© the Godfatherquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
En de wijze les die Huub aan Lieke meegeeft:
-- val mij nooit in het openbaar af.
Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef webextreme.nl het volgende:
ik vind dat huub wel gelijk heeft
hij kent het spel goed, en legt het samen met erik uit.
hoop dat lieke dr wat mee doet![]()
denial is a bitch!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en wifebeater Brian heeft ook een plaat voor z'n lelijke harses met z'n verwijten die hij zelf doet naar Huub toe.
Watskeburt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dit begint op de manier te lijken waarop Brian met Nena omging.
Het spel uitleggen kan ook op een andere manier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef webextreme.nl het volgende:
Gewoon straattaal...het betekent voorschuttingquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Een grap = een diss volgens Huub en Eric.
Waar komen die gasen vandaan?!?
Misschien besluit Lieke wel naar een ander groepje te gaan, en dan staan Eric en Huub helemaal alleen.quote:
Ik vind 'afserveren' ook wel een mooie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[to diss]
Gewoon straattaal...het betekent voorschutting
Jap Huub kent het spel echt goede Jaap er niet uitstemmen en Sylvia weg laten lopen die daardoor vervangen wordt.. prima speler die jongen!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef webextreme.nl het volgende:
goed plan ik nok dr ook mee mzzlquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey...voor ik mijn beeldscherm onder kots van dit kut gezwets....ik ga lekker comedy central kijken die nieuwe zender..gratis...das nu pas echt grappig..ipv die gemanipuleerd poppetjes...laters mensen tot morgen....slaap lekker..
Jawel, dat kleine ventje is echt walgelijk inmiddels. Wat een idioot. Dat Lieke nog niet is weggelopen, verbaast me. Zal ze dan toch echt ietwat verblind zijn?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Watskeburt?
Ik ben het al ettelijke postings met Peter eens...![]()
Ik walg van Huub de KutKaboutah.
Ik heb voor Jaap geSMSt.
Gaat het wel goed met mij?![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef webextreme.nl het volgende:
Amanda en Wifebeater B blijkbaar ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is duidelijk dat Eric en Hupert tactiek hebben besproken tijdens hun afwezigheid uit de villa
Huub heeft Lieke eerder deze week (weet niet meer wanneer) op een soortgelijke manier (zonder Eric) afgebrand, in de tuin.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is duidelijk dat Eric en Hupert tactiek hebben besproken tijdens hun afwezigheid uit de villa
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik weet wat het betekent, ik heb puberneefjes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gewoon straattaal...het betekent voorschutting
Nou, hij heeft haar al een paar keer uitgescholden voor hoer, toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:00 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Buub heeft Amanda nooit zo denigrerend behandeld zoals hij Lieke nu behandeld. Deze "stoere" Huub is echt wal-ge-lijk.
Een slapende Nicolaas en het bed van, naar ik meen, Natasia.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:06 schreef farceman het volgende:
Wat is er op de andere stream te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |