abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49255165
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:43 schreef twi het volgende:
Geruchten worden dus sterker dat Boulahrouz op mag zouten bij Chelsea. Direct werk van maken, zou ik zeggen. De kans dat 'ie komt is klein, maar lijkt me na zo'n dramatisch seizoen niet uitgesloten. Zit ik meer op te wachten dan een Motta of Ezquerro.
Zou een prima opvolger van Grygera zijn en tevens voor Stam alvast.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:51:29 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49255203
Inderdaad. Maar wel snel erbij zijn, want voor je 't weet heeft PSV een dealtje gesloten met Chelsea. In Eindhoven hebben ze 'm zelfs nog harder nodig dan wij.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:52:17 #78
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49255209
wat dacht je van az
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:54:21 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49255232
Scheringa wil zulke spelers niet betalen joh, dat is zo overduidelijk als wat. Denk dat je wel een miljoen of 8 moet neertellen voor Boulahrouz, en dat kunnen alleen Ajax en PSV. Die laatste zijn een grotere kaper op de kust met hun banden met Chelsea gezien Alcides en Alex.

Bovendien is en blijft een stap naar AZ een grotere stap "terug", ook al winnen ze de playoffs. Het is en blijft een provincieclub, ze hebben nog geen enkele prijs gepakt.
pi_49255269
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:54 schreef twi het volgende:
Scheringa wil zulke spelers niet betalen joh, dat is zo overduidelijk als wat. Denk dat je wel een miljoen of 8 moet neertellen voor Boulahrouz, en dat kunnen alleen Ajax en PSV. Die laatste zijn een grotere kaper op de kust met hun banden met Chelsea gezien Alcides en Alex.
Dat soort bedragen betaalt Ajax denk ik ook niet, denk ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:59:57 #81
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49255307
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:56 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat soort bedragen betaalt Ajax denk ik ook niet, denk ik.
tsja dat is idd lastig te zeggen. je weet nooit wat Ajax voor een budget heeft. helemaal na het mislopen van de CL dit seizoen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 11 mei 2007 @ 02:00:08 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49255310
Het is een groot bedrag, maar we betalen zo vaak twee keer vijf miljoen in de zomer voor een speler. Nu heb je waarschijnlijk 2 goedkope spelers erbij (Bakircioglu voor een habbekrats en Delorge gratis) dat je wel een grote investering erbij zou kunnen doen. Bovendien weet je dat je met Boulahrouz kwaliteit in huis zal halen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Ogararu vorig seizoen, die ook het nodige kostte volgens mij.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 07:34:01 #83
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_49256420
Ogararu kostte ook maar een miljoen of 2 geloof ik.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_49256793
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Zijn er mensen naar de bekerfinale geweest met de trein? Zo ja, klopt het dat jullie trein is bekogeld met stenen?
Heb er wel wat over gehoord. Verder zat ik op de heenweg in trein 2. Terug trein 6 ofzo geloof ik. Twee keer niets gemerkt.

En op 9juni kan ik niet naar het Honkfeest
pi_49256799
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_49256820
Via die site kwam ik hier:

pi_49256839
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:54 schreef twi het volgende:

Bovendien is en blijft een stap naar AZ een grotere stap "terug", ook al winnen ze de playoffs. Het is en blijft een provincieclub, ze hebben nog geen enkele prijs gepakt.
Denk wel dat Dirk dat gaat betalen, die man baalt dat hij geen enkele prijs heeft gewonnen dit seizoen. Hij heeft al beloofd wat "verrassingen" in petto te hebben...

[ Bericht 1% gewijzigd door Longmen op 11-05-2007 09:36:38 ]
pi_49257065
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:43 schreef twi het volgende:
Geruchten worden dus sterker dat Boulahrouz op mag zouten bij Chelsea. Direct werk van maken, zou ik zeggen. De kans dat 'ie komt is klein, maar lijkt me na zo'n dramatisch seizoen niet uitgesloten. Zit ik meer op te wachten dan een Motta of Ezquerro.
Boula zou geweldig zijn naast Stam..
pi_49257085
quote:
Ten Cate geeft Ajax-selectie extra rustdag
De selectie van Ajax is door trainer Henk ten Cate onverwacht beloond met een vrije dag. De Amsterdamse oefenmeester acht een rustdag de beste methode om het hoofd leeg te maken na de 1-0 nederlaag tegen sc Heerenveen.

Zodoende gaat de vrijdagtrainer dus niet door. Ten Cate is van mening dat zijn selectie wel wat extra rust kan gebruiken, na de fysiek en mentaal inspannende afgelopen weken. Om zondag, wanneer Ajax de return speelt tegen de Friezen, weer volledig fris te zijn, acht de ervaren oefenmeester het beter dat zijn spelers een extra dagje rust genieten.
pi_49257586
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:17 schreef patrickt37 het volgende:
'Ajax wil nog een FC Barcelona-tweetal'
Gepubliceerd op 10-05-07 om 19:03 door Tim Vogelpoel

Ajax is druk bezig om de gelederen te versterken voor volgend seizoen. Zo zouden de Amsterdammers belangstelling hebben in nóg een FC Barcelona-duo. Naast Thiago Motta en Bojan Krkic zou Ajax ook een oogje hebben op Santiago Ezquerro en Geovanni Dos Santos.
Die Bojan Krikic zie ik wel zitten. Ik heb hem van de week een paar keer aan het werk gezien op Eurosport, en ik moet zeggen dat het zeker een groot talent is.
pi_49257691
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die Bojan Krikic zie ik wel zitten. Ik heb hem van de week een paar keer aan het werk gezien op Eurosport, en ik moet zeggen dat het zeker een groot talent is.
alleen die Ezquerro gaat niet veel toevoegen toch? Die is bijna 32..
pi_49257762
Niet teveel "vreemdelingen" aub.
pi_49257915
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:26 schreef Longmen het volgende:

[..]

Denk wel dat Dirk dat gaat betalen, die man baalt dat hij geen enkele prijs heeft gewonnen dit seizoen. Hij heeft al beloofd wat "verassingen" in petto te hebben...
Wat gaat hij in de as leggen dan
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_49257986
----------------- Stekelenburg ---------------------------
-------------------------------------------------------------
--Heitinga----Stam----Boulahrouz----Emanuelson---
-------------------Gabri--------Davids-------------------
----------------------Sneijder/Perez----------------------
---Wilhelmsson-------Huntelaar-----------Babel-------

Dit zou wel leuk zijn volgend jaar
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:37:16 #95
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_49258107
We zullen zien hoeveel Dirkje nog in AZ blijft pompen nu. Natuurlijk zal hij gebrand zijn op een prijs volgend seizoen. Maar het moet toch een keer opdrogen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_49258112
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:30 schreef Lennox het volgende:

[..]

Wat gaat hij in de as leggen dan

Een as echte amsterdammer?
pi_49258150
nu ook op VI.nl
quote:
Ajax breekt contract jeugdinternational open
11/5/2007 9 :16

Ajax is erin geslaagd John Goossens langer aan zich te binden. De achttienjarige jeugdinternational ligt nu vast tot de zomer van 2011. Goossens speelde dit seizoen zowel voor de A1 als het belofteteam van de Amsterdammers en moet zijn debuut in de hoofdmacht nog maken.
'Deze contractverlenging is een teken dat de club in je gelooft', zegt Goossens op de website van de club. 'Mijn hart ligt natuurlijk bij Ajax, dus ik ben hier heel blij mee.' De aanvallende middenvelder, die in 2005 met Oranje onder-17 naam maakte op het WK in Peru, stond eerder in de belangstelling van Chelsea.

Goossens, die al vanaf zijn tiende jaar bij Ajax speelt, hoopt op een kans in het eerste elftal. 'De weg daar naartoe is nog lang, maar als de kans zich voordoet, zal ik hem met beide handen aangrijpen. In het eerste elftal zitten niet zo heel veel linksbenige buitenspelers die een goede voorzet in huis hebben, dus wie weet is er wel een rol voor me weggelegd.'
  Moderator vrijdag 11 mei 2007 @ 09:38:40 #98
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49258153
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:47 schreef Messenga het volgende:
Delorge dus, en Bakircioglu.
Wat is er precies mis met Kennedy?
pi_49258215
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
----------------- Stekelenburg ---------------------------
--Heitinga----Stam----Boulahrouz----Emanuelson---
-------------------Gabri--------Davids-------------------
----------------------Sneijder/Perez----------------------
---Wilhelmsson-------Huntelaar-----------Babel-------

Dit zou wel leuk zijn volgend jaar
Waar baseer je in godsnaam Wilhelmsson op? .
pi_49258241
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:38 schreef TIM-846 het volgende:
nu ook op VI.nl
[..]
Die Ajax Koffie van Van Geel zal wel lekker smaken. Die is de afgelopen week goed bezig geweest zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')