Hoe kan ik nou te laat zijn als ik zelf de raids plan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef viezerdt het volgende:
Leuk he mauro, wacht maar totdat je andere uit de raidplanner flikkert als je zelf te laat was
Hier verder: WoW topic #114: Met een nieuwe fok guild ?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:44 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik net tegen met mijn lock
Vies ventjequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:44 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Servers waren gister down wat langer dan geplanned volgens mij dus zijn ze hier maar gaan spammenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef Killjoy het volgende:
Mijn god dat gaat hard, topic 113 helemaal gemist
Moet je even aan sloavink vragen want ik ben de link kwijtquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Baret het volgende:
Tonks stuur je die lvl guide nog naar me?
Bij deze, sloavink zou je het kunnen sturen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Moet je even aan sloavink vragen want ik ben de link kwijt
Ach ik was niet thuis gister, daar zal het door komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Servers waren gister down wat langer dan geplanned volgens mij dus zijn ze hier maar gaan spammen!
Beetje Sparkles van mijn Sparklez jatten ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:44 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Heb je dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje Sparkles van mijn Sparklez jatten ?![]()
Ik wil wel meedoen met je guild
Welke server is dat ? Maak ik er ook ff 1quote:[quote]Op donderdag 10 mei 2007 10:41 schreef dekkered het volgende:
-tonks
class=blood elf warlock
Character name=Sparkles
-baret
class=undead mage
Character name=Baret
-dekkered
class=blood elf mage
Character name=Lavines (is nog niet aangemaakt maar vanmiddag wel rond 5 uur ofzo)
-sloavink
class=tauren shaman
Character name=?
-fir3fly
class=?
Character name=?
-necrodeath
class=orc hunter
Character name=nerKhan
-trance_fan
class=?
Character name=?
Zo goed baret?
Ik heb ergens nog steeds een lvl 5 Tauren Warrior genaamd Smashbangdiequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:59 schreef viezerdt het volgende:
Karazhan, en ik ben smashngrab, orc warrior(lamme naam, weet t xD)
Voor een prot kun je beter Spankntank hetenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog steeds een lvl 5 Tauren Warrior genaamd Smashbangdie
hahahaha goeiequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Voor een prot kun je beter Spankntank heten
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:24 schreef dekkered het volgende:
-tonks
class=blood elf warlock
Character name=Sparkles
-baret
class=undead mage
Character name=Baret
-dekkered
class=blood elf mage
Character name=Lavines (is nog niet aangemaakt maar vanmiddag wel rond 5 uur ofzo)
-sloavink
class=tauren shaman
Character name=?
-Fir3fly
class= Blood elf warlock
Character name= Félice
-necrodeath
class=orc hunter
Character name=nerKhan
-trance_fan
class=?
Character name=?
-viezerdt
class=orc warrior
Character name=smashngrab
-dj_day-v
class=?
Character name=?
-Vogelkooi
class=?
Character name=?
Namen voor de Guild:
-We love to die
-will dance for money
-meet the fokkers
-the assasins
<and his imaginary friend>
<Bada Bing>
- I'm AFK don't hit me
- Turbo cleaning Toiletbrushes
- Epic Vendors
- Gnome Baseball Team
- Beg more I like it!
- Blood Elf Strip Squad
- Milk Machine
Ik heb geen idee hoe je een online tabelletje maakt, anders zou iedereen het zo kunnen toevoegen en was het makkelijker geweest. Owja wie zei ook alweer dat het er nooit van zou komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:55 schreef Mauro het volgende:
OMG..
Eindelijk van al die lijstjes af (die in de OP stonden)
Wordt het topic weer volgespammed ermee
<We Hug for Food>quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef viezerdt het volgende:
Oke dan, de guild naam word <troetelbeertjes>, met een mooie roze tabard (later). en ding lvl 10 voor mij, en tonks ook maar alvast
meh, stomme naam.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef viezerdt het volgende:
Oke dan, de guild naam word <troetelbeertjes>, met een mooie roze tabard (later). en ding lvl 10 voor mij, en tonks ook maar alvast
ik vindt em coolquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef viezerdt het volgende:
dan moet de topic starter ff in de OP het zettenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:47 schreef viezerdt het volgende:
priest en ff kappen met al die naamlijsten derin zetten
xD en wie denkje dat dat isquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan moet de topic starter ff in de OP het zetten
Anders maak gewoon een wiki aan. Kun je het linkje spammin ipv de hele lijst.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan moet de topic starter ff in de OP het zetten
Gewoon een nieuwe pagina naam verzinnen en dan op edit klikkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:53 schreef dekkered het volgende:
hoe maak je een nieuwe wiki aan op fok wiki
werkt bij mij niet horquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe pagina naam verzinnen en dan op edit klikken![]()
male natuurlijk. Voor de ubervette gear later. extra groot allesquote:
Ooit van een raid gehoord?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef viezerdt het volgende:
Euh, omdat er nu teveel online waren om in een party te praten hebben we (tijdelijk) I LIEK KITTENZ genomen
in een raid droppen normale quest items nie en kan je quests nie finishen enzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ooit van een raid gehoord?
Kunnen er 40 in namelijk.
En dan kun je met z'n allen kleppen met mekaar
40 mans lvl 1 raid op Stormwind![]()
gewoon tijdelijk farmenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef viezerdt het volgende:
[..]
in een raid droppen normale quest items nie en kan je quests nie finishen enzo
hoelang speel je dan? of zoveel alts?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
Pff ik loop nu alweer achter. Mijn main is nog maar 31, die moet ik ook onderhouden.
Ik speel vandaag precies een maand.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:39 schreef ainiwho het volgende:
[..]
hoelang speel je dan? of zoveel alts?
hahahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:44 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
werkt niet, je word namelijk gelockt aan een raidquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:53 schreef Mauro het volgende:
ff een vraagje.
Wij hebben 2 Karazhan groepen in het guild.
Beide groepen zijn even ver in de instance maar we stoppen nu met Kara tot aan de reset.
Want in het weekend wordt er niet geraid behalve op zondag en dan is het weer Gruulpwnagetime
Zou het dan mogelijk zijn om mensen die verschillend gesaved zijn bij elkaar in de groep te gooien en dan van die 2 groepen de beste mensen te picken om ff Kara te clearen of krijg je dan echt 2 verschillende instances?
Omdat ze dus even ver zijn in de instance
haha gratsquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Killjoy het volgende:
Yay ding 70 met mijn lock, mijne 2e 70 alweer, gaat lekker
<Patatje Oorlog> (lekker zit ik nu te etenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:12 schreef Pritt het volgende:
<Frikandel Speciaal> ( ik krijg meteen alweer honger)
Ik ben GM en we hebben al een naamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:09 schreef ainiwho het volgende:
Maaruh is er nog steeds geen naam voor de fok-guild?
ennuhh wie is de gm?![]()
mag ik zijn naam? kan ik ff /w als ik online ben![]()
gewoon een /who i liek kittenz doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:23 schreef ainiwho het volgende:
haha okayje game naam?
en waarom blijft iedereen dan doorposten met naampjes? of is de naam tijdelijk?
ok ff w88quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:25 schreef tonks het volgende:
Ik ben nu online. wisper sparkles ;D
Bij ons: Lollerskatrios of Doomquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:20 schreef Mauro het volgende:
Bij ons op de server hebben ze een guild (ally) <Rise and Shine>
Als tegenhangers daarvan heb ik aan Horde kant al <Die and Whine> en <Rice and Wine> gezien
Ey tonks als ik on ben rond 5-6 uur ofzo whisper ik je, als je tenminste on bent. Invite me dan ok?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:25 schreef tonks het volgende:
Ik ben nu online. wisper sparkles ;D
Na 7 posts op FOK! weet al precies hoe je je hoort te gedragen als een pro.quote:
Die past wel heel erg bij fok denk als je het mij vraagtquote:
Fair enough. Ze halen/editen toch gewoon de posts neem ik aan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:38 schreef tonks het volgende:
Hey doe niet zo over IJsmeis! zouden jullie ook niet leuk vinden, je loopt het risico nu dat hier straks een slot op komt slim jongens.
Sparkles!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:39 schreef znarch het volgende:
Ik wil ook in de FOK guild, wie moet ik whisperen ?
En Hillsbrad en Badlandsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:48 schreef Necrodeath het volgende:
ahjoh, gewoon STV overslaan en dan komt alles goed!
Badlands word toch niet veel gepvp'ed?quote:
Mwah is juist omgekeerd. Zeker voor TBC met IF dicht bij werd er veel door allies gagankedquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:23 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Badlands word toch niet veel gepvp'ed?
En meestal sta je daar toch sterker omdat er wel een horde stadje is, maar geen alliance stadje![]()
Niks mis met huntersquote:
lol hoiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:55 schreef __________ het volgende:
Jij bent toch Necrid? Die mage die waarschijnlijk doodziek werd van mij in SH donderdag en offline ging ?Ik was ladderzat en er kwam visite toen Eddy me vroeg om te helpen. Ik was niet de beste tank die er rondliep die avond
MAG IK JOU AANRAKEN !!!?!?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:57 schreef Necrodeath het volgende:
Kheb mijn Gaystrider uiteindelijlk Floyd genoemd
Oh en DING, hoogste van de fok guild ^_^
ook alleen maar omdat ik bezoek en vanavond feest hebquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:57 schreef Necrodeath het volgende:
Kheb mijn Gaystrider uiteindelijlk Floyd genoemd
Oh en DING, hoogste van de fok guild ^_^
Ik hoop het niet, er moet volgens mij nog best wat werk gedaan worden in de zin van het balancen van encounters....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:12 schreef tonks het volgende:
Dinsdag heeeel waarschijnlijk patchday
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:12 schreef tonks het volgende:
Dinsdag heeeel waarschijnlijk patchday
bij mij is ie ook bezigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm wow begint hier bij me vriendin spontaan een patch te downloaden!
352MB
Meer in het internet cafe zittende artfagsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vast wel minder leechende kleuters
Of mensen met een te lage upload zodat je op dat ding gaan zitten wachten en dan snel closen als het binnen isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Meer in het internet cafe zittende artfags
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:57 schreef tonks het volgende:
Midnight teh easy
Wij hebben m een keer met 1 tank en 2 healers gedaan. 8 manned in totaal.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:57 schreef tonks het volgende:
Midnight teh easy
/golfclapquote:Op zondag 13 mei 2007 12:59 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Wij hebben m een keer met 1 tank en 2 healers gedaan. 8 manned in totaal.
Moet je ff wachten tot tonks reageert die speelt magequote:Op zondag 13 mei 2007 17:16 schreef Helo het volgende:
Ben 3 weken na start TBC ongeveer gekapt met het spelen van WOW natuurlijk nog wel me account en die andere ongein gehouden, en zat er maar weer eens aan te denken om weer verder te gaan spelen. Nou speel ik een mage, hoe erg is deze generfed en wat is er veranderd. Want op de officele forums loopt iedereen altijd te janken dus duidelijk wordt het me daar niet.
Dus is de mage generfd of valt het wel mee. (btw ik weet dat er een patch aankomt dat weet ik dus maar wat ervoor is gebeurd niet echt.)
alvast bedankt
quote:Force of Nature: The Treants summoned by this spell will now correctly attack your target even if it is neutral or non-aggressive.
Heb ik ze vorige net alle 2 gekochtquote:Gift of the Wild, ranks 1 and 2, are now available on trainers.
Dat zijn de MT Targets van CTRaid.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar rechts onder je rader, zijn dat je vijanden ? Hoe hoe hoe ?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:36 schreef tonks het volgende:
Hij was boos en toen had ie alles weggehaald
WC is een lekker nat grotje waar veel te beleven valtquote:Op maandag 14 mei 2007 01:13 schreef Shake het volgende:
Wow WC is echt een leuke instance! had m nog nooit gedaan met mn lock, nu met mn druid (catform). Lekker veel blue drops en 2 druid set items gescoord![]()
![]()
Gz!!quote:Op maandag 14 mei 2007 00:16 schreef DjNivek het volgende:
The Lurker Below dood...en ik heb em gemist
KutChello met z'n 30 minuten offline een paar keer vandaag, werd dus gekickt van de raid. 50g verknalt aan een spec die ik niet heb gebruikt omdat ik daarna maar naar een heroic ging ><
Leuke loots ja, voor de enige warrior die er niet was die nog geen epic dps bracers hadquote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gz!!
Allie first ^^
Was overigens ook leuke loot![]()
Wij wilden gisteren ff Kara verder in. Aran/Chess/Prince maar dat ging niet zo lekker
Aran 2 keer gewiped omdat mensen gewoon niet opletten. Gaan ze in de blizzard staan of ze lopen uit het vuur
Daarna ff chess gedaan (leuke ring voor me overigens) en vond een healer het nodig om het event nog een keer te startenZe was daar nog nooit geweest en vond het leuk om te doen.
![]()
Iedereen weer die fijne buff
Dus uiteindelijk maar een rogue die twee adds die aan de andere kant van het event staan laten pullen helemaal tot aan de Shady dealer. Toen konden we pas weer verder naar de Prince.
Eindelijk daar, de cheat willen gebruiken is de positionering van de mensen niet in orde
Dus de hele tijd een reset. Of de line of sight voor de healers op de MT was niet in orde --> dooie MT
Kortom, lekker avondje vol fouten en alleen chessevent voor elkaar.
Ach ja.. als er meer mensen bij het guild komen zal het wel beter gaan. Eerst de inactieve mensen kicken
Ik heb idd Teh Powahquote:Op maandag 14 mei 2007 11:05 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Leuke loots ja, voor de enige warrior die er niet was die nog geen epic dps bracers had
De andere warrior die er wel was liep te dpsen, en had de bracers van Maulgar. Niet een enorme upgrade btw, maar die krijgt wel een buff in de patch.
En mja, je had toch THE POWAH? Zeg gewoon dat ze Prince normaal moeten doen. Ooit wordt het toch wel gefixt...
M'n vote ziet er verdomd positief uit btw
Daarom heb ik met mijn alt stv ook gewoon helemaal overgeslagenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
Kut horde gankers in Stranglethorn, niet te geloven. Ze krijgen geen honor door mij te doden, maar toch blijven ze maar doorgaan
.
Alterac, Arathi, Desolace, Shimmering Flats, Dustwallow Marsh, Badlands, Swamp of Sorrows.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is het alternatief van stv?
Searing gorge is toch best maklijk op lvl 51, maar volgens de guid moet ik er nu zijn.
Mja, ik ga gewoon hier een paar quests doen en dan straks naar Desolace.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:18 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Daarom heb ik met mijn alt stv ook gewoon helemaal overgeslagen![]()
Daar ben ik ook geweest, vreselijk irritant omdat er alleen maar een Horde outpost isquote:
Heul niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Huh blizzard die de horde helpt? Ze helpen altijd de allaince(sorry moest ff
)
L2Pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bah, dat blizzard de horde helpt in BG gaat gewoon te ver. Het was net 30-5 in killsHorde wint ALTIJD !!
Ja idd. Constante gezeik aan bijde kanten dat Blizzard de andere kant helptquote:
We zijn gewoon een hechtere en betere groep. Accepteer het nou:). De Horde is beter.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bah, dat blizzard de horde helpt in BG gaat gewoon te ver. Het was net 30-5 in killsHorde wint ALTIJD !!
Aye, true. Omdat horde niet de standaard kindjes zijn die om het uiterlijk allience rollen, omdat we vaak in de minderheid zijn op servers moeten we elkaar vaker helpen kom je vaker dezelfde gasten tegen en misschien omdat de leeftijd bij horde iets hoger ligt (geen idee eigenlijk). De horde is iig zoals burakius zegt een hechtere groepquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
We zijn gewoon een hechtere en betere groep. Accepteer het nou:). De Horde is beter.
We hebben nu ook de BE's die er best wel 'goed' uit zienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:27 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Aye, true. Omdat horde niet de standaard kindjes zijn die om het uiterlijk allience rollen, omdat we vaak in de minderheid zijn op servers moeten we elkaar vaker helpen kom je vaker dezelfde gasten tegen en misschien omdat de leeftijd bij horde iets hoger ligt (geen idee eigenlijk). De horde is iig zoals burakius zegt een hechtere groep![]()
uitzuigerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:57 schreef tonks het volgende:
lol net. zo'n dude wisp mij "Can you make me portal to shatt plz!" ik zeg automatisch nee zegt hij "I pay good plz" dus ik zeg "How good?" zegt ie "20g!" dus ik denk dat is een grap ofzo dus ik zeg "40g!" geeft hij dat ook nog
haha wtfquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:57 schreef tonks het volgende:
lol net. zo'n dude wisp mij "Can you make me portal to shatt plz!" ik zeg automatisch nee zegt hij "I pay good plz" dus ik zeg "How good?" zegt ie "20g!" dus ik denk dat is een grap ofzo dus ik zeg "40g!" geeft hij dat ook nog
Weet je wat ook leuk is. Als er iemand aan het grinden is op 'jouw' stuk. Moet je hem inviten en vragen of hij je kan helpen je elemental te summonen. Dan open je een portal naar Darnassusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:57 schreef tonks het volgende:
als je daar in trapt ben je wel heel kansloosquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is. Als er iemand aan het grinden is op 'jouw' stuk. Moet je hem inviten en vragen of hij je kan helpen je elemental te summonen. Dan open je een portal naar Darnassusen zwaai je hem nog ff uit
![]()
en trappen er meer in dan je denkt hoor! Zeker als ze geen Mage spelen is dan kans vrij groot dat ze vrolijk meeklikkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:35 schreef JanaX het volgende:
[..]
als je daar in trapt ben je wel heel kansloos![]()
Dat is juist de funquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:29 schreef vogelkooi het volgende:
en dan naar dat pokke eiland stuur ze dan naar sw ofzo.
juist nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:29 schreef vogelkooi het volgende:
en dan naar dat pokke eiland stuur ze dan naar sw ofzo.
Een mage die gaat minen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:29 schreef vogelkooi het volgende:
Maar dat is zielug!
en ja het is een boom, waar geen ore is
Nou je gaat naar je character select screen, kiest 'create new character' en je bent gere-rolled.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe werkt zo'n reroll eigenlijk?
Ik vond Gift of the Wild rank 3 in m'n eerste HF Ramparts run ^^ deze week eindelijk 70 geworden en kan hem nu dus gebruikenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Heb ik ze vorige net alle 2 gekocht
Jamaar dan heb je bijna altijd een warriorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou je gaat naar je character select screen, kiest 'create new character' en je bent gere-rolled.
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar dan heb je bijna altijd een warriorIk lees wel es dat iemand rerollde, en een draenei hunter werd, dus leg uit
Je weet toch wel dat je kunt kiezen hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar dan heb je bijna altijd een warriorIk lees wel es dat iemand rerollde, en een draenei hunter werd, dus leg uit
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, als hij serieus is dan ga ik dit in me sig zetten.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
waar zit je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, ook even TBC gekocht, nu weer verder met mn Blood Elf.
Wat een onzin. Álle horde die ik tegen kom zijn fucking gankers die geen quest kunnen doen zonder bescherming van een level 70 ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:27 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Aye, true. Omdat horde niet de standaard kindjes zijn die om het uiterlijk allience rollen, omdat we vaak in de minderheid zijn op servers moeten we elkaar vaker helpen kom je vaker dezelfde gasten tegen en misschien omdat de leeftijd bij horde iets hoger ligt (geen idee eigenlijk). De horde is iig zoals burakius zegt een hechtere groep![]()
Ja dat weet ik, omfglolzorpwnw00tquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je kunt kiezen he. Hoop dat je sarcastisch was
Tief op, blije treehuggerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een onzin. Álle horde die ik tegen kom zijn fucking gankers die geen quest kunnen doen zonder bescherming van een level 70 ofzo.
Haha had al zoiets van hij zit heir al een tijdje dat weet hij toch welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, omfglolzorpwnw00t
hap
Voel je je aangesproken?quote:
Je zit zeker nog niet zo lang op Lightbringer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef Maruna het volgende:
Tijd voor wat profielen mensen
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Lightbringer&n=Maruna = ik
Kei veel mensen hebben die Feral staffquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ik vond Gift of the Wild rank 3 in m'n eerste HF Ramparts run ^^ deze week eindelijk 70 geworden en kan hem nu dus gebruiken
Tijd voor wat profielen mensen
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Lightbringer&n=Maruna = ik
Ja, maar wij Hordies hebben gelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:05 schreef WyriHaximus het volgende:
Jongens jongens, als iemand alliance speelt is de horde kut dat ze ganken en als iemand horde speelt loopt de alliance kut en loopt altijd te ganken. Get over it!
neeeeheeee, die poke boom heeft helemaal geen ore. dat bedoel ik.quote:
Kan je daar dan wel mining leren?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
neeeeheeee, die poke boom heeft helemaal geen ore. dat bedoel ik.
/dancequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |