heb ik me ook zo vaak in vergist... toen ik in italie studeerde werd ik een keer uitgenodigd door de chinese studentes die naast ons woonden... na wat gepraat kwamen we op leeftijden uit..... en dan vraagt eentje, hoe denk je dat ik ben..... fock.... te oud is te erg, te jong schatten is misschien nog erger.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:58 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ook niet! Zijn ook echt van die pedo-wijven. Als ze 30 zijn zien er nog uit als 12![]()
Whehe,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:06 schreef ETA het volgende:
[..]
heb ik me ook zo vaak in vergist... toen ik in italie studeerde werd ik een keer uitgenodigd door de chinese studentes die naast ons woonden... na wat gepraat kwamen we op leeftijden uit..... en dan vraagt eentje, hoe denk je dat ik ben..... fock.... te oud is te erg, te jong schatten is misschien nog erger.....
Dus heel voorzichtig aangepakt:"dus je studeert, dus je hebt middelbare school al gedaan, dus je moet minstens 18 zijn" en dan heel goed op de reakties letten..... vervolgens:"maar je was al even aan eht studeren, dus je moet wel minstens 21 zijn" en dan weer goed kijken naar die oogjes.... "aangezien jullie helemaal in italie zitten hebben jullie vast meer ervaring, dus be je vast wel 24...." Toen kreeg ik ineens een andere blik.... dus heb maar gegokt dat ze 23 was, en dat was goed
ps. ze zag eruit als 12![]()
me love long timequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:06 schreef ETA het volgende:
[..]
heb ik me ook zo vaak in vergist... toen ik in italie studeerde werd ik een keer uitgenodigd door de chinese studentes die naast ons woonden... na wat gepraat kwamen we op leeftijden uit..... en dan vraagt eentje, hoe denk je dat ik ben..... fock.... te oud is te erg, te jong schatten is misschien nog erger.....
Dus heel voorzichtig aangepakt:"dus je studeert, dus je hebt middelbare school al gedaan, dus je moet minstens 18 zijn" en dan heel goed op de reakties letten..... vervolgens:"maar je was al even aan eht studeren, dus je moet wel minstens 21 zijn" en dan weer goed kijken naar die oogjes.... "aangezien jullie helemaal in italie zitten hebben jullie vast meer ervaring, dus be je vast wel 24...." Toen kreeg ik ineens een andere blik.... dus heb maar gegokt dat ze 23 was, en dat was goed
ps. ze zag eruit als 12![]()
nog niet geweest. Lijkt me wel leuk (hintquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:09 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga deze zomer naar de Dominicaanse Republiek!!
Iemand daar al geweest?!
mijn ouders wel, met wat later bleek, een drugscrimineelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:09 schreef miss-scofield het volgende:
Iemand daar al geweest?!
Doel je daarmee op zo'n geluidsfragment? Heb ooit zo'n ding op m'n telefoon gehad. Zo'n aziatisch wijf dat de hele tijd roept; you have my baby, i soon come to Danmark, I love you big long time!quote:
voordat ik aan het blackjacken ging had ik het ook niet breed. Je moet kansen herkennen en aanpakken. ff opsomming van mijn goedkope reizen:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef denB het volgende:
Nog nooit echt op vakantie geweest naar een warm land, heb het niet zo breed en vroeger hadden mijn ouders dat ook al niet
Lijkt me toff!! Vorig jaar al beetje gezocht om gewoon met paar moaties er heen te gaan, toch maar niet gedaan..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:09 schreef miss-scofield het volgende:
Iemand daar al geweest?!
Hahaha lekker dan! Gelukkig niet gepakt dus!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijn ouders wel, met wat later bleek, een drugscrimineel
ach, hij heeft nu tuintje op zn buik en mn ouders hadden er niets mee te maken..
18 dagen! Vet lang!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lijkt me toff!! Vorig jaar al beetje gezocht om gewoon met paar moaties er heen te gaan, toch maar niet gedaan..
Super lijkt me daar![]()
Hoelang ga je?
Ik doe MBOquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:15 schreef ETA het volgende:
[..]
voordat ik aan het blackjacken ging had ik het ook niet breed. Je moet kansen herkennen en aanpakken. ff opsomming van mijn goedkope reizen:
10-daagse culturele uitwisseling in st petersburg: 100 euro voor reis, verblijf en eten. Dit was geregeld door een europese studentenvereniging (aegee), en zij hadden dus een flinke zak geld gekregen van de EU voor deze uitwisseling. Dus voor 100 euro pp waren we klaar!!
Met dezelfde vereniging op summer university geweest. Met 30 europese studenten rondtrekken in een land in europa. Kosten: 180 euro plus vliegticket voor 2 weken Polen, inc eten en lokaal vervoer en goed programma. Zelfde prijs voor 2,5 week in estland en letland. Kijk, je slaapt dan niet in hotels, met geluk in een goed hostel, maar vaak in een gymzaal op een matje. Maar ja, je bent jong e hebt energie, dus je slaapt toch niet meer dan 4 uur per nacht. Dit wordt allemaal geregeld door studenten, dus daarom is het zo goedkoop. Oh ik ken iemand met een zeilboot, nou voor een krat bier kunnen we middagje gaan zeilen met iedereen. En een ander werkt op een paarden ranch, nou dan gaan we toch paardrijden voor niks
Of je kijkt bij je studievereniging of ze leuke studiereizen hebben. Ok niet echt vakantie, maar genoeg tijd om dingen zelf te gaan verkennen, en meestal zeer gezellig. De organisatie krijgt meestal een bak geld mee van de Uni en andere fondsen, dus dit is ook goedkoop. 175 euro voor reis en verblijf voor 10 dagen!! Scandinavie en tsjecie/slowakije dus gedaan
Of bij je studie kijken of ze speciale projecten hebben waar je naar het buitenland moet. Zelf een internationaalproject gedaan, mocht op kosten van de uni 10 dagen naar zwitserland. Daarna nog zelf ff door het land gecrossed
Of je probeert mee te doen aan Europese workshops die gesponsord worden door de EU/groot bedrijf. Compiegne Frankrijk voor 2 weekalleen eten moest ik zelf betalen.
Vakantiewerkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat voor werk doe (deed) je? Wat voor soort vloer?
Ik wil ook naar Engeland! London wel te verstaan!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb eigenlijk nog geen idee waar ik dit jaasr naar toe ga op vakantie. Of ik ga met mijn ouders en blijf ik NederlandOf ik ga met mijn broer en nog wat vrienden naar Engeland (geen euroland
). En waarschijnlijk valt het toch tegen na mijn afgelopen vakantie
we vonden het al apart dat de planten die we besteld hadden zo een grote pot hadden ten opzichte van de maat van het plantje.. you do the mathquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha lekker dan! Gelukkig niet gepakt dus!
@ Luctor.. Je mag van mij mee hoor! Maar ik ga wel met vriendje en al!
mijn broer en consorten gaan naar zuid-Engeland, weet niet precies welk gebied daaro, maar denk dat ik dat maar ga doen. heb nog wel beetje geld voor een reisjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Engeland! London wel te verstaan!!
Prince geeft eindelijk weer eens een concert.. maar helaas niet in Nederland!!![]()
![]()
Tickets zijn goedkoop (45 euro). Maar die pokkereis erheen is pokkeduur!! En ik wil zo graag!
Sponsor mij!!
Klopt, super goedkoop! Gaven toch de voorkeur aan beetje zuip/ouwehoer vakantiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
18 dagen! Vet lang!!Maar 1000 euro pp.. all inclusieve mét elke dag een uur excursie (duikles, paardrijden noem maar op)!! Voor Griekenland ben je net zoveel kwijt.
Ik heb er echt superveel zin in!!
als je nog een vriendin (singlequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha lekker dan! Gelukkig niet gepakt dus!
@ Luctor.. Je mag van mij mee hoor! Maar ik ga wel met vriendje en al!
eurolines niks voor je? of anders gaan liften als je veel tijd hebt. Waar een wil is, is een weg/reis.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:19 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Engeland! London wel te verstaan!!
Prince geeft eindelijk weer eens een concert.. maar helaas niet in Nederland!!![]()
![]()
Tickets zijn goedkoop (45 euro). Maar die pokkereis erheen is pokkeduur!! En ik wil zo graag!
Sponsor mij!!
no one is perfectquote:
Whahaha! Lees net dat je daar maar 2 euro voor krijgt!! Dus helaasquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
we vonden het al apart dat de planten die we besteld hadden zo een grote pot hadden ten opzichte van de maat van het plantje.. you do the math
ennuh, betreft sponsor.. kan je goed overweg met pingpong ballen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:38 schreef denB het volgende:
Ik snap nu niets meer van de bedoeling van mijn reflectie verslagen en dergelijke![]()
Aan het begin werd gezegt, je moet 3 reflectie verslagen hebben. Prima deze 3 heb ik af.
Die worden dan gekeurd door een docent. Vervolgens komt er een andere docent op je stage, en die zegt dat je die 2 mappen 2keer moet hebben. Dus voor de docent op school en voor de docent op stage.
Maar beide docenten hebben andere visies over je verslagen wat dus resulteerd in 2 totaal verschillende verslagen.
Ben nu dus echt de weg kwijt -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |