Oops sorry, haal maar van mijn stagevergoediing af moment?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
Hoi
Nog lekker niks gesloopt, maar wel vaak bijna
Kon vanochtend ook maar net die dikke Sony Bravia LCD houden. Collega liet even los om schroevendraaier te pakken
Dat is in nederland ook het geval hoor lieverdquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef Deansensitized het volgende:
Maar dan had het zijn schuld geweest hoorHij liet los.
En in Denemarken is het zo dat stagiares [trainee's] nergens verantwoordelijk voor zijn. Als ik de mist in ga met iets, waarbij een ander van het bedrijf de opdracht gegeven heeft is die persoon verantwoordelijk
Hmmmm, had hem eigenlijk moeten laten stuiteren![]()
Maar ja, ben uiteraard verzekerd.
nee joh, zwembadje.. (opblaasbaar.) zo een ding die 5 kuub water sliktquote:
Is dat zo? Wist ik niet eens johquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef denB het volgende:
[..]
Dat is in nederland ook het geval hoor lieverd
Ga je bij bootje even in het zwembad liggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:23 schreef Freshthinking het volgende:
Ik ben gaar.
Een klasgenoot van de middelbare school had ook zon groote backyard, met een zwembadje, daarna lekker bij komen bij het kamp vuurtje was daar dagelijks aan gingquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee joh, zwembadje.. (opblaasbaar.) zo een ding die 5 kuub water slikt
duurt een volle nacht om vol te lopen
Zwemmen in het basinquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee joh, zwembadje.. (opblaasbaar.) zo een ding die 5 kuub water slikt
duurt een volle nacht om vol te lopen
Ik ook nog een half uurtjequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik heb er genoeg van! gelukkig nog een half uurtje en dan mag ik weer naar huis!
Jep, dat staat als het goed is in je stage contract die je van school uitkrijgt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dat zo? Wist ik niet eens joh![]()
Als medewerker hoor je dan toch ook gewoon loon te krijgen??quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
En zij op school maar roepen van juist welJe bent medewerker van het bedrijf, je loopt gewoon mee, dus je doet ook [tot in het redelijke uiteraard] wat ze je opdragen.
En nu roep jij van niet
Maar is gelukkig in die 4 jaar nog nooit iets gebeurd.
Natuurlijk ben je een medewerker van het bedrijf en verantwoordelijk voor de werkzaamheden die je levert. Alleen is het zo dat je begeleider eindverantwoordelijk is. Dat is iets andersquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
En zij op school maar roepen van juist welJe bent medewerker van het bedrijf, je loopt gewoon mee, dus je doet ook [tot in het redelijke uiteraard] wat ze je opdragen.
En nu roep jij van niet
Even een vraagje tussendoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef Deansensitized het volgende:
En in Denemarken is het zo dat stagiares [trainee's] nergens verantwoordelijk voor zijn.
Krijg ik ook dus wel min of meer. Ja meer vergoeding eigenlijk...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Stienn het volgende:
[..]
Als medewerker hoor je dan toch ook gewoon loon te krijgen??
Een keer middagje geweest, en vond het wel leuk toen. Denemarken is wel een schitterend land op zich, dus dat kan ik je wel aanraden. En rond Kopenhagen schijnt genoeg te doen te zijn. Ik zou gaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor.
Is Kopenhagen leuk voor een paar daggies weg? (vanaf hier gesproken dan)
Zo bedoelde ik hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je een medewerker van het bedrijf en verantwoordelijk voor de werkzaamheden die je levert. Alleen is het zo dat je begeleider eindverantwoordelijk is. Dat is iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |