De HHW is ook veel gezelliger (en om de hoek van ons), maar ik laat me toch de kans op een dagje top-honkbal bij het WPT niet ontgaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:29 schreef Lariekoek het volgende:
Met het WPT heb ik dus echt helemaal niks.
Doe mij de HHW maar![]()
Gezellig.quote:
Het WPT werd altijd door de NOS uitgezonden. Ik neem aan dat dat dit jaar ook weer het geval zal zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:10 schreef maartena het volgende:
Weet iemand trouwens OF er TV opnamen worden gemaakt?
Yups.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een weekje en dan meet and greet met Bluezz en Golfer!
Dit klinkt fouter dan bedoeld hoop ik voor je golfer...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Kan ik eindelijk even lekker aan je buikje zitten en die enorme honkbal die daar in groeit even voelen.![]()
Niets fouts aan bedoeld hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef pfaf het volgende:
Dit klinkt fouter dan bedoeld hoop ik voor je golfer...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit klinkt fouter dan bedoeld hoop ik voor je golfer...![]()
![]()
Ja meneerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:29 schreef popolon het volgende:
Foto's graag.
Van de wedstrijd/stadion dan.
Jeetje, 5 minuten samenvatting maar.quote:
En dat was dan nog inclusief leader en aankondiging...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, 5 minuten samenvatting maar.
Wat blijft deze leuke sport toch ondergewaardeerd in Nederland op de TV.
En ook nog eens nergens online te vinden, die samenvatting....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef golfer het volgende:
Jeetje, 5 minuten samenvatting maar.
Wat blijft deze leuke sport toch ondergewaardeerd in Nederland op de TV.
Nope.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:00 schreef maartena het volgende:
En ook nog eens nergens online te vinden, die samenvatting....
Dat komt omdat ze dingen hebben als : Honkslag, gooier, vanger, thuisren, buitenvelder en meer van dat soort rare termen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat valt over het algemeen wel mee met het commentaar van Urbanus. Die gebruikt gelukkig de normaal gangbare baseball-termen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze dingen hebben als : Honkslag, gooier, vanger, thuisren, buitenvelder en meer van dat soort rare termen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef popolon het volgende:
thuisren
"t Is een harstikke leuk tournooi lijkt me. Nederland is nou niet echt een baseball-land, toch doen ze het altijd goed met 't EK. Kampioen zelfs meerdere malen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:15 schreef maartena het volgende:
[..]![]()
![]()
En toch vind ik het jammer dat het niet te zien is. Hier in de USA is de wedstrijd USA-Nederland trouwens ook niet te zien, is allemaal niet interessant genoeg, dat toernooitje in Rotterdam.
Dit keer geen organisatiemedewerker?quote:
Nederland is een van de beste landen van Europa. Dat komt voornamelijk trouwens omdat de Antillen zo dicht bij Venezuela liggen, en baseball in Venezuela de nationale sport is. En eigenlijk is baseball de tweede, zoniet de eerste sport op de Antillen. Althans, de benedenwindse eilanden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:32 schreef popolon het volgende:
"t Is een harstikke leuk tournooi lijkt me. Nederland is nou niet echt een baseball-land, toch doen ze het altijd goed met 't EK. Kampioen zelfs meerdere malen.
Ik vind je als pitcher op deze manier wel wat raar gooien.quote:
Waardeloos die 5 min. ik hoop dat ze vdw het beter doen en meer aandacht aan schenken, maar allee zondag de wedstrijd tegen Cuba live.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:19 schreef golfer het volgende:
Vandaag de eerste wedstrijden geweest.
Zo meteen op Ned 3 samenvatting van Nederland-Taiwan te zien.
Er zijn in Europa al jarenlang maar 2 baseball-landen: Italiė en Nederland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:48 schreef maartena het volgende:
Nederland is een van de beste landen van Europa.
Nee, ik houd niet van mensenmassa,s, maar het komt op tv gzdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
Trouwens maril, ga jij ook nog een wedstrijdje daar bekijken?
nopequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit keer geen organisatiemedewerker?
De laatste kans om als Honkballer op de OS te komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
Het komende Europese kampioenschap wel, want wie dat wint plaats zich rechtstreeks voor de OS in Peking van 2008.
Het staat nu online die 5 min van deze pot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:00 schreef maartena het volgende:
[..]
ik mag hopen dat de live-uitzendingen wat langer duren jaquote:
Nee hoor Bluezzie deze duurt langerquote:
Superrrrrquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:17 schreef maril het volgende:
Nee hoor Bluezzie deze duurt langer
(morgen: N1, 13:05) In het kader van het World Port Tournament nemen de honkbalploegen van Nederland en Cuba het tegen elkaar op in deze rechtstreekse uitzending
quote:OF Topic
Lekker eten vanavond verheug me nu al op de recensies![]()
Morgenmiddag, tong.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:55 schreef tong80 het volgende:
Het zou vanmiddag op TV komen. Heb ik iets gemist of hebben ze niks uitgezonden ?
das niet niksquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:30 schreef maril het volgende:
Ze staan momentel met 10 - 0 achter in de 8e inning.
T was ook meteen de laatste innig dus "mercyplay" uiteindelijk 11-0 geworden, btw LDL was er wel live, zou het wel fijn hebben vinden als ze een play by play ergens hebben, vind ik fijnerquote:
er was tijdens het wk een mooie play-by-play site, alleen die ben ik weer kwijtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:55 schreef maril het volgende:
[..]
T was ook meteen de laatste innig dus "mercyplay" uiteindelijk 11-0 geworden, btw LDL was er wel live, zou het wel fijn hebben vinden als ze een play by play ergens hebben, vind ik fijner
bij LDL zijn het ook maar fragmenten wanneer het hen uitkomt.
bij teletekst van de NOS is er wel een boxscore op pag. 679 , op 678 wedstrijdverslag en 680 standen en uitslagen, maar bij play by play is het zo lekker gedetailleerd.
College- en highschoolspelers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Wie zijn die Amerikanen die Nederland oprollen ? Aanstaande Makor Leaguers ?
Ze zijn vorige week in de states geweest om tegen dit team te oefenen 2 wedstrijden hebben ze verloren en 1 gewonnen met 9-3 , 2 wedstrijden daarvan zijn terug te zien in zijn geheel de eerste verloren met 14-0 en de tweede gewonnen met 9-3 hier die link , wel ff naar beneden scrollen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Wie zijn die Amerikanen die Nederland oprollen ? Aanstaande Makor Leaguers ?
das nu al gelukt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:53 schreef qu63 het volgende:
nu hopen op iets meer dan 5 minuten honkbal
Maar morgen live en zoals Robert zegt als je een dag van te voren wordt afgedroogd,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
das nu al gelukt!
alleen Nederland speelt er niet beter door
en daar ben ik bij!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
Maar morgen live en zoals Robert zegt als je een dag van te voren wordt afgedroogd,
moet je de volgende dag er hard tegen aan , ze hebben alleen best wel een goede tegenstanderCuba
![]()
Als je al zo aan de broek krijgt van een stelletje scholieren uit de VS.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
Maar morgen live en zoals Robert zegt als je een dag van te voren wordt afgedroogd,
moet je de volgende dag er hard tegen aan , ze hebben alleen best wel een goede tegenstanderCuba
![]()
Dat laatste zei hij ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je al zo aan de broek krijgt van een stelletje scholieren uit de VS.![]()
12-2 Cuba. Gokje.
Maar baseball is altijd leuk om heen te gaan.
Ik ben anders gisteren bij de wedstrijd geweest en de spelers waren ouder dan vorig jaar bij de HHW.quote:
Gewoon een koelbox meenemen, anders moet je ff bellen hoe streng ze controleren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:35 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee hoe het zit met zelf meegrbachte etenswaren? Wat mag wel, en wat mag niet enzo?
Volgens mij mag je dat gewoon meenemen naar binnen, lang leve de niet rellende honkbalsupporters.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:35 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee hoe het zit met zelf meegrbachte etenswaren? Wat mag wel, en wat mag niet enzo?
yeahquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:00 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dat gewoon meenemen naar binnen, lang leve de niet rellende honkbalsupporters.
Ja, voorlopig zijn ze knap kansloos.quote:
Mr 3000quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke foto's idd.
Als we het dan toch over honkbal hebben...
Vanavond op Veronica een honkbalfilm. Ben de titel even vergeten.
Is ook de eindstand geworden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:59 schreef Szura het volgende:
Na 7,5 innings staat Nederland met 4-0 voor tegen Taiwan, wat wel te verwachten was.
Yups.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:08 schreef Szura het volgende:
Op dit moment bezig NL - VS. Beslissende wedstrijd voor Nederland om de finale te kunnen halen denk ik zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |