Doe ik dit nou alleen om hun te pesten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef Noshiba het volgende:
dit is dus ook echt gewoon een soort, az'ertje. Vind ik eigenlijk wel een mooi nieuw woord voor clubs die het in eigen hand hebben maar het toch verpesten!
Ajax had het ook in eigen hand hoor. PSV trouwens ook dus je dan kan je er net zogoed een Top 3'tje van makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef Noshiba het volgende:
( als reactie op de 4-0 overwinning van getafe in het barca forum)
[..]
Doe ik dit nou alleen om hun te pesten?![]()
Idd, leuk gebaar! Op de Ajax site kun je gratis filmpje ervan bekijken, wel leuk om te zien!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:13 schreef PizzaSalami het volgende:
http://www.afcasupportersclub.nl/article.asp?cat=n&id=512
Heel netjes van de spelers en de club, toch kan je er weinig tegen doen, mongooltjes
.
zeker een goed gebaar en zo hoort het gelukkig ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idd, leuk gebaar! Op de Ajax site kun je gratis filmpje ervan bekijken, wel leuk om te zien!
Zijn 'n paar pubers in Gouda opgepakt inderdaad...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Zijn er mensen naar de bekerfinale geweest met de trein? Zo ja, klopt het dat jullie trein is bekogeld met stenen?
Mijn neefje van 14 is er ook voor opgepakt hoorde ik net van mijn maquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zijn 'n paar pubers in Gouda opgepakt inderdaad...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mijn neefje van 14 is er ook voor opgepakt hoorde ik net van mijn ma![]()
![]()
![]()
Die namen zeggen me geen kakquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:20 schreef Sethje het volgende:
[afbeelding]
Word lekkere bieren van 17.00 tot 04.00 uur... site is ook online www.honkfeest.nl
Niks van gemerkt, vorig jaar wel. Alleen die ramen zijn toch dubbelglas, alleen buitenste raam was kapot.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Zijn er mensen naar de bekerfinale geweest met de trein? Zo ja, klopt het dat jullie trein is bekogeld met stenen?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:45 schreef toma het volgende:
kan iemand de laatste A van AFCA weghalen in de TT ?
Was het heen of terugweg? Heenweg zat ik trein 1, terugweg een van de laatste, 6 of 7 ofzo...beide keren niks van gemerkt trouwens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
nee, zat in trein 5 heen, terug in trein 2. niets gemerktquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand van werk zat in trein 3 en die schijnt bekogeld te zijn met stenen. Paar ramen gesneuveld dacht ik dat 'ie het over had.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat een sukkels zijn dat zeg.... Stel je voor dat je iemand raakt in die trein en zo iemand komt te overlijden...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |