik ook vroeger toen ik een jaar of 16 was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij wel. En bij velen anderen ook
ik heb wel die tegen Atleticoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft iemand daar eigenlijk geen filmpje van?
Toen dat gebeurde was ik ook een jaar of 16. Geloof ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook vroeger toen ik een jaar of 16 was.
Maar om je vraag te beantwoorden: hij werkt in Portugal als TV presentator/soapster. For real.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:57 schreef Houniet het volgende:
hoe is het met hem eigenlijk? kwam hem toevallig tegen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dani was wat spraakzamer als je hem tegenkwam in het Amsterdamse nachtleven.
jammer genoeg denk je nog steeds zo..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Toen dat gebeurde was ik ook een jaar of 16. Geloof ik
je moet jong blijven, dat is goed voor jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
jammer genoeg denk je nog steeds zo..![]()
Bayern zat er toch ook één bij?quote:
Zeker vergeten wat hij in Spanje deed voor dat terminale kind?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:09 schreef Luco het volgende:
Dani is geen held, hij wou nooit zijn handtekening geven als ik langs z'n deur ging... En alle andere Ajacieden wel...
Vertel?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeker vergeten wat hij in Spanje deed voor dat terminale kind?
Heel erg, doelde op die fantastische goal van Finidi, waarom ik even aan Dani dacht weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doelpunt van Dani? Nee, die heeft nooit tegen Bayern gescoord.
ja, dat kan je wel zeggen ja, als als als; hij die goal tegen ons niet gemaakt had, waren wij nu kampioenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die 16 wedstrijden en 3 doelpunten hebben er inderdaad echt aan bijgedragen.
Jij bent ook tegen Huntelaar en Stam?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja, dat kan je wel zeggen ja, als als als; hij die goal tegen ons niet gemaakt had, waren wij nu kampioen![]()
en Kluivert hoeft van mij niet meer te komen; hij is én te slecht geworden (houte klaas) én hij heeft bij PSV gezeten, pfff... ga dan lekker weg: W
nee. Maar als je aangeeft nooit meer voor een andere Nederlandse club dan Ajax te spelen en je aan het einde van je carriere tóch gaat naar PSV, dan heb je 't voor mij verbruiktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent ook tegen Huntelaar en Stam?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook vroeger toen ik een jaar of 16 was.
Atlético Madrid uit...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |