Ik: Ja sorry sorry het spijt me.quote:Die gast: "Eey man, doe ff normaal"
Ik: "Hoezo? Wat is er dan?"
Die gast: "Je duwt me"
kzie t al helemaal voor mequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:45 schreef faithjez het volgende:
[..]
Ik: Ja sorry sorry het spijt.
En vervolgens heel hard naar huis rennen en een topic maken op fok?
Oh, was jij dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef Bigfoot414 het volgende:
Loop ik net de Appie Happie binnen, pak twee halfjes maisbrood, en raak per ongeluk met mn linkerhand de rechterarm van een of andere sukkel aan.
Die gast: "Eey man, doe ff normaal"
Ik: "Hoezo? Wat is er dan?"
Die gast: "Je duwt me"
![]()
Yeah right...
Zielig mannetje, met je overgevoelige armpje![]()
Interesante reactie, zou je daar misschien over willen uitwijden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:47 schreef SadKingBilly het volgende:
Vol uithalen en minstens de helft van zijn tanden eruit rammen. Dan - als hij valt - fors uithalen en zijn ballen kapot trappen. Opgeruimd staat netjes.
Iets zegt me overigens dat dit geen "jongen van jan de wit" was..
Ik heb last van koppijn, ik ben misselijk en er is niemand thuis op wie ik mijn frustraties kan botvieren. Gelukkig heb ik dan altijd nog de klaagbaak op Fok!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef Posdnous het volgende:
Interesante reactie, zou je daar misschien over willen uitwijden?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:50 schreef BrauN het volgende:
Klappen die handel!
wel eerst de reacties lezen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef VoreG het volgende:
Waarom pak je 2 halfjes? Is 1 hele dan niet veel makkelijker?
Die reactie stond er net nog niet! Ik had niet op refresh gedrukt namelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef MrDice het volgende:
[..]
wel eerst de reacties lezen hoor, dat vroeg ik dus ook al.
nou okay danquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef VoreG het volgende:
Die reactie stond er net nog niet! Ik had niet op refresh gedrukt namelijk.
geen idee, daarom vragen we het aan Bigfoot (duhhhhquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:19 schreef FlitsFrits het volgende:
1 om op te eten, de ander om in te vriezen?
TS probeert een (homo-)vriend in een supermarkt te scoren.quote:
Oke thnx manquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
TS probeert een (homo-)vriend in een supermarkt te scoren.
Je stond wel te knikken met je knieeën.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:10 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]Dat kreeg ik ook ooit een keer naar mijn hoofd geslingerd door een heel klein marokkaantje (jaartje of 12, denk ik?) in de supermarkt (ik pakte de laatste flesjes breezah). "Ik wil die flesjes, ik ga je klappen als je ze nu niet geeft"
Twee minuten eerder was hij in de winkel verschenen met een groep "matties", echter die waren ondertussen verwijderd door het personeel (want luidruchtig en vervelend). Hij was dus helemaal alleen hoewel hij kennelijk dacht dat zijn vriendjes achter hem stonden. Toen ik plotseling vlak voor hem ging staan keek hij om en kwam ook tot die ontdekking. Weg grote bek! Alsof ik zelfs maar geïntimideerd zou zijn door vijf of zes twaalfjarige allochtoontjes
De gozer die de TS probeerde te versieren, was voor de TS helaas straightquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke thnx man![]()
Is het 'm ook gelukt of was die gozer ''straight'' zeg maar![]()
Maarja nu heeft ie wel weer wat te fappen vanavond denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
De gozer die de TS probeerde te versieren, was voor de TS helaas straight.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:10 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]Dat kreeg ik ook ooit een keer naar mijn hoofd geslingerd door een heel klein marokkaantje (jaartje of 12, denk ik?) in de supermarkt (ik pakte de laatste flesjes breezah). "Ik wil die flesjes, ik ga je klappen als je ze nu niet geeft"
Twee minuten eerder was hij in de winkel verschenen met een groep "matties", echter die waren ondertussen verwijderd door het personeel (want luidruchtig en vervelend). Hij was dus helemaal alleen hoewel hij kennelijk dacht dat zijn vriendjes achter hem stonden. Toen ik plotseling vlak voor hem ging staan keek hij om en kwam ook tot die ontdekking. Weg grote bek! Alsof ik zelfs maar geïntimideerd zou zijn door vijf of zes twaalfjarige allochtoontjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |