Was inderdaad jammer van die call.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:05 schreef kevin6188 het volgende:
Spijtig dat op een gegeven moment die kerel op honk 1 uit werd gegeven, anders was het misschien nog wel anders afgelopen. Dat was een beste kans voor Taiwan.
publiek was het er idd niet zo mee eensquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Was inderdaad jammer van die call.
Was inderdaad zondequote:Op zondag 12 augustus 2007 17:05 schreef kevin6188 het volgende:
Spijtig dat op een gegeven moment die kerel op honk 1 uit werd gegeven, anders was het misschien nog wel anders afgelopen. Dat was een beste kans voor Taiwan.
Hebben de nederlandse spelers gisteren het publiek trouwens bedankt ditmaal, had begrepen dat ze dat vrijdagavond niet hebben gedaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:24 schreef Bluezz het volgende:
'Mijn' Percy, wat doen ze![]()
Vond het al zo typisch dat ie gisteren niet op 1e honk stond
[afbeelding]
Ik vond nog een fotootje van gisteren :
[afbeelding]
De spelers wareen woest op jequote:Op zondag 12 augustus 2007 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Misschien niet zo netjes, maar toen het nét afgelopen was hadden wij nog een zoon die nodig op de trein gezet moest worden, en met onze eerdere ervaring met enorme drukte bij het wegrijden, hebben we daar niet op gewacht
Ik ben vandaag ook meteen weggegaan. Geen zin om te wachten op de uitreikingen enzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Misschien niet zo netjes, maar toen het nét afgelopen was hadden wij nog een zoon die nodig op de trein gezet moest worden, en met onze eerdere ervaring met enorme drukte bij het wegrijden, hebben we daar dus niet op gewacht
De Cubanen liepen dan ook binnen 30 seconden hun ererondjequote:Op zondag 12 augustus 2007 18:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook meteen weggegaan. Geen zin om te wachten op de uitreikingen enzo
dat ook nog jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Cubanen liepen dan ook binnen 30 seconden hun ererondje
We hebben onszelf even goed bekeken op de foto van gisteravond.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef maril het volgende:
http://www.fotorondleiding.nl/ als je jezelf terug wil zien,ik moet zeggen dat als ik inzoom het wazig wordt , dus ik kan niet goed van dicht bij kijken helaas.
Ja wat leukquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef maril het volgende:
http://www.fotorondleiding.nl/ als je jezelf terug wil zien,ik moet zeggen dat als ik inzoom het wazig wordt , dus ik kan niet goed van dicht bij kijken helaas.
Ik heb wel genoten van andere rondleidingen bv de Provenç waar mijn broer woont.
Lief.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja wat leuk
Zie het rode kringeltje
[afbeelding]
3 poppetjes naast elkaar, vlnr golfer, zoonlief, bluezz
uuuhquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn er een paar voetbal'supporters' ontsnapt?
Daar was ik niet mee gestoptquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:03 schreef maartena het volgende:
Zo, en nu allemaal weer fijntjes MLB kijken op NASN
Heb je digitaal extra van een kabelbedrijf? dan heb je hem wel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |