Hoe is het vrouwelijk schoon?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Een keer middagje geweest, en vond het wel leuk toen. Denemarken is wel een schitterend land op zich, dus dat kan ik je wel aanraden. En rond Kopenhagen schijnt genoeg te doen te zijn. Ik zou gaan
250euro vergoedingquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef DaFan het volgende:
Yay ik krijg 70 euri per weekDas meer dan jullie
Krijg geen stufi meer. 400 lenenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef denB het volgende:
[..]
250euro vergoeding
Plus ±370 studiefinancering
Das opzich wel een nette inkomen voor iemand die voor de rest net werkt
Uitwonend + nog een aanvullendebeurs oid? Of lenen. Ik leen ook en ben uitwonend, ik krijg ergens bij de 700 euro p/m van de ibg...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef Stienn het volgende:
370 hoe doe je dat?
Blond, strak, dikke tietenquote:
Vader die geen alimentatie betaald leverd je extra geld opquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Uitwonend + nog een aanvullendebeurs oid? Of lenen. Ik leen ook en ben uitwonend, ik krijg ergens bij de 700 euro p/m van de ibg...
Iets waar wij mee kunnen helpen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef denB het volgende:
[..]
Vader die geen alimentatie betaald leverd je extra geld op
-----
Ben nu al een paar dagen bezig om iets goed te krijgen, maar dat lukt niet.
En mijn collega die het hoort te doen, snapt er de ballen niet van
Ik vind dat er te vaak negatief geredeneerd wordt hierover. Stagiaires kosten bedrijven ook geld, omdat ze begeleid moeten worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:37 schreef teardropnl het volgende:
Bedrijf neemt stagiairs omdat het goedkoper is. Zijn voor 80% medewerker en doen de dagelijkse klusjes, maar krijgen hooguit een vergoeding van 200euro. Toch goedkoper dan iemand aannemen voor fulltime he.....
voor mij is deze post nog 14 minuten weg...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:46 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga, tot straks en anders morgen![]()
![]()
Weet niet of het programma: ACT kent?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:44 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik vind dat er te vaak negatief geredeneerd wordt hierover. Stagiaires kosten bedrijven ook geld, omdat ze begeleid moeten worden.
voor stage of voor FOK! ??quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:47 schreef Sok41 het volgende:
:| , ik heb hier gewoon geen tijd meer voor
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Blond, strak, dikke tieten![]()
(over het algemeen dan)
ik krijg het driedubbelequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:37 schreef teardropnl het volgende:
Bedrijf neemt stagiairs omdat het goedkoper is. Zijn voor 80% medewerker en doen de dagelijkse klusjes, maar krijgen hooguit een vergoeding van 200euro. Toch goedkoper dan iemand aannemen voor fulltime he.....
heb je toen je collega ff flink gePWND??quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:51 schreef denB het volgende:
OMG, een collega vraagt net aan mij, of ik een stekker blok kan om wisselen.
Terwlijk ik op pc's tegelijk bezig bent, en hij mijn stekkerblok wilt
Zoiets doet toch aan het eind van een werkdag als er niemand meer is ?
350 per maand..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:38 schreef DaFan het volgende:
Yay ik krijg 70 euri per weekDas meer dan jullie
Zeker en ze betalen mn kamer, lunch en reiskosten ook...quote:
chillquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zeker en ze betalen mn kamer, lunch en reiskosten ook...
Ik weet dat hij om half5 naar opnames moet, dus ik zei dat hij moest wachten tot het eind van de dagquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je toen je collega ff flink gePWND??![]()
kut en ik moet morgen... nog...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef teardropnl het volgende:
Je zou maar over 1 uur weekend hebben
Morgen moet ik nog een 8uurquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef teardropnl het volgende:
Je zou maar over 1 uur weekend hebben
Dagquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben wegvanavond visite en kado's
![]()
alvast prettig weekend, denk dat ik er pas zaterdagavond weer even ben![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben wegvanavond visite en kado's
![]()
alvast prettig weekend, denk dat ik er pas zaterdagavond weer even ben![]()
Maar hebben wij een beetje lak aanquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:01 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zaterdagavond kun je geen stage lopen, dus mag je hier ook niet posten
JA DOE IK GEWOON!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar hebben wij een beetje lak aan![]()
Zaterdagavond moet je sowieso niet achter een computer zitten, dan hoor je achter een bar te zitten met een glas bier in je handenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar hebben wij een beetje lak aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |