abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:06:14 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49458169
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef lady-wrb het volgende:
ik betrek niks op mijzelf hoor, die opmerking van hierboven moet je gewoon met een knipoog bekijken.
en ik voel me ook absoluut niet aangesproken.
ik ben de ideale ex : iedere man zou van mij gescheiden willen zijn
pi_49501803
Het lijkt er op dat ze er toch wel echt uit is: geen rechten voor de vader en zelf dus alles kunnen controleren aan eventueel contact. Ik denk dat er dan een rechtszaak komt en dat ze die never-nooit gaat winnen.

Het knaagt aan me. Wil haar overtuigen dat het niet goed is. Helaas voel ik geen mogelijkheden om dat te doen.
pi_49504950
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 08:13 schreef Sespai het volgende:
Het lijkt er op dat ze er toch wel echt uit is: geen rechten voor de vader en zelf dus alles kunnen controleren aan eventueel contact. Ik denk dat er dan een rechtszaak komt en dat ze die never-nooit gaat winnen.

Het knaagt aan me. Wil haar overtuigen dat het niet goed is. Helaas voel ik geen mogelijkheden om dat te doen.
per saldo wint ze natuurlijk wel, want wat de uitspraak ook zal zijn, als ze er geen gehoor aan geeft, kan de man niets, en de rechter ook niet meer dan haar nog eens op haar plichten wijzen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:44:09 #204
167723 sanni
Acima de seu
pi_49514874
Voor wat het waard is: Een scheiding is nooit leuk maar ergo is dat Het kind hiervan altijd de naweeen van ondervind.
pi_49515439
ja ik vind 't ook hartstikke ergo.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:46:52 #206
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49516851
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:02 schreef bixister het volgende:
ja ik vind 't ook hartstikke ergo.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2007 @ 19:33:18 #207
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2007 @ 21:00:52 #208
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49523057
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:47 schreef phileine het volgende:
Wat denkt ze nou eigenlijk concreet wat er mis kan gaan? Of is het eigenlijk vooral een excuus om niets meer met hem te maken te hoeven hebben, want dat is natuurlijk het makkelijkste?
Of is het juist een mogelijkheid om zijn gevoel keer op keer te raken endus een emotionele band te hebben met je ex?
quote:
Ik vind dat als hij goed genoeg was om een kind mee te maken, hij ook goed genoeg moet zijn om dat kind te kunnen zien.
Idd ~!
pi_49791879
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:17 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, er kan beslag gelegd worden op het loon van de papa, maar dat duuuuuuuuuuuuuurt allemaal zo lang hé ... eer die zaak voor de rechter komt, meestal probeer je het dan nog in der minne te regelen, dan zegt papa: ok, ik zal betalen, maar dan doet die dat toch weer niet, en zo zijn we weer vertrokken... kan echt lang aanslepen ( want voor die moeder kost het ook weer heel veel tijd en geld om een proces op te starten).

nu is er in belgië de DAVO opgericht ( dienst voor alimentatievorderingen), maar het schijnt dat die dienst ook helemaal vierkant draait...

soms is het natuurlijk compleet onterecht dat de vader weigert te betalen, maar voor dat soort serpentmoeders die alles willen krijgen maar niets willen geven, is het de enige oplossing. Ik zou als vader dus gewoon NIET betalen als ik mijn kinderen niet mag zien, dat meen ik.
Inderdaad. Net zoals je als vrouw een machtsmiddel hebt (het kind), heb je als man een machtsmiddel (geld). Dat moet je wel durven inzetten, en verder kijken dan het eerste 'nadeel' dat er lijkt te zijn (direct benadelen van het kind). Als je daarmee bereikt dat je toch je kind mag zien, dien je meer het belang van het kind dan altijd maar braaf te betalen...
  zondag 27 mei 2007 @ 23:27:41 #210
158071 Graaf_Tell
tel maar mee
pi_49836905
Ja , elk kind heeft recht op 2 ouders idd. En soms door een ruzie of een meningsverschil of wat dan ook kan je gaan vechten en touwtrekken via een kind.
Wat ik dus niet kan begrijpen , maar wie ben ik ?

Ik heb het topic doorgelezen en ik verbaas me dat er eigenlijk alleen word gesproken over : mishandeling en machtsmisbruik.
Er zijn genoeg andere factoren die in mijn ogen erger zijn.

Kijk eens voor de gein op www.vermist.nl
Hoeveel kinderen staan daar op die zijn meegenomen door een familielid naar het buitenland?
En die kids worden dan door (meestal papa) gedumpt bij familie en verder kijken ze er niet naar om?! Neuh dan heb je veel op met je kind…. Dit is gewoon wraak!! (en deze wraak is erger omdat er een grens tussen zit!!!
Wat ik erg belachelijk vind dat het in nederland mogelijk is dat er zo veel kinderen verdwijnen op deze manier.

Het is dat er in de openings post staat dat het om gescheiden ouders gaat..
graf zahl
pi_51515150
Ken ook iemand die haar kind en zichzelf helemaal wil afschermen van de vader. Ook terwijl er geen grote dingen gebeurd zijn, zoals eerder als voorbeelden genoemd in dit topic. Vind het stom, maar wat kan ik er aan doen?
Als je het mij vraagt doe je er in elk geval 2 mensen kwaad mee (vader en kind) en krijg je later hoe dan ook dat kind tegen je.
  maandag 16 juli 2007 @ 11:21:18 #212
393 phileine
espaņola
pi_51515774
nou dat is nu vaak het treurige olivia, als zo'n kind lang genoeg door de moeder wordt gebrainwashed dan zit die afkeer van pappa er vaak erg hard ingebakken. En reken daar dan bij dat de vaders het op een gegeven moment opgeven om nog contact te zoeken, omdat niets werkt en omdat ze het gezin niet helemaal op zijn kop willen zetten in het belang van het kind, dan krijgen ze dus later het verwijt naar hun hoofd dat ze niet genoeg hebben gedaan om contact te zoeken.

Graaf_Tell, ik denk dat in veel van die gevallen die jij noemt het ook om een soort erecode gaat. Het is voor mannen in sommige culturen een enorme afgang als ze niet het "beheer" hebben over hun eigen kinderen. Daarom lossen ze het dan op die manier op.
mooi he, alles
pi_51517220
Ik snap niet dat ouders de keuze maken voor hun kinderen of ze hun vader of moeder niet mogen zien. Dat is nog altijd de keuze van het kind als he daar oud en wijs genoeg voor is en tot die tijd behoor je er beide te zijn voor je kind.
Het is en blijft een kind van jullie 2-en!
En een kind is geen eigendom!!
pi_51517436
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:08 schreef Anitra het volgende:
Ik snap niet dat ouders de keuze maken voor hun kinderen of ze hun vader of moeder niet mogen zien. Dat is nog altijd de keuze van het kind als he daar oud en wijs genoeg voor is en tot die tijd behoor je er beide te zijn voor je kind.
Het is en blijft een kind van jullie 2-en!
En een kind is geen eigendom!!
nu, blijkbaar denken vooral moeders er toch anders over.

die kennis van mij ook, hij mag zijn kinderen zien 2 uur per maand, onder begeleiding, daarvoor mag hij dan wel eerst tig km rijden, van hier naar Overijssel.
als hij dan zegt dat hij dat van de zotte vindt, dan krijgt hij "aha, dus zoveel heb jij dus over voor je kinderen, nu dan weet ik dat!" ......
madame kan de meest idiote eisen stellen, compleet overbodige dure spullen willen om dan bij de ex aan te kloppen, wederom onder het mom van 'laat maar eens zien wat je over hebt voor je kids' en als hij dan tegensputtert omdat het gewoon weggegooid geld is, dan is het weer hommeles, nu ja, dat is het sowieso al, maar er kan nog meer bij, zo vindt de lieftallige moeder.

ondertussen zit papa er compleet doorheen en mama heeft alles toppie voor elkaar, leuk huisje, leuke kindertjes, leuke vriendenkring die pa compleet geroyeerd heeft, dankzij de dramaverhalen van mama en als zout in de wonden houdt mama een vrolijk internetdagboek bij opdat papa kan zien hoe leuk haar leven is, hoe leuk zijn kinderen het doen zónder hem.

pi_51522420
quote:
Rechters komen op voor gescheiden vaders
Uitgegeven: 16 juli 2007 12:42

LONDEN - Hoge Britse rechters hebben een stevige waarschuwing gegeven aan gescheiden moeders die hun kinderen bij de vader weghouden.

Rechters zullen er voortaan eerder voor kiezen om de kinderen bij de moeder vandaan te halen en de opvoeding van het kroost aan de vader toe te wijzen. Dit berichtte de Britse krant The Guardian maandag.

De waarschuwing geeft een hardere lijn aan van de Britse justitie die in het verleden dit laatste middel nauwelijks inzette. Volgens de wet moeten rechters oordelen in het belang van de kinderen als de ouders zijn gescheiden.

Meestal kiezen rechters ervoor dat kinderen beide ouders intensief blijven zien, maar sommige moeders negeren deze instructies volledig tot vaak grote frustratie van de vaders.

Contact

De waarschuwing volgt op twee recente zaken waarin het hooggerechtshof het beroep afwees van moeders die eerdere instructies van de rechtbank niet naleefden. In de meest recente zaak had een gescheiden moeder ervoor gezorgd dat haar dochter en de vader vier jaar lang geen contact met elkaar hadden. Hierdoor was de vader een vreemde geworden voor zijn dochter, aldus justitie.

De rechtbank wees daarop de opvoeding van het meisje aan de vader toe, waarop de moeder in hoger beroep ging en de zaak verloor.

Rechten

Verscheidene organisaties in Groot-Brittannië komen op voor de rechten van gescheiden vaders die van de moeders geen contact met hun kinderen mogen hebben, zoals Fathers 4 Justice.
weliswaar over de grens, maar toch, het kán dus wel, zij het elders
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 15:18:23 #216
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51523431
even iets heel anders: kan je een vader ook dwingen de omgangsregeling na te komen?
of moet ik voor een serieus antwoord in wgr zijn?
  maandag 16 juli 2007 @ 17:04:30 #217
393 phileine
espaņola
pi_51526974
lady-wrb, ik denk dat het heel lastig wordt omdat je geen dwangmiddelen hebt. Ik bedoel, je kunt hem uit de ouderlijke macht laten zetten, maar daar schiet je dan verder ook niet zoveel mee op. Verder vraag ik me af in hoeverre het kind gebaat is bij een ouder die blijkbaar echt niet wíl.

Klasse van dat besluit van die britse rechters trouwens *duimenomhoogsmiley*. Gezien dat de situatie in de UK vrij gelijk is aan die in Nederland, heb je best kans dat die trend dan binnenkort ook naar Nederland gaat overslaan. Laten we het hopen.
mooi he, alles
pi_51527394
Ik heb geen idee lady_wrb. Vaak is het wel zo dat als er met alimentatie dingen fout gaan dat er dan dwangsommen opgelegd kunnen worden, maar ik heb er echt gewoon geen verstand van.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 18:49:31 #219
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_51530127
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef lady-wrb het volgende:
even iets heel anders: kan je een vader ook dwingen de omgangsregeling na te komen?
De vraag die belangrijk is, wat schieten de kinderen ermee op?
Als de niet verzorgende ouder om wat voor reden dan ook geen contact wil lijkt het mij geen gezellige situatie als je blijft pushen.

Voor de kinderen overigens een zeer schrijnende situatie.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 18:53:07 #220
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_51530262
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef milagro het volgende:

[..]

weliswaar over de grens, maar toch, het kán dus wel, zij het elders
Zou geweldig zijn als NL deze trend ging volgen om zo de wraaklustige monsters op hun nummer te zetten
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 18:53:34 #221
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51530280
lady_wrb, een citaat uit een vraag en antwoord document uit de sectie Scheiden en kinderen van de Postbus 51 site:

Wat kan ik doen als de omgangsregeling voor de kinderen niet wordt nageleefd?
Als een omgangsregeling niet wordt nagekomen dan u het beste contact opnemen met een rechtsbijstandverlener, bijvoorbeeld een advocaat. Het uiterste middel is een kort geding tegen de weigeraar. Dit gebeurt bij de president van de rechtbank. U heeft hier een advocaat voor nodig.

[ Bericht 16% gewijzigd door Macka66 op 16-07-2007 18:59:20 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 19:10:34 #222
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_51530928
Macka66, buiten de rechtsdwangmiddelen die er zijn, wat schieten KINDEREN daarmee op
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 19:19:42 #223
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51531305
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef Loedertje het volgende:
Macka66, buiten de rechtsdwangmiddelen die er zijn, wat schieten KINDEREN daarmee op
Ik gaf lady_wrb gewoon antwoord op haar vraag, Loedertje.
Maar ik wil jou best mijn mening nog wel even geven:
Het kind schiet er niet genoeg mee op. Ze kunnen gehoord worden. Er kan een mediator proberen om de onwillige ouder op andere gedachten te brengen. Maar het kind krijgt er niet mee wat het eigenlijk zou willen en waard is. Dat kind wil liefde, en geen dwang. En liefde kun je niet afdwingen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_51543308
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef milagro het volgende:

[..]

nu, blijkbaar denken vooral moeders er toch anders over.

die kennis van mij ook, hij mag zijn kinderen zien 2 uur per maand, onder begeleiding, daarvoor mag hij dan wel eerst tig km rijden, van hier naar Overijssel.
als hij dan zegt dat hij dat van de zotte vindt, dan krijgt hij "aha, dus zoveel heb jij dus over voor je kinderen, nu dan weet ik dat!" ......
madame kan de meest idiote eisen stellen, compleet overbodige dure spullen willen om dan bij de ex aan te kloppen, wederom onder het mom van 'laat maar eens zien wat je over hebt voor je kids' en als hij dan tegensputtert omdat het gewoon weggegooid geld is, dan is het weer hommeles, nu ja, dat is het sowieso al, maar er kan nog meer bij, zo vindt de lieftallige moeder.

ondertussen zit papa er compleet doorheen en mama heeft alles toppie voor elkaar, leuk huisje, leuke kindertjes, leuke vriendenkring die pa compleet geroyeerd heeft, dankzij de dramaverhalen van mama en als zout in de wonden houdt mama een vrolijk internetdagboek bij opdat papa kan zien hoe leuk haar leven is, hoe leuk zijn kinderen het doen zónder hem.

Ik kan daar echt zo kwaad om worden! Ik heb mijn ex achter zijn vodden aan gezeten om tot een bezoekregeling te komen omdat het nu eenmaal ook zijn kind is. Niet dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt, maar Het is aan mijn dochter te bslissen of ze contact wil of niet en daar he ik gewoon niks over te zeggen, hoe hij ook doet.
Dat jij niet meer met de vader op kan schieten oke, maar ga dan niet de kinderen inzetten om de ander expres pijn te doen. die beslissing is gewoon niet aan de ouders, maar aan de kinderen als ze er oudgenoeg voor zijn (of er moeten extreme omstandigheden zijn)

ook zo'n leuke is dat mijn ex zijn dochter wou dwingen om bij hem te komen wonen in Groningen, hij woont samen daar, betaald momenteel geen alimentatie omdat hij zet deze nie te kunnen betalen, zijn vriendin heeft 2 kinderen die ze 1x in de 2 weken een weekend mag zien omdat de rechter ze aan e vader toe gewezen heeft, dus heb maa een gevraagd hoe hij dacht een puber die naar de grote school gaat, boel dingen nodig heeft enzo te kunnen onderhouden met al haar buien. Dochter wil trouwens voor geen goud daar heen en heeft dat ook in niet mis te verstaande woorden duidelijk gmaakt aan hem. Zoals ik al zei ht ishaar beslissing en als ze morgen haar vader weer wil bellen prima toch? en wil ze hem weer zien ook goed, dan breng ik haar desnoods zelf ook nog.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:26:26 #225
393 phileine
espaņola
pi_51543705
Macka, het lijkt me verschrikkelijk dat je een kind door een rechtzaak moet slepen om zijn vader te smeken meer aandacht aan hem te besteden. Hoe vernederend. Die regeling is er vooral als de ene ouder weigert het kind aan de andere ouder mee te geven.

Bovendien schiet je er niets mee op hem aan de regeling te houden als hij dat niet wil. Ik schreef het al eerder, maar wij hebben een tijdlang ook erge pressie uitgeoefend op de moeder van mijn stiefzoon zich toch er vooral aan te houden, met als resultaat dat ze hem ophaalde en dan dumpte bij een vriendin (waar hij het helemaal niet leuk vond). Toen we daar achterkwamen zijn we maar opgehouden met proberen want dat was natuurlijk niet de bedoeling.

Anitra, wat je ex daar deed mag helemaal niet. Je mag niet zomaar de huidige regelingen in twijfel trekken en aan je kind andere regelingen gaan voorstellen. Dat moet eerst in overleg met de andere ouder, omdat het voor teveel onrust zorgt bij de kinderen. Het kan zelfs een reden zijn om uit de ouderlijke macht gezet te worden. Maar gelukkig was je dochter mondig genoeg om er niet van onder de indruk te zijn.
mooi he, alles
  dinsdag 17 juli 2007 @ 01:18:42 #226
158071 Graaf_Tell
tel maar mee
pi_51544921
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef Tante.Olivia het volgende:
Ken ook iemand die haar kind en zichzelf helemaal wil afschermen van de vader. Ook terwijl er geen grote dingen gebeurd zijn, zoals eerder als voorbeelden genoemd in dit topic. Vind het stom, maar wat kan ik er aan doen?
Als je het mij vraagt doe je er in elk geval 2 mensen kwaad mee (vader en kind) en krijg je later hoe dan ook dat kind tegen je.
Ken genoeg mensen die getrouwd zijn geweest (omdat hun vrienden dat ook zijn) en ze kids hebben (omdat hun vrienden die ook hebben) en dat ze nu gescheiden zijn (omdat hun niet hetzelfde zijn als hun vrienden)

Ja een kind verdiend beide ouders ...maar dan wel voor beide : de lusten maar ook de lasten
graf zahl
  dinsdag 17 juli 2007 @ 01:20:44 #227
158071 Graaf_Tell
tel maar mee
pi_51544961
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:21 schreef phileine het volgende:
nou dat is nu vaak het treurige olivia, als zo'n kind lang genoeg door de moeder wordt gebrainwashed dan zit die afkeer van pappa er vaak erg hard ingebakken. En reken daar dan bij dat de vaders het op een gegeven moment opgeven om nog contact te zoeken, omdat niets werkt en omdat ze het gezin niet helemaal op zijn kop willen zetten in het belang van het kind, dan krijgen ze dus later het verwijt naar hun hoofd dat ze niet genoeg hebben gedaan om contact te zoeken.

Graaf_Tell, ik denk dat in veel van die gevallen die jij noemt het ook om een soort erecode gaat. Het is voor mannen in sommige culturen een enorme afgang als ze niet het "beheer" hebben over hun eigen kinderen. Daarom lossen ze het dan op die manier op.
erecode of eerwraak of wat dan ook...dat past niet in mijn straatje. Ik kan daar niets aan doen.
Het het is geen oplossing wat hun doen .. het is gewoon een treiteractie waar ik falikant op tegen ben !!!
graf zahl
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 01:27:12 #228
43556 miss_dynastie
pi_51545125
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef lady-wrb het volgende:
Voorzover ik weet niet. Het is een omgangsrecht, geen plicht. Die regelingen zien vooral op niet meewerkende ouders (vaak moeders), maar niet op vaders die geen contact willen met hun kind. Ik zou niet weten hoe je iemand kan dwingen contact te hebben als hij dat niet wil.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 07:22:59 #229
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51547825
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Voorzover ik weet niet. Het is een omgangsrecht, geen plicht. Die regelingen zien vooral op niet meewerkende ouders (vaak moeders), maar niet op vaders die geen contact willen met hun kind. Ik zou niet weten hoe je iemand kan dwingen contact te hebben als hij dat niet wil.
ik weet niet of ik mag zeggen dat hij niet wil, maar eigenlijk is er heel vaak iets waardoor het hem niet uitkomt en afzegt, of wil ruilen van weekend. (meestal heel vlak voor het bewuste weekend zodat ik voor een voldongen feit werd gesteld en mijn plannen weer in de kast kon zetten)
nu heeft hij zijn vader het laatst op 1 januari gezien. in diezelfde maand heeftie zijn auto in puin gereden, maar zodra hij weer een auto zou hebben, zou hij zoonlief weer komen op komen halen .daarna werd het stil, op 1 smsje aan mij een paar maanden later (ik heb nog steeds geen auto) en een e-card op zoon zijn verjaardag na. verder hoorde zoon niets.
geen kaartje, brief, mail of telefoontje.

een paar weken geleden vroeg zoon zich af, wanneer hij weer eens naar zijn vader zou gaan. we hebben er een smsje aan gewaagd en verdomd, hij mag een hele week komen, maar smste pa, ik heb geeen idee hoe ik hem moet halen, want ik heb nog steeds geen auto.

een tijdje geleden begon zoon een dicussie met mij. die voert hij wel vaker trouwens en die ging als volgt:
-wie vind je liever? mijn vader of c. (mijn partner) ?
ik: c. natuurlijk
-waarom vind je mijn vader niet lief?
ik: als ik m lief had gevonden hadden we nog bij hem gewoond en niet hier.
bovendien vind ik het stom dat hij je nooit op komt halen.
- ja maar mijn vader zijn auto is stuk, als hij een auto heeft komt hij me vast weer ophalen.
ik:jongen, ik heb toch ook geen auto, en toch kom ik overal waar ik wil, wat dacht je van treinen?
-mmm ja dat is wel zo.

einde discussie
ik zit met een beetje rotgevoel, want het laatste wat ik wil is zijn nare dingen over zijn vader zeggen, maar ik was dat slappe excuus van geen vervoer zooooooo zat.

dat hij over dit gesprek had nagedacht bleek gisteren.
ik: na mijn verjaardag ga jij een week naar je vader, fijn he?
hij : ja, eerst feest en dan logeren
ik: hou je er rekening mee dat je vader nog steeds geen vervoer heeft?
hij: ja maar i (vriendin van pa) heeft toch een auto, dan vraagt hij toch of hij die mag lenen?
(ik had zoiets van: heeeeeeeee, mijn boodschap is toch aangekomen)
ik: daar heb je gelijk in en als i. dat niet goed vind?
hij: hij kan ook met de trein, dan ga ik wel naar het station

en nu wachten we geduldig af hoe deze soap verder gaat.
pi_51547903
Dat is ook een nare situatie, lady-wrb.

De vrouw die ik ken heeft besloten dat het te lastig is om met hem te dealen in haar leven.
pi_51547955
Ik hoop echt dat het goed gaat komen ladywrb! Want dit doet mij zo'n zeer als ik dit lees. vooral omdat het in jou geval nogal moeilijk isvoor je door omstandighedenvul zelf maar in want weet niet wat je online wil zetten en wat niet

phileine hij houd zich niet eens aan de gewone regeling dus het werkte in eerste instantie erg op mijn lach spieren tot ik door had dat hij het serieus meende Haar vader weigert met mij te praten, emailen of wat dan ook en roept dus van alles tegen mijn dochter en zij moet datdan maar even verwerken. Ik probeer haar te ondersteunen waar ik kan en ik laat debuien over me heen komen en zorg dat ze hulp krijgt. Ooit hoop ik dat hij in ziet wat hij doet, dat hij beseft dat hij vader is en dus verantwoordelijkheden heeft en niet dingen tegen haar kan zeggen alsof ze een speelgoedpop is die hij geleend heeft.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 13:41:21 #232
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51556729
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 07:38 schreef Tante.Olivia het volgende:
Dat is ook een nare situatie, lady-wrb.

De vrouw die ik ken heeft besloten dat het te lastig is om met hem te dealen in haar leven.
dat is erg jammer voor die vrouw, want op die manier maakt ze het zichzelf ook onnodig moeilijk.

ik heb me in het begin ook wel zorgen gemaakt hoor. maar ik heb mezelf gedwongen om het los te laten, want ik kan er toch niks aan doen. het kind is daar en me druk maken over dingen die eventueel zouden kunnen gebeuren heeft ook geen zin.
zoonlief vroeg iedere keer als hij wegging aan mij: zul je me missen? en dan antwoordde ik: ja natuurlijk, maar je komt toch weer terug en als jij het fijn hebt, vind ik het goed.
ik zal eerlijk zijn, de eerste keren meende ik er weinig van, maar het went . en het kind vertrekt ook gewoon veel prettiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')