een treedje lager zou wel op z'n plaats zijn..quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:56 schreef cindy10 het volgende:
ik vind,vond huub nog altijd favoriet...
moet wel eerlijk zeggen dat wat minder hoog van de toren blazen hem zou sieren![]()
hij heeft inderdaad een neiging om iets teveel zelfvertrouwen te kweken in zn goudenkooitje....![]()
ben ik het mee eens...maar zag net een topic over het etentje in de lepel,en daar schort volgens mij ook plots wel wat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:59 schreef miesy het volgende:
[..]
een treedje lager zou wel op z'n plaats zijn..
gelijk elastieken dat beest???quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:22 schreef STAP01 het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaahahahah!!! Jaap: Er loop focking focking focking hell!!! een Kreeft over de vloer!!! Whaaaaaaahahaha!! Brain zegt: wat wil je eraan doen dan!?
Niet eens de kindjes van god ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:55 schreef Nostalgist het volgende:
Nicolaas: "God vraagt of je wakker wilt worden, Eric"
Die uitspraak leeft hier wel voort, maar volgens mij zijn ze hem in het huis al een hele tijd vergeten.....quote:
Tja, sommige uitspraken vergeet ik nooit meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 07:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die uitspraak leeft hier wel voort, maar volgens mij zijn ze hem in het huis al een hele tijd vergeten.....
Nou dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:35 schreef neehe het volgende:
Ik hoop dat Lieke er vandaag nog op terugkomt, samen met Nico huub en eric afbranden.
Mooi titel voor als Brian en Natasia als laatste in de finale overblijven....quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, sommige uitspraken vergeet ik nooit meer![]()
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mooi titel voor als Brian en Natasia als laatste in de finale overblijven....
De Gouden Kooi
"De kindjes van God" in hun laatste battle...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |