quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:25 schreef Nostalgist het volgende:
Ton gaat vertellen wat er gaat gebeuren .....
Is Ton "De klusjesman"?
Morge, idd lekker weertjequote:
Ik heb het toch duidelijk verstaan!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:28 schreef beequeen het volgende:
Ready on the set: Take 2.
Net echtquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:30 schreef avonne het volgende:
WTF echt een camping?
goede morgen trouwens, even bijlezen
twee dagen, één nacht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:30 schreef avonne het volgende:
WTF echt een camping?
goede morgen trouwens, even bijlezen
Voorman, een soort Huub van de klussersquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:31 schreef avonne het volgende:
Ton klinkt niet als een klusjesman, meer als een doorgewinterde manager cq keukenverkoper
Hij is de opperklusjesman.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:31 schreef avonne het volgende:
Ton klinkt niet als een klusjesman, meer als een doorgewinterde manager cq keukenverkoper
wat een armoequote:
't Wordt tentotel voor madam.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:41 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft het niet zo op kamperen, ze is meer van hotel, met alles erop en eraan. Van een uitkering?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:45 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda trekt een jurkje aan..... handig in een tent.
Ja, met luchtbed en klapstoeltje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:45 schreef beequeen het volgende:
Zou Japio een privétent krijgen?
quote:
Ik vraag me af of ze ook in die tenten gaan filmen. Anders mogen we de hele dag genieten van Ton en Natasja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:00 schreef Copycat het volgende:
Hoe zal het vandaag gaan in De Canvas Tent?
Sjeesus.
Ik ga iig dat haar van Amanda volgen, lijkt me een heel interessante ontwikkeling worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:00 schreef Copycat het volgende:
Hoe zal het vandaag gaan in De Canvas Tent?
Sjeesus.
Een betere reclame voor DGK is er nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:01 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af of ze ook in die tenten gaan filmen. Anders mogen we de hele dag genieten van Ton en Natasja.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:02 schreef Ecila111 het volgende:
Ik ga iig dat haar van Amanda volgen, lijkt me een heel interessante ontwikkeling worden.
TV Woonmagazine revisitedquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:05 schreef Nostalgist het volgende:
Ton neemt het script door met Natasia.....
"Zeg dingen als":
"Waarom wordt dat grijs, we hadden toch wit afgesproken met Jan ? "
"Dat soort gesprekken", geeft Ton aan....
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een betere reclame voor DGK is er niet.
Ik snap de redactie/productie echt niet. Je gaat toch niet, net nadat je bent gestart met geld te eisen voor de streams, de bewoners in tentjes laten slapen om de villa te verBouvrieën?
[..]
Heeft ze haar handige campeerjurkje nog steeds aan? Compleet met kittige hakjes?
ik vind dat amanda er altijd elegant uitziet, en ze ziet er goed uit met hoge hakkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:07 schreef Copycat het volgende:
Heeft ze haar handige campeerjurkje nog steeds aan? Compleet met kittige hakjes?
1. Leuk bedacht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een betere reclame voor DGK is er niet.
Ik snap de redactie/productie echt niet. Je gaat toch niet, net nadat je bent gestart met geld te eisen voor de streams, de bewoners in tentjes laten slapen om de villa te verBouvrieën?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |