Dat dusquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:28 schreef Litpho het volgende:
Gefeliciteerd Knars, Knarsdame, Knars Junior I en uiteraard ook Knars Junior II.
quote:
Lekkere logica:quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef belsen het volgende:
Zanger Nine Inch Nails: illegaal downloaden terecht
Go Trent.
quote:Muziek van populaire artiesten is goedkoper, omdat men de cd's anders niet kwijtraakt
Dat gaat, denk ik, om het feit dat ze bijvoorbeeld Robbie Williams al heel snel in de dump doen, omdat anders alle potentiële kopers hem al gedownload hebben.quote:
Laat me even weten wanneer er een jaar voorbij is sinds het uitbrengen van het laatste Beatlealbum, wil je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dan download ik wel en koop een jaar later als 't zelfde album opeens wel voor midprice verkocht kan worden.
Je bedoelt love ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat me even weten wanneer er een jaar voorbij is sinds het uitbrengen van het laatste Beatlealbum, wil je?
Beatles is geen muziekquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat me even weten wanneer er een jaar voorbij is sinds het uitbrengen van het laatste Beatlealbum, wil je?
True, het is kunst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |