Alschmede het hoogst schaapachtige gedrag van de dames.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Als je het objectief bekijkt is er eigenlijk weinig verschil in de relaties Huub/Lieke en Brian/Amanda. En dan heb ik het over het gemanipuleer van de heren.
Hmmm, weet ik niet. Volgens mij vindt Amanda Brian een stuk leuker dan ze hardop toe wil geven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Enorm verschil. Amanda is niet echt gek op Brian en ziet daarom zijn fouten veel eerder. Dat ze toch steeds weer met hem in bed beland is gewoon omdat ze seks erg prettig vind. Lieke is wel echt gek op Huub en pikt véél meer van wat hij flikt. Zelfs bij fokkers kan Huub vanalles flikken omdat ze hem zo leuk vinden (een beetje hetzelfde dus).
Tuurlijk, maar het is aan ons kijkers om hem weer met beide voeten op de vloer te krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
En dan kan ie wat stomme acties uitvoeren, ik vind 't vrij menselijk dat ie arrogant wordt van al die achterlijke aanbidding door velen zowel hier als daar in dat huis.
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. Aan de andere kant, als ze geemancipeerder was geweest, had ze hem waarschijnlijk weer niet zien staan - terecht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, weet ik niet. Volgens mij vindt Amanda Brian een stuk leuker dan ze hardop toe wil geven.
Maar goed, zinloos om daar nu over te discussiëren.
Gewoon allemaal tegelijkertijd afhaken, dan staan de miljonairs binnen 3 weken allemaal weer thuis op hun eigen vertrouwde deurmaat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:37 schreef Soho het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is aan ons kijkers om hem weer met beide voeten op de vloer te krijgen.
dat klopt... nadat hij rustiger werd... werd het een normaal goed gesprek.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef webextreme.nl het volgende:
ik vind dat huub wel gelijk heeft
hij kent het spel goed, en legt het samen met erik uit.
hoop dat lieke dr wat mee doet![]()
Nee hoor! Ik ben nog op!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:41 schreef Day het volgende:
Wat een abrupte einde op de avond! Iedereen ligt ineens in bed?
ben het met je eens... en dat was al voor ze het huis in kwam. Ik herinner me nog een gesprekje dat ze met nena had toen ze bij nena op bezoek was. toen zei ze tegen nena: vind je hem echt leuk? Het is helemaal jouw type niet, jij valt altijd op lelijke jongens, brian is meer iets voor mij (iets in die strekking) en toen had ze later een gesprekje met Brian dat hij nena's type niet is en nena heeft toegegeven dat ze niet op brian viel en toen liep ze zo te lachen en aan dr haren te plukken dat ik haar al erg flirterig vond.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, weet ik niet. Volgens mij vindt Amanda Brian een stuk leuker dan ze hardop toe wil geven.
Maar goed, zinloos om daar nu over te discussiëren.
Het is pas echt interessant (zeker ook voor Tien) als je per Miljonair negatief kan stemmen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:36 schreef Mika25 het volgende:
Dat idee van negatieve stemmen (blanco stemmen) is helemaal zo gek nog niet. Als mensen blanco mogen SMS-en dan zal dat geen invloeg hebben op de onderlingen verhouding tussen de procenten van de bewoners, maar WEL op het totaal aantal punten dat de bewoners mogen verdelen. Als 20% van alle stemmen blanco is, is dat toch 100 CP die de vuilnisbak ingaan.
Goed plan! Maar ik zal dan geen sms voor/tegen Huub sturen maar wel 10 x tegen Brain!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is pas echt interessant (zeker ook voor Tien) als je per Miljonair negatief kan stemmen.
Dat was de afgelopen tijd echt een goudmijntje geweest met alle Brian-haters op de diverse fora.
Ook kan de redactie daar (voor ons) leuke consequenties aan verbinden, als bewoners in de min eindigen.
Inleveren cp's, stopzetten activiteiten, dat soort dingen.
Kijk ! Dat zijn pas goede ideeen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is pas echt interessant (zeker ook voor Tien) als je per Miljonair negatief kan stemmen.
Dat was de afgelopen tijd echt een goudmijntje geweest met alle Brian-haters op de diverse fora.
Ook kan de redactie daar (voor ons) leuke consequenties aan verbinden, als bewoners in de min eindigen.
Inleveren cp's, stopzetten activiteiten, dat soort dingen.
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Lieke is wel echt gek op Huub en pikt véél meer van wat hij flikt. Zelfs bij fokkers kan Huub vanalles flikken omdat ze hem zo leuk vinden (een beetje hetzelfde dus).
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:48 schreef miesy het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker?
voor hetzelfde geld staat ze net zo keihard te liegen als huub toen over haar deed, wat verliefd zijn betreft.
huub is een sterke speler, tuurlijk wilt ze aan zijn zijde staan.
DGK_REDACTIE! Lezen jullie mee? Jullie mogen mijn idee gebruiken, ik hoef slechts 10 luttele procentjes van de extra SMS-opbrengsten te hebben...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Goed plan! Maar ik zal dan geen sms voor/tegen Huub sturen maar wel 10 x tegen Brain!
een treedje lager zou wel op z'n plaats zijn..quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:56 schreef cindy10 het volgende:
ik vind,vond huub nog altijd favoriet...
moet wel eerlijk zeggen dat wat minder hoog van de toren blazen hem zou sieren![]()
hij heeft inderdaad een neiging om iets teveel zelfvertrouwen te kweken in zn goudenkooitje....![]()
ben ik het mee eens...maar zag net een topic over het etentje in de lepel,en daar schort volgens mij ook plots wel wat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:59 schreef miesy het volgende:
[..]
een treedje lager zou wel op z'n plaats zijn..
gelijk elastieken dat beest???quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:22 schreef STAP01 het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaahahahah!!! Jaap: Er loop focking focking focking hell!!! een Kreeft over de vloer!!! Whaaaaaaahahaha!! Brain zegt: wat wil je eraan doen dan!?
Niet eens de kindjes van god ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:55 schreef Nostalgist het volgende:
Nicolaas: "God vraagt of je wakker wilt worden, Eric"
Die uitspraak leeft hier wel voort, maar volgens mij zijn ze hem in het huis al een hele tijd vergeten.....quote:
Tja, sommige uitspraken vergeet ik nooit meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 07:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die uitspraak leeft hier wel voort, maar volgens mij zijn ze hem in het huis al een hele tijd vergeten.....
Nou dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:35 schreef neehe het volgende:
Ik hoop dat Lieke er vandaag nog op terugkomt, samen met Nico huub en eric afbranden.
Mooi titel voor als Brian en Natasia als laatste in de finale overblijven....quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, sommige uitspraken vergeet ik nooit meer![]()
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooi titel voor als Brian en Natasia als laatste in de finale overblijven....
De Gouden Kooi
"De kindjes van God" in hun laatste battle...![]()
Ik heb die stem nu pasquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:09 schreef Nostalgist het volgende:
Stem: Aankleden voordat ze aan de tafel moeten gaan zitten.....
Amanda: "We worden gelijk in de tuin gedumpt, zeg het dan "
Brian: "Nu lijkt het echt Big Brother hier"
quote:
Dan loopt S3 achter.... Ik kijk S4...quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:25 schreef Nostalgist het volgende:
Ton gaat vertellen wat er gaat gebeuren .....
Is Ton "De klusjesman"?
Morge, idd lekker weertjequote:
Ik heb het toch duidelijk verstaan!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:28 schreef beequeen het volgende:
Ready on the set: Take 2.
Net echtquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:30 schreef avonne het volgende:
WTF echt een camping?
goede morgen trouwens, even bijlezen
twee dagen, één nacht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:30 schreef avonne het volgende:
WTF echt een camping?
goede morgen trouwens, even bijlezen
Voorman, een soort Huub van de klussersquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:31 schreef avonne het volgende:
Ton klinkt niet als een klusjesman, meer als een doorgewinterde manager cq keukenverkoper
Hij is de opperklusjesman.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:31 schreef avonne het volgende:
Ton klinkt niet als een klusjesman, meer als een doorgewinterde manager cq keukenverkoper
wat een armoequote:
't Wordt tentotel voor madam.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:41 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft het niet zo op kamperen, ze is meer van hotel, met alles erop en eraan. Van een uitkering?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:45 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda trekt een jurkje aan..... handig in een tent.
Ja, met luchtbed en klapstoeltje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
Zou Japio een privétent krijgen?
quote:
Ik vraag me af of ze ook in die tenten gaan filmen. Anders mogen we de hele dag genieten van Ton en Natasja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:00 schreef Copycat het volgende:
Hoe zal het vandaag gaan in De Canvas Tent?
Sjeesus.
Ik ga iig dat haar van Amanda volgen, lijkt me een heel interessante ontwikkeling worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:00 schreef Copycat het volgende:
Hoe zal het vandaag gaan in De Canvas Tent?
Sjeesus.
Een betere reclame voor DGK is er nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:01 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af of ze ook in die tenten gaan filmen. Anders mogen we de hele dag genieten van Ton en Natasja.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:02 schreef Ecila111 het volgende:
Ik ga iig dat haar van Amanda volgen, lijkt me een heel interessante ontwikkeling worden.
TV Woonmagazine revisitedquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:05 schreef Nostalgist het volgende:
Ton neemt het script door met Natasia.....
"Zeg dingen als":
"Waarom wordt dat grijs, we hadden toch wit afgesproken met Jan ? "
"Dat soort gesprekken", geeft Ton aan....
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een betere reclame voor DGK is er niet.
Ik snap de redactie/productie echt niet. Je gaat toch niet, net nadat je bent gestart met geld te eisen voor de streams, de bewoners in tentjes laten slapen om de villa te verBouvrieën?
[..]
Heeft ze haar handige campeerjurkje nog steeds aan? Compleet met kittige hakjes?
ik vind dat amanda er altijd elegant uitziet, en ze ziet er goed uit met hoge hakkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:07 schreef Copycat het volgende:
Heeft ze haar handige campeerjurkje nog steeds aan? Compleet met kittige hakjes?
1. Leuk bedacht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een betere reclame voor DGK is er niet.
Ik snap de redactie/productie echt niet. Je gaat toch niet, net nadat je bent gestart met geld te eisen voor de streams, de bewoners in tentjes laten slapen om de villa te verBouvrieën?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |