De HHW is ook veel gezelliger (en om de hoek van ons), maar ik laat me toch de kans op een dagje top-honkbal bij het WPT niet ontgaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:29 schreef Lariekoek het volgende:
Met het WPT heb ik dus echt helemaal niks.
Doe mij de HHW maar![]()
Gezellig.quote:
Het WPT werd altijd door de NOS uitgezonden. Ik neem aan dat dat dit jaar ook weer het geval zal zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef maartena het volgende:
Weet iemand trouwens OF er TV opnamen worden gemaakt?
Yups.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een weekje en dan meet and greet met Bluezz en Golfer!
Dit klinkt fouter dan bedoeld hoop ik voor je golfer...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Kan ik eindelijk even lekker aan je buikje zitten en die enorme honkbal die daar in groeit even voelen.![]()
Niets fouts aan bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef pfaf het volgende:
Dit klinkt fouter dan bedoeld hoop ik voor je golfer...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit klinkt fouter dan bedoeld hoop ik voor je golfer...![]()
![]()
Ja meneerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:29 schreef popolon het volgende:
Foto's graag.
Van de wedstrijd/stadion dan.
Jeetje, 5 minuten samenvatting maar.quote:
En dat was dan nog inclusief leader en aankondiging...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, 5 minuten samenvatting maar.
Wat blijft deze leuke sport toch ondergewaardeerd in Nederland op de TV.
En ook nog eens nergens online te vinden, die samenvatting....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
Jeetje, 5 minuten samenvatting maar.
Wat blijft deze leuke sport toch ondergewaardeerd in Nederland op de TV.
Nope.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:00 schreef maartena het volgende:
En ook nog eens nergens online te vinden, die samenvatting....
Dat komt omdat ze dingen hebben als : Honkslag, gooier, vanger, thuisren, buitenvelder en meer van dat soort rare termen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat valt over het algemeen wel mee met het commentaar van Urbanus. Die gebruikt gelukkig de normaal gangbare baseball-termen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze dingen hebben als : Honkslag, gooier, vanger, thuisren, buitenvelder en meer van dat soort rare termen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef popolon het volgende:
thuisren
"t Is een harstikke leuk tournooi lijkt me. Nederland is nou niet echt een baseball-land, toch doen ze het altijd goed met 't EK. Kampioen zelfs meerdere malen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:15 schreef maartena het volgende:
[..]![]()
![]()
En toch vind ik het jammer dat het niet te zien is. Hier in de USA is de wedstrijd USA-Nederland trouwens ook niet te zien, is allemaal niet interessant genoeg, dat toernooitje in Rotterdam.
Dit keer geen organisatiemedewerker?quote:
Nederland is een van de beste landen van Europa. Dat komt voornamelijk trouwens omdat de Antillen zo dicht bij Venezuela liggen, en baseball in Venezuela de nationale sport is. En eigenlijk is baseball de tweede, zoniet de eerste sport op de Antillen. Althans, de benedenwindse eilanden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:32 schreef popolon het volgende:
"t Is een harstikke leuk tournooi lijkt me. Nederland is nou niet echt een baseball-land, toch doen ze het altijd goed met 't EK. Kampioen zelfs meerdere malen.
Ik vind je als pitcher op deze manier wel wat raar gooien.quote:
Waardeloos die 5 min. ik hoop dat ze vdw het beter doen en meer aandacht aan schenken, maar allee zondag de wedstrijd tegen Cuba live.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:19 schreef golfer het volgende:
Vandaag de eerste wedstrijden geweest.
Zo meteen op Ned 3 samenvatting van Nederland-Taiwan te zien.
Er zijn in Europa al jarenlang maar 2 baseball-landen: Italië en Nederland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef maartena het volgende:
Nederland is een van de beste landen van Europa.
Nee, ik houd niet van mensenmassa,s, maar het komt op tv gzdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
Trouwens maril, ga jij ook nog een wedstrijdje daar bekijken?
nopequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit keer geen organisatiemedewerker?
De laatste kans om als Honkballer op de OS te komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
Het komende Europese kampioenschap wel, want wie dat wint plaats zich rechtstreeks voor de OS in Peking van 2008.
Het staat nu online die 5 min van deze pot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:00 schreef maartena het volgende:
[..]
ik mag hopen dat de live-uitzendingen wat langer duren jaquote:
Nee hoor Bluezzie deze duurt langerquote:
Superrrrrquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:17 schreef maril het volgende:
Nee hoor Bluezzie deze duurt langer
(morgen: N1, 13:05) In het kader van het World Port Tournament nemen de honkbalploegen van Nederland en Cuba het tegen elkaar op in deze rechtstreekse uitzending
quote:OF Topic
Lekker eten vanavond verheug me nu al op de recensies![]()
Morgenmiddag, tong.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:55 schreef tong80 het volgende:
Het zou vanmiddag op TV komen. Heb ik iets gemist of hebben ze niks uitgezonden ?
das niet niksquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:30 schreef maril het volgende:
Ze staan momentel met 10 - 0 achter in de 8e inning.
T was ook meteen de laatste innig dus "mercyplay" uiteindelijk 11-0 geworden, btw LDL was er wel live, zou het wel fijn hebben vinden als ze een play by play ergens hebben, vind ik fijnerquote:
er was tijdens het wk een mooie play-by-play site, alleen die ben ik weer kwijtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:55 schreef maril het volgende:
[..]
T was ook meteen de laatste innig dus "mercyplay" uiteindelijk 11-0 geworden, btw LDL was er wel live, zou het wel fijn hebben vinden als ze een play by play ergens hebben, vind ik fijner
bij LDL zijn het ook maar fragmenten wanneer het hen uitkomt.
bij teletekst van de NOS is er wel een boxscore op pag. 679 , op 678 wedstrijdverslag en 680 standen en uitslagen, maar bij play by play is het zo lekker gedetailleerd.
College- en highschoolspelers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Wie zijn die Amerikanen die Nederland oprollen ? Aanstaande Makor Leaguers ?
Ze zijn vorige week in de states geweest om tegen dit team te oefenen 2 wedstrijden hebben ze verloren en 1 gewonnen met 9-3 , 2 wedstrijden daarvan zijn terug te zien in zijn geheel de eerste verloren met 14-0 en de tweede gewonnen met 9-3 hier die link , wel ff naar beneden scrollen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Wie zijn die Amerikanen die Nederland oprollen ? Aanstaande Makor Leaguers ?
das nu al gelukt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:53 schreef qu63 het volgende:
nu hopen op iets meer dan 5 minuten honkbal
Maar morgen live en zoals Robert zegt als je een dag van te voren wordt afgedroogd,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
das nu al gelukt!
alleen Nederland speelt er niet beter door
en daar ben ik bij!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
Maar morgen live en zoals Robert zegt als je een dag van te voren wordt afgedroogd,
moet je de volgende dag er hard tegen aan , ze hebben alleen best wel een goede tegenstanderCuba
![]()
Als je al zo aan de broek krijgt van een stelletje scholieren uit de VS.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
Maar morgen live en zoals Robert zegt als je een dag van te voren wordt afgedroogd,
moet je de volgende dag er hard tegen aan , ze hebben alleen best wel een goede tegenstanderCuba
![]()
Dat laatste zei hij ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je al zo aan de broek krijgt van een stelletje scholieren uit de VS.![]()
12-2 Cuba. Gokje.
Maar baseball is altijd leuk om heen te gaan.
Ik ben anders gisteren bij de wedstrijd geweest en de spelers waren ouder dan vorig jaar bij de HHW.quote:
Gewoon een koelbox meenemen, anders moet je ff bellen hoe streng ze controleren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:35 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee hoe het zit met zelf meegrbachte etenswaren? Wat mag wel, en wat mag niet enzo?
Volgens mij mag je dat gewoon meenemen naar binnen, lang leve de niet rellende honkbalsupporters.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:35 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee hoe het zit met zelf meegrbachte etenswaren? Wat mag wel, en wat mag niet enzo?
yeahquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:00 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dat gewoon meenemen naar binnen, lang leve de niet rellende honkbalsupporters.
Ja, voorlopig zijn ze knap kansloos.quote:
Mr 3000quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke foto's idd.
Als we het dan toch over honkbal hebben...
Vanavond op Veronica een honkbalfilm. Ben de titel even vergeten.
Is ook de eindstand geworden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:59 schreef Szura het volgende:
Na 7,5 innings staat Nederland met 4-0 voor tegen Taiwan, wat wel te verwachten was.
Yups.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:08 schreef Szura het volgende:
Op dit moment bezig NL - VS. Beslissende wedstrijd voor Nederland om de finale te kunnen halen denk ik zo
Ik zie het op teletekst pag. 679, 7-1 inmiddels.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:16 schreef sanger het volgende:
welke zender?
Ik ga er van uit dat Cuba zaterdag een soort B-team gaat opstellen en dat de USA daartegen een klein kansje heeft.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:11 schreef Szura het volgende:
Ik ben benieuwd wat die Amerikanen dit weekend gaan laten zien tegen die Cubanen
Dat team van de USA kan je gerust een C-team noemen. Misschien nog wel erger.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Cuba zaterdag een soort B-team gaat opstellen en dat de USA daartegen een klein kansje heeft.
Zondag in de finale is de USA volgens mij kansloos.
Nee, die hebben ook een soort B-team afgevaardigd en stellen zaterdag w.s. een C-team op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:51 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet of de Cubanen wel hun sterkste selectie daar hebben.
Maak het verlies nog ergerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat team van de USA kan je gerust een C-team noemen. Misschien nog wel erger.
Maakt' t uit joh. Ik zal even informeren of ze het USA korfbalteam die kant kunnen opsturen als er een toernooi is.quote:
Op zich gun ik het de Yanks ook wel. Nu kunnen ze nog even slikken en spuiten wat ze willen, maar als het geld op is, dan ... moeten ze nog korfballen gaan leren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Maakt' t uit joh. Ik zal even informeren of ze het USA korfbalteam die kant kunnen opsturen als er een toernooi is.
Als ze er al eentje hebben.
Alsof het korfbal clean is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Op zich gun ik het de Yanks ook wel. Nu kunnen ze nog even slikken en spuiten wat ze willen, maar als het geld op is, dan ... moeten ze nog korfballen gaan leren.
Ja, gezellig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:33 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen is het zover! Mini-meet met Bluezz en Golfer en het Bluezzekind.
quote:
0-3 zelfs als de livescore via http://utopia.ision.nl/users/hwede/stats07/wpt07/index.html volgt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:41 schreef maril het volgende:
Ze staan achter tegen de Cubanen 2-0 (pag 679)
Thanks ,dat is zoveel meer, als je klikt op de tussenstand krijg je de westrijd op schriftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
0-3 zelfs als de livescore via http://utopia.ision.nl/users/hwede/stats07/wpt07/index.html volgt.
mja, dank je welquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:22 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ow ja en als je nog niet weg bent.. Zonnebrand is geen overbodige luxe![]()
Verder was het helaas niet veel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:27 schreef golfer het volgende:
5-1.
Zowaar een punt uit een homerun van Sidney de Jong in de 8e inning voor Nederland.
Bij honkbaltoernooien is het bijna standaard dat men de goed gevulde koelbox meeneemt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Even een typische hollandervraag stellen.
Mag je eigen drinken meenemen? Ik wilde een literfles spa (met siroop) meenemen, maar loop ik het risico dat ik die bij de ingang af moet geven? Weet iemand dat?
vorige week geen last van gehad! Alles kan gewoon meequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat weet ik idd, maar bij het WK moest je toen flesjes achterlaten bij de check-in, vandaar dat ik het maar vraag.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
vorige week geen last van gehad! Alles kan gewoon mee
ik geloof dat er al meer mensen zijn geweest hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hoopte idd al dat je al wakker was aangezien jij er al bent geweest.
Thanks!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik geloof dat er al meer mensen zijn geweest hoor
Ik kreeg op deze vraag vorige week ook antwoord
Zijn er een paar voetbal'supporters' ontsnapt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef golfer het volgende:
We zijn weer thuis na de verlenging in het stadion.
Ga mijn leven lang al naar honkbal en altijd is het even sfeervol en gezellig, totdat ik vanmiddag getuige was van een soort hooliganisme. Werd nog bijna knokken op de tribune.
Ja, ik moest nog aan je denken en we hebben het nog over je gehad ivm daarmeequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef popolon het volgende:
Een blauwe mascotte
Waar is de groene vogel gebleven?
Van half 1 tot half 11 ong.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:04 schreef qu63 het volgende:
Hoe laat waren jullie in het stadion Bluezz?
Ik was er vorige week om 1 uur, en toen hadden we niet zulke goede plaatsen. Morgen (vandaag dus eigenlijkquote:
[schrikmodus]wat dan?[/schrikmodus]quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef golfer het volgende:
Ga mijn leven lang al naar honkbal en altijd is het even sfeervol en gezellig, totdat ik vanmiddag getuige was van een soort hooliganisme. Werd nog bijna knokken op de tribune.
Thuis, dat bedoel ik met afstand ,ik ken de sfeer niet van deze twee tournooien als de publiciteit dat de pers er aan wil geven, ikzelf hou niet van mensenmassa's vandaar de afstand (Tilburg)quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Maril ik begrijp je niet?
Je gaat kijken op afstand? Waar dan?
Maar HHW is veel gezelliger!!
Kleiner en een leukere stad.
Eigenlijk heb ik daar geen zin in morgenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef golfer het volgende:
Begint om half 2, denk niet dat het uitloopt, mogelijk is het al eerder afgelopen als er 10 punten verschil is, afwachten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik daar geen zin in morgenHoe leuk de wedstrijd ook moge zijn
Het mag wel een beetje uitlopen, maar ik moet 's avonds ook nog weg
Brighteyes was er ook, en heeft, vanaf 12 uur plaatsen tussen het 3e honk en thuisplaats bezet gehouden.. superplekjes.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:12 schreef qu63 het volgende:
Ik was er vorige week om 1 uur, en toen hadden we niet zulke goede plaatsen. Morgen (vandaag dus eigenlijk) gaan we een uurtje eerder weg om beter plaatsen te hebben. Vorige week zaten we een tribune naar links vanaf jullie plek gezien. Eigenlijk naast de containers die op de hoek stonden als je de trap op komt lopen. Nu willen we betere plaatsen!
Laat het ze dan even weten, dan kunnen ze er rekening mee houden. De teams kunnen aardig ballen dus dat moet dan geen probleem zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik daar geen zin in morgenHoe leuk de wedstrijd ook moge zijn
Het mag wel een beetje uitlopen, maar ik moet 's avonds ook nog weg
Langer dan een uur of vijf hoef je toch ook niet te verwachten bij honkbal. En avond begint om 18 uurquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:26 schreef maril het volgende:
[..]
Begint om half 2, denk niet dat het uitloopt, mogelijk is het al eerder afgelopen als er 10 punten verschil is, afwachten.
Is zo, maar een paar honkslagen zijn niet te versmadenquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Langer dan een uur of vijf hoef je toch ook niet te verwachten bij honkbal. En avond begint om 18 uurAan de andere kant, pitcherduels hebben ook absoluut hun charme.
Nou als ik dat zo lees, draai ik me nog een keertje lekker om op mijn laatste vrije weekenddagje.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:50 schreef maril het volgende:
Is zo, maar een paar honkslagen zijn niet te versmaden![]()
Ik ga naar het mandje, en morgen is Cuba -Taiwan live te volgen op tv , ben benieuwd of ik de drang kan weerstaan niet naar de ronde van duitsland te kijken met 2 bergen 1e catogarie, ik bedoel ned. speelt niet en gaan ze dus switchen met beachvolleybal.
Was inderdaad jammer van die call.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:05 schreef kevin6188 het volgende:
Spijtig dat op een gegeven moment die kerel op honk 1 uit werd gegeven, anders was het misschien nog wel anders afgelopen. Dat was een beste kans voor Taiwan.
publiek was het er idd niet zo mee eensquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Was inderdaad jammer van die call.
Was inderdaad zondequote:Op zondag 12 augustus 2007 17:05 schreef kevin6188 het volgende:
Spijtig dat op een gegeven moment die kerel op honk 1 uit werd gegeven, anders was het misschien nog wel anders afgelopen. Dat was een beste kans voor Taiwan.
Hebben de nederlandse spelers gisteren het publiek trouwens bedankt ditmaal, had begrepen dat ze dat vrijdagavond niet hebben gedaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:24 schreef Bluezz het volgende:
'Mijn' Percy, wat doen ze![]()
Vond het al zo typisch dat ie gisteren niet op 1e honk stond
[afbeelding]
Ik vond nog een fotootje van gisteren :
[afbeelding]
De spelers wareen woest op jequote:Op zondag 12 augustus 2007 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Misschien niet zo netjes, maar toen het nét afgelopen was hadden wij nog een zoon die nodig op de trein gezet moest worden, en met onze eerdere ervaring met enorme drukte bij het wegrijden, hebben we daar niet op gewacht
Ik ben vandaag ook meteen weggegaan. Geen zin om te wachten op de uitreikingen enzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Misschien niet zo netjes, maar toen het nét afgelopen was hadden wij nog een zoon die nodig op de trein gezet moest worden, en met onze eerdere ervaring met enorme drukte bij het wegrijden, hebben we daar dus niet op gewacht
De Cubanen liepen dan ook binnen 30 seconden hun ererondjequote:Op zondag 12 augustus 2007 18:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook meteen weggegaan. Geen zin om te wachten op de uitreikingen enzo
dat ook nog jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Cubanen liepen dan ook binnen 30 seconden hun ererondje
We hebben onszelf even goed bekeken op de foto van gisteravond.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef maril het volgende:
http://www.fotorondleiding.nl/ als je jezelf terug wil zien,ik moet zeggen dat als ik inzoom het wazig wordt , dus ik kan niet goed van dicht bij kijken helaas.
Ja wat leukquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef maril het volgende:
http://www.fotorondleiding.nl/ als je jezelf terug wil zien,ik moet zeggen dat als ik inzoom het wazig wordt , dus ik kan niet goed van dicht bij kijken helaas.
Ik heb wel genoten van andere rondleidingen bv de Provenç waar mijn broer woont.
Lief.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja wat leuk
Zie het rode kringeltje
[afbeelding]
3 poppetjes naast elkaar, vlnr golfer, zoonlief, bluezz
uuuhquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn er een paar voetbal'supporters' ontsnapt?
Daar was ik niet mee gestoptquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:03 schreef maartena het volgende:
Zo, en nu allemaal weer fijntjes MLB kijken op NASN
Heb je digitaal extra van een kabelbedrijf? dan heb je hem wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |