Leugensquote:Op zondag 27 mei 2007 22:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
Niewaar, jij bent een mooi weer supporter![]()
wie ben jij daaro?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef Utca het volgende:
greatskie from tha utcaforum
op utregforum ben ik greatskiquote:
Mwoah, niet echtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
op utregforum ben ik greatski
Dat bedoelde hij toch?
Moetne jullie ook zo huilen dat Boussabon en Nellise nu officieel moeten vertrekken
Triest dat het weereens broeit in de bestuurskamer, gaat nergens over dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
http://video.tinypic.com/player.php?v=4zuvo29
Er is weereens geen geld dus, oftewel we krijgen ergens in augustus pas weer versterkingen, 4e rangs voetballers ofzo...............quote:'RC Genk wijst voorstel FC Utrecht van de hand'
31/5/2007 10:51
FC Utrecht zal met een nieuw plan moeten komen om Kevin Vandenbergh los te weken bij RC Genk.
Volgens Het Nieuwsblad had FC Utrecht voorgesteld Vandenbergh op huurbasis over te nemen. De Belgische club ziet echter weinig in deze constructie. Vooralsnog willen de Limburgers alleen praten over een definitieve transfer.
Vandenbergh, die al heeft gesproken met FC Utrecht, is bij Genk op een zijspoor beland. De nummer twee van België heeft dan ook aangegeven dat de Belgische international mag uitkijken naar een andere werkomgeving
Er is al verkocht, of is dat allemaal weer in tekorten gestoken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:27 schreef rubbereend het volgende:
tja veel te verkopen is er ook niet.
Toch 1 spits erbij zo te zien.quote:FCU in Azië voor afronding transfer
Datum: 01-06-2007
FC Utrecht in Azië voor afronding transfer spits Cho
Seoul - Op de vrijdagtraining van het Nederlands elftal in Zuid-Korea bevond zich Foeke Booy onder de toeschouwers. De trainer van FC Utrecht is in Azië om de Zuid-Koreaanse spits Jae Jin Cho te bekijken. De 25-jarige Cho versterkt komend seizoen de voorhoede van de Utrechters. Zaterdag na de oefeninterland van Oranje tegen Zuid-Korea zal Booy kennis maken met zijn nieuwe spits. De 29-voudig international was in 2006 actief op de WK in Duitsland en heeft acht maal gescoord voor zijn land.
Piet Buter, technisch manager van FC Utrecht, is in Japan om de overgang met de club van Cho, Shimizu S-Pulse, af te ronden. Aanvankelijk werd gedacht dat de spits onbetaalbaar zou zijn voor Utrecht. Maar een groep van Zuid-Koreaanse bedrijven financiert een deel van het transferbedrag, waardoor Cho volgend seizoen in Stadion Nieuw Galgenwaard kan spelen. (SZ)
Bron: Sportweek
Ik denk dat die Koreaan als target-man gehaald wordt, er zal nog een goalgetter (Vandenbergh) bij moeten komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch een riskante aankoop, veelscorende Koreanen heb ik nog niet gezien.
Hij loopt toch 1 op 2 in de J-League...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef Fides het volgende:
Ben bang dat t niet veel is. Aan zijn statistieken ze zien scoort hij ook niet veel. Terwijl wedstrijden tegen Bangladesh, Pakistan en de Malediven niet de lastigste wedstrijden.
Als die jongen echt naam wil gaan maken in Europa dan kunnen we er best eens plezier aan belevenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:37 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ik heb het niet zo op aziaten. Ze kosten een hoop geld en hebben altijd heimwee
dat wou die rare japanner van een jaar of 4 geleden ook volgens mijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Als die jongen echt naam wil gaan maken in Europa dan kunnen we er best eens plezier aan beleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |