Das waar, daar wil ik afhankelijk van het tijdstip en de inschatting van de intelligentie van de dienstdoende agent ook nog wel eens een afweging "wel of niet in discussie gaan" voor maken....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor maar wanneer een politie-agent zoiets tegen mij zou zeggen zou ik het ook geloven![]()
Die nummers boeien mij nooit zoveel, maar 61 vind ik wel intrigerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
OP volgt
Is daar een filmpje van?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, daar wil ik afhankelijk van het tijdstip en de inschatting van de intelligentie van de dienstdoende agent ook nog wel eens een afweging "wel of niet in discussie gaan" voor maken....
's Nachts moeten blazen omdat ze je toevallig een kroeg zagen uitlopen en daarom even gingen staan wachten om je vervolgens staande te houden zodra je in de auto zit vind ik geen moment voor een discussie... zelfs niet als ik op voorhand al weet dat ik een P (van Perfect) zal blazen
Lamaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja..... ik zag het al....... ik ben al bezig in de FB![]()
Veel succesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja..... ik zag het al....... ik ben al bezig in de FB![]()
Ik ook. Punt is dat ik toen ook allemaal heel logisch op mij overkwam. Later reed ik daarna naar huis en bedacht ik me dat dat helemaal geen zin had ivm tijdelijke adres waar ik zat. Maar toch is het verder nooit in me op gekomen om het te gaan checken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
Ik ga dan wel thuis enorm lopen foeteren en dingen nakijken, maar op dat moment sta ik met mijn mond vol tanden.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook. Punt is dat ik toen ook allemaal heel logisch op mij overkwam. Later reed ik daarna naar huis en bedacht ik me dat dat helemaal geen zin had ivm tijdelijke adres waar ik zat. Maar toch is het verder nooit in me op gekomen om het te gaan checken.
Dat ik aangehouden word gebeurd me wel vaker. Erg vaak moet ik zeggen. Ik rij vaak 's nachts (ook in het weekend) in een oude auto en ik zie er jong uit. Ze denken vaak automatisch dat ik dan wel 1 of andere dronken tiener ben die net z'n rijbewijs heeft. Ben ook wel is 3x op 1 avond aangehouden bv... (En ik drink geneens alcohol)
Word vaak erg tam van zulke dingen. Zeker omdat ik als ik moet blazen ook nog is ademnood krijg (ivm allergien enzo) denk dan ook verder niet door op zulkde dingen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:29 schreef mootie het volgende:
Wij zijn nog van de generatie die geintimideerd raakt door de politie.
![]()
Ik zie net dat je 13 jaar jonger bent dan ik.![]()
Hier het "geweldige" verhaal van de laatste keer dat ik moest blazen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn nog van de generatie die geintimideerd raakt door de politie.
![]()
Ik zie net dat je 13 jaar jonger bent dan ik.![]()
Wat een stel windbuilen zeg.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
Hier het "geweldige" verhaal van de laatste keer dat ik moest blazen.
3 weken geleden toen ik m'n rijbewijs moest laten zien was het overigens ook een alcoholcontrole maar ik was de enige die niet hoefde te blazen![]()
Ja het was idd erg gezellig die nachtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een stel windbuilen zeg.
Mare ik ga naar me bedje: Truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |