Bakircioglu is op zeker beter dan die de Mul en als Babel, hij kan tenminste die bal normaal voorgevenquote:
Die smiley is ongepast. Bakircioglu is een klasbak.quote:
Wamberto ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:56 schreef BB-boy het volgende:
Bakircioglu is een klasbak.
nice videoquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:54 schreef toma het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iaYPxtoYh3s
heb net een filmpje gemaakt van de eerste seizoenshelft van Ajax![]()
Netjes, Utrecht en Feyenoord uitquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:54 schreef toma het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iaYPxtoYh3s
heb net een filmpje gemaakt van de eerste seizoenshelft van Ajax![]()
Goede foto voor een ander onderschriftquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
.... Maar het is een welgemeend gebaar namens de Supportersvereniging Ajax, de AFCA supportersclub, Ajax en alle echte supporters....
vindt dat ze de supportersclub en de vereniging hiermee tekort doen.
Waren juist geen hooligans, waren trieste boeren die een dagje stoer wouden doen in de grote stad joh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef toma het volgende:
ze moeten gewoon zeggen dat die klote hooligans niks te zoeken hebben bij een huldiging.
Zulk soort taal begrijpen die pubers tenminste
Alle voetbalsupporters zijn hooligans hoorde ik laatst.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waren juist geen hooligans, waren trieste boeren die een dagje stoer wouden doen in de grote stad joh.
het zijn dan ook de eerste pas. Het is afwachten of we voorronde CL halen en aan de hand van dat resultaat zullen er mensen weggaan en evt worden aangekocht he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb nou niet het gevoel dat je met deze aankopen nou echt veel opschiet.
Een speler als Bakircioglu heeft in ieder geval veel meer rendement dan een angsthaas als de Mul.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:10 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb nou niet het gevoel dat je met deze aankopen nou echt veel opschiet.
Pleeoffs van vorig jaar Ajax-feyenoordquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef SoupNazi het volgende:
Die foto uit de OP: wanneer is die genomen en waarom lacht H.?![]()
Ik ook, ze zullen hem vast niet zo maar halen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef StarGazer het volgende:
Ik geef die Delorge gewoon het voordeel van de twijfel.
Gratis, contractduur van twee jaartjes. Kan je geen buil aan vallen lijkt mij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ook, ze zullen hem vast niet zo maar halen.
Het waren absoluut géén hooligans die dat maandag hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef toma het volgende:
ze moeten gewoon zeggen dat die klote hooligans niks te zoeken hebben bij een huldiging.
Zulk soort taal begrijpen die pubers tenminste
Precies. Als ie nu naar Heerenveen was gegaan en daar de pannen van 't dak speelt, werd er hier weer gezeurd over het gebrekkige aankoopbeleid. Dus laten we afwachtenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef StarGazer het volgende:
Ik geef die Delorge gewoon het voordeel van de twijfel.
Zou lekker zijn als Sneijder nog een jaartje blijft. Maar dan moet er wel voorronde CL gehaald worden denk ik. Dat is dan ook de enige reden waarom ik hoop dat wij die kut play-offs winnen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Netjes, Utrecht en Feyenoord uit.
Voor de rest, Sneijder, wat een held eigenlijk.
ik wel. Ajax hoort in de CL thuis. en ALS we de play offs winnen. waag het te betwijfelen. kunnen we verder bouwen aan een goede selectie. kijk naar wat wij hebben rondlopen op dit moment. best CL waardig dacht ik zo. psv heeft de afgelopen jaren hoge ogen gegooid voor de Nederlandse competitie en we hebben laten zien dat we het niveau van psv best kunnen overtreffen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou lekker zijn als Sneijder nog een jaartje blijft. Maar dan moet er wel voorronde CL gehaald worden denk ik. Dat is dan ook de enige reden waarom ik hoop dat wij die kut play-offs winnen.
Nog een jaartje Uefa Cup zou ik ook helemaal niet erg vinden![]()
provinciaaltjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het waren absoluut géén hooligans die dat maandag hebben gedaan.
Ah, Bananenman was me al voor.
quote:'Provincie' hield huis op Leidseplein
ROB ROMBOUTS
AMSTERDAM - Van de 51 gearresteerde relschoppers die na de huldiging van Ajax maandagavond op en rond het Leidseplein vernielingen aanrichtten, kwamen er 24 uit Amsterdam, de anderen van buiten de stad.
De gemeente raadt ondernemers aan de schade te verhalen op de arrestanten. De arrestanten zijn inmiddels allemaal heengezonden met een dagvaarding.
Ondernemers op het Leidseplein vinden dat een huldiging van Ajax voortaan in de Arena moet worden gevierd, gevolgd door een feest voor de fans.
''Als je jarig bent, verzorg je zelf je feestje,'' zegt Jan Dippell, die voor de 23ste keer (inclusief krakersrellen) een etalageraam van zijn bloemenwinkel aan het Leidseplein moet vervangen. ''Nu laten de spelers na een uurtje de fans alleen achter. Laat ID&T een afterparty organiseren. Regel een biersponsor die het eerste biertje cadeau doet. En gaat het fout, dan wordt het eigen stadion verbouwd in plaats van het Leidseplein.''
De huldiging wordt Ajax tot nu toe aangeboden door de gemeente, zegt een woordvoerster van de club. ''We zullen bekijken of we in de toekomst wellicht een feest in de Arena organiseren.''
Voor burgemeester Job Cohen is 'een grens bereikt'. De huldiging was maandag op het Museumplein in de vergeefse hoop dat het Leidseplein, de traditionele huldigingsplaats, dit keer gespaard zou blijven.
Maandag werden ook ramen vernield van antiekzaken in het Spiegelkwartier. ''Als bij de volgende huldiging de politie onze straat afsluit, gaan de supporters gewoon een straat verder,'' zegt antiquair Willem Lameris, wiens 'inbraakwerende' etalageruit ook sneuvelde.
We zullen zien in de voorbereiding, misschien is het een groeibriljantjequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:18 schreef MaxC het volgende:
Ik weet niet wat we met Delorge moeten. 't is een leuke speler maar ik denk niet dat hij aan het spelen toekomt. Ook met Verthongen terug
Die knal van Urby tegen Groningenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:13 schreef PizzaSalami het volgende:
http://www.afcasupportersclub.nl/article.asp?cat=n&id=512
Heel netjes van de spelers en de club, toch kan je er weinig tegen doen, mongooltjes
.
Vertonghen (let op de 'h'quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:18 schreef MaxC het volgende:
Ik weet niet wat we met Delorge moeten. 't is een leuke speler maar ik denk niet dat hij aan het spelen toekomt. Ook met Verthongen terug
Ik zou hem eerst 3 weken straf training geven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vertonghen (let op de 'h') wordt volgens mij niet voor het middenveld teruggehaald, maar voor de verdediging.
Doe ik dit nou alleen om hun te pesten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef Noshiba het volgende:
dit is dus ook echt gewoon een soort, az'ertje. Vind ik eigenlijk wel een mooi nieuw woord voor clubs die het in eigen hand hebben maar het toch verpesten!
Ajax had het ook in eigen hand hoor. PSV trouwens ook dus je dan kan je er net zogoed een Top 3'tje van makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Noshiba het volgende:
( als reactie op de 4-0 overwinning van getafe in het barca forum)
[..]
Doe ik dit nou alleen om hun te pesten?![]()
Idd, leuk gebaar! Op de Ajax site kun je gratis filmpje ervan bekijken, wel leuk om te zien!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:13 schreef PizzaSalami het volgende:
http://www.afcasupportersclub.nl/article.asp?cat=n&id=512
Heel netjes van de spelers en de club, toch kan je er weinig tegen doen, mongooltjes
.
zeker een goed gebaar en zo hoort het gelukkig ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idd, leuk gebaar! Op de Ajax site kun je gratis filmpje ervan bekijken, wel leuk om te zien!
Zijn 'n paar pubers in Gouda opgepakt inderdaad...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Zijn er mensen naar de bekerfinale geweest met de trein? Zo ja, klopt het dat jullie trein is bekogeld met stenen?
Mijn neefje van 14 is er ook voor opgepakt hoorde ik net van mijn maquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zijn 'n paar pubers in Gouda opgepakt inderdaad...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mijn neefje van 14 is er ook voor opgepakt hoorde ik net van mijn ma![]()
![]()
![]()
Die namen zeggen me geen kakquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:20 schreef Sethje het volgende:
[afbeelding]
Word lekkere bieren van 17.00 tot 04.00 uur... site is ook online www.honkfeest.nl
Niks van gemerkt, vorig jaar wel. Alleen die ramen zijn toch dubbelglas, alleen buitenste raam was kapot.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Zijn er mensen naar de bekerfinale geweest met de trein? Zo ja, klopt het dat jullie trein is bekogeld met stenen?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:45 schreef toma het volgende:
kan iemand de laatste A van AFCA weghalen in de TT ?
Was het heen of terugweg? Heenweg zat ik trein 1, terugweg een van de laatste, 6 of 7 ofzo...beide keren niks van gemerkt trouwens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
nee, zat in trein 5 heen, terug in trein 2. niets gemerktquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand van werk zat in trein 3 en die schijnt bekogeld te zijn met stenen. Paar ramen gesneuveld dacht ik dat 'ie het over had.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een sukkels zijn dat zeg.... Stel je voor dat je iemand raakt in die trein en zo iemand komt te overlijden...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Zou een prima opvolger van Grygera zijn en tevens voor Stam alvast.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:43 schreef twi het volgende:
Geruchten worden dus sterker dat Boulahrouz op mag zouten bij Chelsea. Direct werk van maken, zou ik zeggen. De kans dat 'ie komt is klein, maar lijkt me na zo'n dramatisch seizoen niet uitgesloten. Zit ik meer op te wachten dan een Motta of Ezquerro.
Dat soort bedragen betaalt Ajax denk ik ook niet, denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:54 schreef twi het volgende:
Scheringa wil zulke spelers niet betalen joh, dat is zo overduidelijk als wat. Denk dat je wel een miljoen of 8 moet neertellen voor Boulahrouz, en dat kunnen alleen Ajax en PSV. Die laatste zijn een grotere kaper op de kust met hun banden met Chelsea gezien Alcides en Alex.
tsja dat is idd lastig te zeggen. je weet nooit wat Ajax voor een budget heeft. helemaal na het mislopen van de CL dit seizoenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat soort bedragen betaalt Ajax denk ik ook niet, denk ik.
Heb er wel wat over gehoord. Verder zat ik op de heenweg in trein 2. Terug trein 6 ofzo geloof ik. Twee keer niets gemerkt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Denk wel dat Dirk dat gaat betalen, die man baalt dat hij geen enkele prijs heeft gewonnen dit seizoen. Hij heeft al beloofd wat "verrassingen" in petto te hebben...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:54 schreef twi het volgende:
Scheringa wil zulke spelers niet betalen joh, dat is zo overduidelijk als wat. Denk dat je wel een miljoen of 8 moet neertellen voor Boulahrouz, en dat kunnen alleen Ajax en PSV. Die laatste zijn een grotere kaper op de kust met hun banden met Chelsea gezien Alcides en Alex.
Bovendien is en blijft een stap naar AZ een grotere stap "terug", ook al winnen ze de playoffs. Het is en blijft een provincieclub, ze hebben nog geen enkele prijs gepakt.
Boula zou geweldig zijn naast Stam..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:43 schreef twi het volgende:
Geruchten worden dus sterker dat Boulahrouz op mag zouten bij Chelsea. Direct werk van maken, zou ik zeggen. De kans dat 'ie komt is klein, maar lijkt me na zo'n dramatisch seizoen niet uitgesloten. Zit ik meer op te wachten dan een Motta of Ezquerro.
quote:Ten Cate geeft Ajax-selectie extra rustdag
De selectie van Ajax is door trainer Henk ten Cate onverwacht beloond met een vrije dag. De Amsterdamse oefenmeester acht een rustdag de beste methode om het hoofd leeg te maken na de 1-0 nederlaag tegen sc Heerenveen.
Zodoende gaat de vrijdagtrainer dus niet door. Ten Cate is van mening dat zijn selectie wel wat extra rust kan gebruiken, na de fysiek en mentaal inspannende afgelopen weken. Om zondag, wanneer Ajax de return speelt tegen de Friezen, weer volledig fris te zijn, acht de ervaren oefenmeester het beter dat zijn spelers een extra dagje rust genieten.
Die Bojan Krikic zie ik wel zitten. Ik heb hem van de week een paar keer aan het werk gezien op Eurosport, en ik moet zeggen dat het zeker een groot talent is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:17 schreef patrickt37 het volgende:
'Ajax wil nog een FC Barcelona-tweetal'
Gepubliceerd op 10-05-07 om 19:03 door Tim Vogelpoel
Ajax is druk bezig om de gelederen te versterken voor volgend seizoen. Zo zouden de Amsterdammers belangstelling hebben in nóg een FC Barcelona-duo. Naast Thiago Motta en Bojan Krkic zou Ajax ook een oogje hebben op Santiago Ezquerro en Geovanni Dos Santos.
alleen die Ezquerro gaat niet veel toevoegen toch? Die is bijna 32..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Bojan Krikic zie ik wel zitten. Ik heb hem van de week een paar keer aan het werk gezien op Eurosport, en ik moet zeggen dat het zeker een groot talent is.
Wat gaat hij in de as leggen danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Denk wel dat Dirk dat gaat betalen, die man baalt dat hij geen enkele prijs heeft gewonnen dit seizoen. Hij heeft al beloofd wat "verassingen" in petto te hebben...![]()
quote:Ajax breekt contract jeugdinternational open
11/5/2007 9 :16
Ajax is erin geslaagd John Goossens langer aan zich te binden. De achttienjarige jeugdinternational ligt nu vast tot de zomer van 2011. Goossens speelde dit seizoen zowel voor de A1 als het belofteteam van de Amsterdammers en moet zijn debuut in de hoofdmacht nog maken.
'Deze contractverlenging is een teken dat de club in je gelooft', zegt Goossens op de website van de club. 'Mijn hart ligt natuurlijk bij Ajax, dus ik ben hier heel blij mee.' De aanvallende middenvelder, die in 2005 met Oranje onder-17 naam maakte op het WK in Peru, stond eerder in de belangstelling van Chelsea.
Goossens, die al vanaf zijn tiende jaar bij Ajax speelt, hoopt op een kans in het eerste elftal. 'De weg daar naartoe is nog lang, maar als de kans zich voordoet, zal ik hem met beide handen aangrijpen. In het eerste elftal zitten niet zo heel veel linksbenige buitenspelers die een goede voorzet in huis hebben, dus wie weet is er wel een rol voor me weggelegd.'
Waar baseer je in godsnaam Wilhelmsson op?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
----------------- Stekelenburg ---------------------------
-------------------------------------------------------------
--Heitinga----Stam----Boulahrouz----Emanuelson---
-------------------Gabri--------Davids-------------------
----------------------Sneijder/Perez----------------------
---Wilhelmsson-------Huntelaar-----------Babel-------
Dit zou wel leuk zijn volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|