quote:
maar je mag met AM toch ook wel PM en?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef Polonium-120 het volgende:
it's am now...
quote:
Ik heb Gert heul niets gestuurdquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Heb jij gert nu weer geen mooie tieten foto's gestuurd? Je weet toch dat hij dat wil...
Even een ontbijtje scoren![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... nog steeds de oogjes geopend?..
... tuurlijk!...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:53 schreef 2live het volgende:
[..]
maar je mag met AM toch ook wel PM en?![]()
... en dat allemaal op natuurlijke basis... dus biologisch verantwoord?..quote:
Uiteraard! Je kent me tochquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... en dat allemaal op natuurlijke basis... dus biologisch verantwoord?..
Succes!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:ik stort me even in het peutergedruis...
tot later (hoop ik)
7 personal mailquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... tuurlijk!...
1 ter herinnering [pro memorie]
2 ter vrome nagedachtenis [piae memoriae]
3 per duizend [promille]
4 per maand
5 's middags [post meridiem] <=> a.m.
6 per meter
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:ik stort me even in het peutergedruis...
tot later (hoop ik)
sorryquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Et tu, 2live?![]()
Ik ben straks de enige niet-streamert...![]()
9 Pontifex Maximusquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:58 schreef Ian_Nick het volgende:
8 Pigmentloze Mongool
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Et tu, 2live?![]()
14 plee mobielquote:
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Et tu, 2live?![]()
... ach ik had jezus een ezel gegeven... jij mag nu naar meerdere ezels kijken...quote:
Misschien een duivelsuitdrijving en opname in de SC-afkickkliniekquote:
Dat nooit!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien een duivelsuitdrijving en opname in de SC-afkickkliniek
19) Passievolle Medefokkertquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
17) Periodieke Monogamie
22) Provinciale Middenschoolquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
21) Productie Maatschappij
26) Populaire Mannenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:
25) Play Mate
*Legt vast een dwangbuis klaar*quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Legt vast een dwangbuis klaar*
Ah zo erg is het niet, even doorbijten en je bent er weer vanaf. En het kost je geen 3,95...
da's waar, maar ik wil nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Legt vast een dwangbuis klaar*
Ah zo erg is het niet, even doorbijten en je bent er weer vanaf. En het kost je geen 3,95...
28) Prestatie Managementquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:37 schreef Polonium-120 het volgende:
27 peuter maffia
... hoppaquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Even een peuk zoeken...
... kweet niet... doe ze aan bij de meet & greet SC-festival... ik weet niet wat de anderen dragen...quote:
... vreemd... hebben anderen hier ook last van?...quote:
Ik zie een hoopquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... vreemd... hebben anderen hier ook last van?...
Ik was eigenlijk van plan om niks aan te doen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef Polonium-120 het volgende:
... kweet niet... doe ze aan bij de meet & greet SC-festival... ik weet niet wat de anderen dragen...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om niks aan te doen...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
... misschien mag je wel tegen Gert zijn palmboom staan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Staking?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef 2live het volgende:
ze zijn hier overdag toch ook niet vooruit te branden![]()
... waarom?...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef 2live het volgende:
ze zijn hier overdag toch ook niet vooruit te branden![]()
... welkom... je bent weer onder de levenden...quote:
ik ben na 4 mei ook een niet streamer.......ik kijk wel de flimpjes op vol dan blijf ik toch nog een beetje op de hoogte. Voor zover ik het nu kan bekijken heb je nog niets gemist ja hooguit een hoop ergernisquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Et tu, 2live?![]()
i am a survivor...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Et tu, 2live?![]()
Thnx... gedaan trouwens... maandag over een week (21 mei) kan ik m ophalen...... precies op tijd want m'n huidige is tot 22 mei geldigquote:
Ik ben de lijst nog eens nagelopen of hij er al niet tussenstond.... hij was bijna te mooi en voor de hand liggend om er nog niet bij te staan... ik had ineens een Brian-wave zeg maarquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben de lijst nog eens nagelopen of hij er al niet tussenstond.... hij was bijna te mooi en voor de hand liggend om er nog niet bij te staan... ik had ineens een Brian-wave zeg maar
...ik heb zoiets van: soms kan een mens zichzelf verbazen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben de lijst nog eens nagelopen of hij er al niet tussenstond.... hij was bijna te mooi en voor de hand liggend om er nog niet bij te staan... ik had ineens een Brian-wave zeg maar
Wrom?? Jij post hier toch ook?? Het lijkt me makkelijker om er gewoon een derde rij bij te makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
Als Day wil mag ze mijn plekje hoor
Dat ik Brian-waves heb??quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
...ik heb zoiets van: soms kan een mens zichzelf verbazen...
Weer een Brian wavequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom?? Jij post hier toch ook?? Het lijkt me makkelijker om er gewoon een derde rij bij te maken
Hmmm ik stond erbijquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
Dit is dus ook een optie..... dan zijn er nog 8 plekken vrij
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Morbide figuur, met je rare plaatjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik zie net het darmstelsen van een Talpa europaea (mol)
[afbeelding]
... dat ziet er niet fris uit...
Qua effect de discobol onderaan hangen een optie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
Dit is dus ook een optie..... dan zijn er nog 8 plekken vrij
Ja hallo....... begint dat geneuzel over de indeling nou alweer?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua effect de discobol onderaan hangen een optie?![]()
Ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hallo....... begint dat geneuzel over de indeling nou alweer?!![]()
![]()
![]()
... refereer naar de interne organisatie binnen talpa... (waar 10 onder het parapluutje valt)quote:
Zit ik dat paard in z'n hol te kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
Zo dus:
Sterker nog: je zit er zelfs een verslag over te schrijvenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit ik dat paard in z'n hol te kijken![]()
Nee das ook weer waar..... die kleuren samen zijn het ook niet helemaal, Day en Demins andersom zou misschien beter zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
Day en Lobasca samen........ doet het niet voor mij![]()
Ik heb nachtenlange ervaringquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: je zit er zelfs een verslag over te schrijven![]()
En omdat je toen de gang van zaken zo correct versloeg geef ik je nu graag die plek op de eerste rangquote:
Ik keek net naar bovenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
Day en Lobasca samen........ doet het niet voor mij![]()
Ehm... neuh, niet echt belangrijker, het zijn wel degenen die hier de afgelopen x SC's het meest gepost hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
Zijn de mensen uit de eerste rij ook belangrijker dan de 2e rij ?
Je gunt me geen pijn in mijn nekquote:
Niet te veel kopen he!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:
Maar goed... dinnetje belde net dat ze klaar is met werken, dus we gaan naar de Ikea![]()
Laters![]()
![]()
... ikeaquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:
Maar goed... dinnetje belde net dat ze klaar is met werken, dus we gaan naar de Ikea![]()
Laters![]()
![]()
Neuh, ik hou me wel weer in... hoewel ik zo'n hippe lange schoenlepel wel gaaf vind (en onze huidige schoenlepel al heel lang geleden vervangen had moeten worden)quote:
1 keer omstoten en je kamer is kleddernatquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik hou me wel weer in... hoewel ik zo'n hippe lange schoenlepel wel gaaf vind (en onze huidige schoenlepel al heel lang geleden vervangen had moeten worden)
En ik moet ff zien of ze ook een normale gieter hebben (ik liet de mijne een paar weken geleden vallen)... dat ene hippe Ikea model wil ik iig niet hebben, want die giet niet handig.
Deze dus; wel mooi, niet functioneel:
[afbeelding]
ow ja zo een kl#reding heb ik ook... iedere keer mijn schoenen vol water omdat ie zich dan leegt via het handvat..quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik hou me wel weer in... hoewel ik zo'n hippe lange schoenlepel wel gaaf vind (en onze huidige schoenlepel al heel lang geleden vervangen had moeten worden)
En ik moet ff zien of ze ook een normale gieter hebben (ik liet de mijne een paar weken geleden vallen)... dat ene hippe Ikea model wil ik iig niet hebben, want die giet niet handig.
Deze dus; wel mooi, niet functioneel:
[afbeelding]
ja, dat laatste heb ik ook...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:24 schreef mootie het volgende:
De pagina laadt slecht door het gifje van het eendekind..... Ben ik de enige?![]()
edit: soms blijft ie hangen, soms gaat het redelijk snel.
Dat geldt niet voor mij. Word ik nu gedegradeerd naar de tweede rij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... neuh, niet echt belangrijker, het zijn wel degenen die hier de afgelopen x SC's het meest gepost hebben
ey PHquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:33 schreef PH52 het volgende:
Het zal die eend niet zijn die weer voor problemen zorgt![]()
talitha beeb, waar was je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor mij. Word ik nu gedegradeerd naar de tweede rij?
Ik zie trouwens geen eend, maar een grijs vlakje hier?
Door mij iook, maar ze wil niks meer met mij te maken hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
talitha beeb, waar was je?![]()
je wordt gemist hoor! door mij zeker!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Door mij iook, maar ze wil niks meer met mij te maken hebben![]()
prima, dank je , en hoe ist met uwes? Talitha negeert mij, het is nieteens tot ruzie gekomen. maar ze hecht nogal slechtquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
wat heppie gedaan dan? ken talitha niet als haatdragend.....?![]()
alles goe met u ph?
heee, niet zo oneerbiedig praten over mijn edele billetjes jaquote:
ach gossie...quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
prima, dank je , en hoe ist met uwes? Talitha negeert mij, het is nieteens tot ruzie gekomen. maar ze hecht nogal slecht![]()
volgt iemand de valken op Planet, afgezien van de fora & fauna fokkers dan ?
Best wel leuk af en toe, hier volgen ze ze ook, zijn ook net kinderen af en toe, vooral het krijsen komt dicht in de buurt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach gossie...prima de luxe hiero. was ff kleine crisis bezweren, kinderen knokten elander den keet uit...
en volg ik de wat op waar en wie?
ergo: nee dus.. ik niet
ik volg ze hier, weet niet of dat dezelfde zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Best wel leuk af en toe, hier volgen ze ze ook, zijn ook net kinderen af en toe, vooral het krijsen komt dicht in de buurt.
Het is in ieder geval spannender dan DKG![]()
Ik wilde er net een veertje instekenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
heee, niet zo oneerbiedig praten over mijn edele billetjes ja![]()
Dat is fijn om te horen buuf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
talitha beeb, waar was je?![]()
je wordt gemist hoor! door mij zeker!![]()
Hoe kom je daar nou bij ouwe brombeer?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Door mij iook, maar ze wil niks meer met mij te maken hebben![]()
wel goed! buurman is alleen nog op z'n werk en de kindjes slopen nu het huis/elkaar. time for bed i say...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen buuf.![]()
![]()
Hoe is het met buurman en buurkids?![]()
Ik doe niksquote:
ow, je geeft nu eindelijk toe dat je een kloon van tong bent?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
dan zal ik proberen in zoveel mogelijk topics te posten
Dan wel een hele slechte, ik open haast geen topics en mijn 'quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, je geeft nu eindelijk toe dat je een kloon van tong bent?![]()
![]()
Het klinkt gesjellug!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel goed! buurman is alleen nog op z'n werk en de kindjes slopen nu het huis/elkaar. time for bed i say...![]()
hmmm zo klinkt het helemaal niet goed... maar prima de luxe hoor... Blijf je nu weer wat langer? tis zo gezellig..
Eend, je avatar, wat doe je?
ow, dan ben ik overtuigd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan wel een hele slechte, ik open haast geen topics en mijn '' staat nooit onderaan een post
aka " de stampertjes" Maar ze liggen te bed. nog ff mijn keuken uitpuinen en dan ben ik er weer klaar voor/meequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het klinkt gesjellug!Lang leve de familie Buuf.
![]()
I showed you mine...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef Talitha het volgende:
En ik zag de muts van Eend net!Heel effies dan.
![]()
het is hier weer niet gezellig, ik heb het echt geprobeerd de hele dagquote:
Als ik jou was zou ik Ian de schuld gevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
het is hier weer niet gezellig, ik heb het echt geprobeerd de hele dag![]()
dan gaat hij weer staken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik Ian de schuld geven![]()
Ey Lievste Lievkikkert!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik Ian de schuld geven![]()
Totale terrorquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zit in de OP ook al steeds in mn kruis te gluren...![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
het is hier weer niet gezellig, ik heb het echt geprobeerd de hele dag![]()
een kikker met een vislucht...quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon 4 dagen niet wassen...... dan piep je wel anders!!
Het probleem is dat een eend dat best aantrekkelijk zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een kikker met een vislucht...![]()
buurvrouw, wat zeg je nu...![]()
daar zeg je watquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is dat een eend dat best aantrekkelijk zou kunnen vinden.![]()
Laat de buum je maar lekker verwennen met bakjes thee enzo!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
spierpijn wordt steeds heviger en ik krijg het heel erg koud.![]()
hopelijk gaan een pot thee, een borrel en wat slaap me weer op de been helpen....![]()
Van jou kan ik alles hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is dat een eend dat best aantrekkelijk zou kunnen vinden.![]()
Slaap lekker en snel weer beter wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
hopelijk gaan een pot thee, een borrel en wat slaap me weer op de been helpen....![]()
jij welquote:
Gezellig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Slaap lekker en snel weer beter worden![]()
Ja, ik heb altijd een klein duwtje nodig in de juiste richting...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yes... you found your way to the eSCee![]()
Gezellig![]()
Ik vind een sloot niet erg romantisch.quote:
Beterschap buuf en tot snel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
Mee naar lepels ?quote:
beterschapquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:aangezien ik me steeds brakker ga voelen lijkt het me verstandig mijzelf naar bed te brengen.
![]()
Dan zijn we al met 4quote:
Tuurlijk hebben we je gemist, maar om je PM dan helemaal vol te gooien met "waar zit je?" en "Ik mis je" berichtjes vind ik dan ook weer een beetje overdreven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd een klein duwtje nodig in de juiste richting...![]()
en er zijn toch blijkbaar bepaalde mensen die mij missen...![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we je gemist, maar om je PM dan helemaal vol te gooien met "waar zit je?" en "Ik mis je" berichtjes vind ik dan ook weer een beetje overdreven...
Zou ik zelf ook niet doen....alhoewel....overdrijven kan soms leuk zijn!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we je gemist, maar om je PM dan helemaal vol te gooien met "waar zit je?" en "Ik mis je" berichtjes vind ik dan ook weer een beetje overdreven...
In dat geval mis ik een stuk of 50 PM berichten van jouquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou ik zelf ook niet doen....alhoewel....overdrijven kan soms leuk zijn!![]()
Gaan wij wel eerst borrelen in 020quote:
De Balearen zijn het toch??quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
Is BELARUS een land ????
Mijn PM staat altijd voor iedereen open....quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gaan wij wel eerst borrelen in 020![]()
Mijne is gehachtquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mijn PM staat altijd voor iedereen open....![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je met de slager rommelt... dan wordt je PM gehackt![]()
Brianquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet wel, die gozer met dat hippe witte hoedje?!
Idd... en bij de 2de indruk maakt hij gehackt van jequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
BrianDie in het echt zo'n goede eerste indruk maakt
met een handdruk laat merken dat hij je al jaren kent
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, hij was niet voor iedereen te moeilijk![]()
Geeft niet hoor schatquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( ik ben aan het veeldoenophetzelfdemoment)
Witte Bergen boeken...Lepels boeken...centrum van Mokum aan het bestuderen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( ik ben aan het veeldoenophetzelfdemoment)
Ohhhh ik ben bij cos 1403 dus ik heb nog ff te gaan. Thx voor je info.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
Omdat er nogal een rel uitbrak nadat Jaap een ei kapotsloeg boven het hoofd van Judith.
Judith ging uit dr dak (wat mij betreft volledig terecht) en vervolgens ging zo ongeveer iedereen uit z'n dak, en ik gok dat de redactie het risico van een live escalatie niet wilde lopen
Ze kunnen zich kennelijk niet weer permitteren dat er een actie ontstaat zoals na de uitzetting van Huub omdat hij de stoel van Nathanael geraakt had, en er dus iemand terugkomt of mag blijven omdat de streamers het allemaal wel gezien hebben....... "Ik zat er naaaaaast"
Okee dan snap ik het. Moet het natuurlijk hebben van de filmpjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
Yep, dat filmpje eindigt in de eerste streamlock..... tijdje later was er weer even beeld en toen weer locked.
Terugsturen en kijken of je een hele doos vol krijgt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
Trek ik net een zak chips open. Zitten er allemaal vreemde kruidige chips tussen me naturel
Niet iedereen klaagt erover hè... er zijn ook mensen die kicken op dit soort plat vermaak.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:17 schreef Veulen het volgende:
Ik hoor er alleen maar geklaag over. Snap niet dat talpa niks doet hieraan. Snappen ze niet dat ze klanten ook echt tevreden moeten houden?
Stuur wel de lege zak terug. Kijken wat ik er voor terug krijg inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Terugsturen en kijken of je een hele doos vol krijgt!![]()
Die lust ik ook nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stuur wel de lege zak terug. Kijken wat ik er voor terug krijg inderdaad.
This nog een vieze smaak ook: iets van ui ofzo.![]()
Inderdaad, maar iets moeten ze toch wel doen voor hun vaste streamers. Op alleen sensatie zoekers halen ze het einde niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
Niet iedereen klaagt erover hè... er zijn ook mensen die kicken op dit soort plat vermaak.
Het valt overigens wel op dat dat over het algemeen niet de users zijn die ook al in de eerste 100 COSsen postten....
Daar zitten ook vaste streamers bij.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Inderdaad, maar iets moeten ze toch wel doen voor hun vaste streamers. Op alleen sensatie zoekers halen ze het einde niet.
Overigens vraag ik me af waar al die nieuwe users nou ineens vandaan komen. Er moet betaald worden en ik zie ineens een rits mensen die ik hier nog nooit heb gezien?
Dat is toch eigenlijk wel een beetje zielig hmmquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
Daar zitten ook vaste streamers bij.....
Er zitten ook nogal wat users die al heel lang een FOK! account hebben maar die nu dit soort terror de boventoon begint te voeren het programma pas met enige regelmaat beginnen te kijken
Het hele programma begint "een beetje zielig" te worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk wel een beetje zielig hmm![]()
Tja en toch valt verplicht afkicken me zwaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
Het hele programma begint "een beetje zielig" te worden.
Ach.. beetje meelezen in de COS, verder is de SC net zo gezelligquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja en toch valt verplicht afkicken me zwaar![]()
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Ach.. beetje meelezen in de COS, verder is de SC net zo gezellig
Dan kunnen we eindelijk je paardebilletjes bewonderen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Maar ik ben heel erg verslaaft hoorHeb zelf even overwogen om dan maar paardenverzorger te worden daar... Dit is heel erg ik geef het toe Maar ik durf niet... Bang voor al die boosaardige streamers.
![]()
Jups ene voor de opmerkingen daarna vrees ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
Dan kunnen we eindelijk je paardebilletjes bewonderen!![]()
Sug4rquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:14 schreef Sug4r het volgende:
Hoiiiii![]()
![]()
En voor ik het vergeet, Leandra je moet je rijbewijs verlengen![]()
Moeten we je ook even helpen onthouden dat je hem moet ophalen?quote:
Ik vermoed dat dat wel goedkomt... daar hoef ik niet eerst voor naar de fotograaf enzoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moeten we je ook even helpen onthouden dat je hem moet ophalen?
Enne waar is Ian eigenlijk?
Dan pas? Ik dacht dat het 5 werkdagen duurde. Maar goed je bent het niet vergetenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sug4r
Gedaan!!! Maandag de 21ste ophalen![]()
Schnitzelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Ik vermoed dat dat wel goedkomt... daar hoef ik niet eerst voor naar de fotograaf enzo
Geen idee waar die Schnitzel uithangt![]()
Dat zijn 5 werkdagenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan pas? Ik dacht dat het 5 werkdagen duurde. Maar goed je bent het niet vergetenen je krijgt een bewijs van verlenging toch, tenminste dat kreeg ik toen.
Ik las op het bewijs van verlenging dat het rijbewijs binnen 3 maanden opgehaald moet worden en anders idd vernietigd wordt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schnitzel![]()
Ophalen dat is iets wat ik zelf meestal vergeet. Heb me paspoort ooit ander halve week bij de gemeente laten liggen... En na 2 weken blijven worden ze weer vernietigd is me toen verteld.
Oja dat klopt, daar mag ik wel rekening mee houden anders sta ik straks voor een gesloten deur als ik wil gaan shoppenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn 5 werkdagen
Volgende week donderdag is het Hemelvaartdag
Zouden ze daar nou echt zo erg op letten? 1 of 2 dagen lijkt me wel is vaker voorkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Ik las op het bewijs van verlenging dat het rijbewijs binnen 3 maanden opgehaald moet worden en anders idd vernietigd wordt.
Maar ik zal hem de 21ste wel moeten ophalen want mijn huidige rijbewijs is tot de 22ste geldig![]()
Ik denk het niet want je hebt een bewijs dat je het hebt verlengd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zouden ze daar nou echt zo erg op letten? 1 of 2 dagen lijkt me wel is vaker voorkomen.
Net zoals dat mensen het adres erop bijna nooit wijzigen.
Er zijn zat mensen die dat ding echt niet bekijken denk ik zo... Wel naar als je dan gepakt word en hij blijkt verlopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:35 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk het niet want je hebt een bewijs dat je het hebt verlengd.
Nou of ze er op letten of niet maakt me vrij weinig uit, maar het feit is gewoon dat als ik niet in het bezit van een geldig rijbewijs ben dus feitelijk ook niet verzekerd ben...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zouden ze daar nou echt zo erg op letten? 1 of 2 dagen lijkt me wel is vaker voorkomen.
Net zoals dat mensen het adres erop bijna nooit wijzigen.
Officieel moet dat dus wel he. Dat laatste. Ik heb het al is gehad. Kreeg een waarschuwing dat dat dus echt niet mag. Dat het merendeel van nederland het niet doet is wat anders natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
Nou of ze er op letten of niet maakt me vrij weinig uit, maar het feit is gewoon dat als ik niet in het bezit van een geldig rijbewijs ben dus feitelijk ook niet verzekerd ben...
En nou ben ik ook wel eens met de auto weg zonder dat ik m'n rijbewijs bij me heb, maar dan ligt het thuis en niet op het gemeentehuis, dus eigenlijk vind ik dat van een andere orde
Het adres hoeft overigens ook niet gewijzigd te worden bij een verhuizing... dan zou je met iedere verhuizing een vers rijbewijs moeten halen![]()
Wie wat waar waarom?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Rel lurken in ONZ...
Of SEX...
Of waar het topic nu dan uiteindelijk heen geschopt is.
I_Nicksquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rel lurken in ONZ...
Of SEX...
Of waar het topic nu dan uiteindelijk heen geschopt is.
Nah, ik ben momenteel uitermate "quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Ik dacht al ff dat je in KPD zat![]()
Ik heb meestal het schijt aan al die regeltjesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Officieel moet dat dus wel he. Dat laatste. Ik heb het al is gehad. Kreeg een waarschuwing dat dat dus echt niet mag. Dat het merendeel van nederland het niet doet is wat anders natuurlijk
Ik heb het bij m'n verhuizing (9 jaar geleden) nagevraagd, en toen werd gezegd dat het niet hoefde..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Officieel moet dat dus wel he. Dat laatste. Ik heb het al is gehad. Kreeg een waarschuwing dat dat dus echt niet mag. Dat het merendeel van nederland het niet doet is wat anders natuurlijk
Tisser aan de hand babe??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik ben momenteel uitermate ""
Dus ik denk, ik laat de SC'erts even met rust en doe lurken.
Als je erover wilt praten mag hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik ben momenteel uitermate ""
Dus ik denk, ik laat de SC'erts even met rust en doe lurken.
Toch wel apart. Die agent was er heel stellig in dat dat wel moest. Heb het overigens niet gedaan omdat dat adres maar tijdelijk was. Maar tochquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het bij m'n verhuizing (9 jaar geleden) nagevraagd, en toen werd gezegd dat het niet hoefde..
De enige keer dat ik m'n rijbewijs overigens aan een agent moest laten zien was 3 weken geleden, en die adviseerde me zsm m'n rijbewijs te verlengen omdat het soms langer duurt dan 5 werkdagen.
Dat ik bij mij om de hoek aangehouden werd en hij aan de autopapieren ook kon zien dat ik om de hoek woonde was geen reden om mij te wijzen op het feit dat ik een rijbewijs had wat qua adres al meer dan een jaar (tenaamstelling auto) niet meer klopte...
Bron: http://www.eemnes.nl/php/loket.php?id=129quote:Indien u na afgifte van uw (nieuwe) rijbewijs gaat verhuizen, hoeft u uw adreswijziging niet op het rijbewijs te laten veranderen. Zodra uw rijbewijs vernieuwd wordt, wordt automatisch het nieuwe adres opgenomen
Nou mooi is dat, heb het eigenlijk nooit na gezocht. Ik geloof altijd braaf wat zulke mensen me vertellen. Dat zal me lerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
Maar... ik heb er even wat gemeentelijjke info bijgepakt...
De gemeente Eemnes leek me wel toepasselijk in dit subforum
[..]
Bron: http://www.eemnes.nl/php/loket.php?id=129
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou mooi is dat, heb het eigenlijk nooit na gezocht. Ik geloof altijd braaf wat zulke mensen me vertellen. Dat zal me leren![]()
Heb het destijds gewoon op het gemeentehuis gevraagd toen ik me in kwam schrijven.. ik ging er namelijk vanuit dat het bij een verhuizing naar een andere gemeente wel nodig was voor het paspoort en rijbewijs maar dat bleek niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou mooi is dat, heb het eigenlijk nooit na gezocht. Ik geloof altijd braaf wat zulke mensen me vertellen. Dat zal me leren![]()
quote:
Hmm als je het zo stelt klink het wel heel logisch...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Heb het destijds gewoon op het gemeentehuis gevraagd toen ik me in kwam schrijven.. ik ging er namelijk vanuit dat het bij een verhuizing naar een andere gemeente wel nodig was voor het paspoort en rijbewijs maar dat bleek niet zo te zijn.
En eigenlijk is het ook overbodig want je SoFi-nummer BurgerServiceNummer staat er immers op
Dat is beter dan alles maar aannemen wat je gezegd wordt. Dat blijkt wel weerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
Ja dames... ik ben gewoon een regelneukerige controlfreak..... I Know
Het zijn identiteits- en rijvaardigheidsbewijzen hè... geen adreslabelsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm als je het zo stelt klink het wel heel logisch...
Dat doe ik sowieso al nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is beter dan alles maar aannemen wat je gezegd wordt. Dat blijkt wel weer![]()
Nee ik ook niet hoor maar wanneer een politieagent zoiets tegen mij zou zeggen zou ik het ook gelovenquote:
Ja nou ja... Eeh...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
Het zijn identiteits- en rijvaardigheidsbewijzen hè... geen adreslabels
Ik ga dan wel thuis enorm lopen foeteren en dingen nakijken, maar op dat moment sta ik met mijn mond vol tanden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
Ja dames... ik ben gewoon een regelneukerige controlfreak..... I Know
Das waar, daar wil ik afhankelijk van het tijdstip en de inschatting van de intelligentie van de dienstdoende agent ook nog wel eens een afweging "wel of niet in discussie gaan" voor maken....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor maar wanneer een politie-agent zoiets tegen mij zou zeggen zou ik het ook geloven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |