hoiquote:
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 06:46 schreef indahnesia.com het volgende:
hey snuiver
thuisblijven om een gekneusde voet? Dat kan zomaar niet hoor
Het regent, dus zelfs om half 7 heb je vertragingquote:
Hier was het ook best druk op de weg.. Aantal keren langzaam geredenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het regent, dus zelfs om half 7 heb je vertraging
Kankerland.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Zelfs in het centrum slagen mensen er in om niet door te rijden.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kankerland.
Ach tsja, het wordt steeds drukker op de wegen. Het zal mij dan ook niet verbazen als er steeds meer files zullen staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Mietjes zijn het!
Over 5 jaar staan we allemaal vast. Mensen kunnen gewoonweg niet rijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach tsja, het wordt steeds drukker op de wegen. Het zal mij dan ook niet verbazen als er steeds meer files zullen staan.
Dat hoop ik ook. Of emigrerenquote:
I love this countryquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
Nog 370km file om 9uur. Geweldig.
Tsja, enough said enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ze vroegen Floortje Dessing waar ze in de langste file had gestaan. Only in Holland 14.gif
Ik bied een wisselstoring bij Den Dolderquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:02 schreef Pheno het volgende:
Kankerland.
Je kan ook gewoon verkassen hoor..quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kankerland.
Groen, kat, vrolijk. Frutsquote:
Tot een uur of 13.00quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Groen, kat, vrolijk. Fruts
Weer bijna klaar met werken zeker?
Van de kijkshop. Voor moederdagquote:
recht door zeequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon verkassen hoor..
Mooie woordkeus weer![]()
Dat is een kikker. Geen kat.quote:
Ben blij dat je m'n koekblik mocht lenen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:59 schreef JDude het volgende:
Ik deed er vanmorgen met de auto slechts 5 minuten korter over (50 min ipv 55) dan normaal met het OV (bus+trein).
Biologisch wonderkindquote:
Dat welquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Ben blij dat je m'n koekblik mocht lenen!
Verrek. Nu je het zegt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Biologisch wonderkind
Dat is een RUPS. Kikker
Regen boeit me niet, wel dat tyfusgedrag van Hollanders op de wegquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan kom je bij Engeland
daar is het ook nat hoor
Ow, verkeerd begrepen danquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Regen boeit me niet, wel dat tyfusgedrag van Hollanders op de weg
Allang.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:24 schreef Maruna het volgende:
Allemaal weer wakker en op weg naar school werk?
en je krijgt altijd voorrang op Zebrapaadjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Duitsers rijden meestal erg goed idd
Die zijn gewend aan
1. Hogere snelheden
2. Grotere onderlinge snelheidsverschillen
3. Landschappen waar je 5-10 km vooruit kunt kijken
Daar doe je zowat vanzelf ruimtelijk inzicht op
Ten oosten daarvan liggen amper snelwegen van enige betekenis, bedoel je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
Ow, verkeerd begrepen danEn ja, das best erg...vooral ten westen van de lijn Den Helder, Almere, Amersfoort, Eindhoven
![]()
Ook dat, maar daar rijden ze ook binnen de bebouwde kom (En ja, die is er wel, om je vast voor te zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ten oosten daarvan liggen amper snelwegen van enige betekenis, bedoel je?
Oh jawel hoor, massa'squote:Op donderdag 10 mei 2007 11:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ten oosten daarvan liggen amper snelwegen van enige betekenis, bedoel je?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, massa's
Maar daar mogen ze met d'n trekkert allemaal niet op eh
Ja dat gevoel heb ik ook. Fijn is dat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
En de middag is alweer begonnen. Tijd gaat hard vandaag![]()
Ik niet, maar goed, mijn werkdag duurt ook nog tot 22:00quote:
Jij bent dan ook net begonnen denk ik zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik niet, maar goed, mijn werkdag duurt ook nog tot 22:00
Vanochtend half negen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:16 schreef Sjowhan het volgende:
Jij bent dan ook net begonnen denk ik zo.
Ik heb zin in een toastje met kaas.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Oh en seks.
Naah ander keertje weerquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Oh en seks.
Op welke parkeerplaats spreken we af?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Oh en seks.
Ahquote:
Doe maar die ene daar ergens halverwege. Welke auto wordt het?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:30 schreef JDude het volgende:
Op welke parkeerplaats spreken we af?
Welke veert beter?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
Doe maar die ene daar ergens halverwege. Welke auto wordt het?
Ik denk de Kliko.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef JDude het volgende:
Welke veert beter?
quote:
uhhhh, nou....quote:
Hoiquote:
Nou vooruit, maar wel goed stil zijn onder mijn buro dan hoorquote:
Ok!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vooruit, maar wel goed stil zijn onder mijn buro dan hoor
Tof.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef JDude het volgende:
Ik stuur éven m'n collega's de gang op.
Je was gewaarschuwd hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Het is bij jou heul nie leuk onder het bureau.
Eigenwijs.quote:
Nee, Springquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Jump jij?
Nah, nerdy ietsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
Oja. Pinguins.
Dan hou ik het zéker op pinguins.quote:
Inderdaad zeg. "It's like watching the mentally handicapped do the cotton eye joe!", aldus een reactie uit het buitenland die ik laatst lasquote:
Het ziet er zoooo triest uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. "It's like watching the mentally handicapped do the cotton eye joe!", aldus een reactie uit het buitenland die ik laatst las.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef JDude het volgende:
Inderdaad zeg. "It's like watching the mentally handicapped do the cotton eye joe!", aldus een reactie uit het buitenland die ik laatst las.
Goede beschrijving iig welquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik NOG niksquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet eens.quote:
Bij de Mediamarkt?quote:
Ik ken geen fokkers bij de mediamarktquote:
In Breda hebben we er eentjequote:
Die in Breda? Die ligt een tiefes end buiten de stad heul trouwens ookquote:
Maar wel een beetje aan de kant waar Kuuk en ik wonenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Die in Breda? Die ligt een tiefes end buiten de stad heul trouwens ook
Hoe 't jumpen gaat? Zoek enkel op jumpen en je vind behoorlijk wat video's:quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik NOG niks
iemand een youtubelinkje of zo waar ik kan zien hoe dat gaat (en waar ik dus voor moet oppassen)?
NEEEEEEEEEEEEEEE, ik klik nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe 't jumpen gaat? Zoek enkel op jumpen en je vind behoorlijk wat video's:
http://www.youtube.com/results?search_query=jumpen&search=Search
Zelfs jij hebt op je werk vast wel wat beters te doen dan naar dat impotente gestuiter te kijken.quote:
Ik vond er 135.000+ waaronder deze:quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik Spring aan de gang met Hibernate onder Tomcat met Eclipse. ZO genoeg nerd voor vandaag, fokken maar!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Zelfs jij hebt op je werk vast wel wat beters te doen dan naar dat impotente gestuiter te kijken.
Daar horen toch van die groene broekjes en vilten hoedjes bij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef Sjowhan het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Die moet wel even de baan op hier
Tis niet besmettelijk fles.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik NOG niks
iemand een youtubelinkje of zo waar ik kan zien hoe dat gaat (en waar ik dus voor moet oppassen)?
Goed voor de lijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb er nu trouwens wel spijt van dat ik de Oreo's niet heb meegenomen naar m'n werk vanmorgen.. Stomme klotecatering is weer gesloten.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis niet besmettelijk fles.![]()
Goedemiddag allen.![]()
![]()
Dat is waar.quote:
Hoe is het?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Hoofdpijnerigquote:
Ik vind het er wel grappig uitzienquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, anders had je Oreo's geluncht?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb er nu trouwens wel spijt van dat ik de Oreo's niet heb meegenomen naar m'n werk vanmorgen.. Stomme klotecatering is weer gesloten.
Nee, dan had ik nu wat te snacken gehad.quote:
Jij ook al. Hoop dat het snel weg trekt voor jequote:
Ik denk het ja.quote:
Mergpijpje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
Ook verkrijgbaar zonder chocolade eromheen en met witte chocolade eromheen.
Te hard gepompt denk ik.quote:
Ja, ik denk dat ik de ARBO er op af stuur.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
Te laag buro of..... ??
mond in mond uit klats tegen buro, mond in mond uit klats tegen buro???quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te hard gepompt denk ik.
Ik ga vanmiddag eens bij Albert Heijn een veldonderzoek naar die Oreo shizzle instellen.
Nee gewoon van achteren naar binnen, en dan tegen zo'n dwarsbalk. Een buro is geen keukentafel jeweettttquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
mond in mond uit klats tegen buro, mond in mond uit klats tegen buro???
Bengelquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mergpijpjes, zijn rechthoekig.
Deze zijn rond. [afbeelding]
SpeedyGJ
Das wel heel snelquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
En weer thuis. Nouja, bij de ouders dan.
Mijn ouders wonen dan ook wel godsgruwelijk dichtbij m'n werk.quote:
quote:
danke tas was duurder dan het jasje (en die is van pig leather suede ofzo) maarja mn andere tas heeft het begeven door de wettenbundels en dan kan ik wel een nepeastpak ofzo halen maar die is dan ookm in no time kaduuk en dit printje is gaafquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
Gave aankopen Mori.
Wauwquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat dus
Erg tof printje inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
danke tas was duurder dan het jasje (en die is van pig leather suede ofzo) maarja mn andere tas heeft het begeven door de wettenbundels en dan kan ik wel een nepeastpak ofzo halen maar die is dan ookm in no time kaduuk en dit printje is gaaf
Digicam had ik al, badmatje ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wauw
Een rugzak, een digicam, een blauwe badmat en een strak kontje
'Kost dat nou?
Oh, heul niet gezien nogquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
het gaat om het JASJE!
Nou, ziet er niet verkeerd uit hoor 14.gifquote:en zo strak is die kont niet hoor![]()
nee hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn dat nu doodskoppen op die rugzak?
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niks voor brave meisjes.![]()
Dat zijn schoenen Sjoquote:
Lief neusjequote:
Zorg dat die heel blijft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef JDude het volgende:
Ik heb ook een schedel!
Jullie zijn maar raarquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zijn schoenen Sjo.
Ik heb Vans met doodshoofdjes
Edit: Oh en Circa's met doodshoofdjes zie ik net
Nee, we zijn vrouwen.quote:
En al die namen, ik denk aan een shirtje ofzoquote:
Ik heb anders niks met doodshoofdjesquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is hetzelfde
Mannenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef Sjowhan het volgende:
Check.
Kijk daar snap ik de fun nog wel van.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb anders niks met doodshoofdjes. Wél 2 t-shirts met 'kiss my ass'
.
Ik heb er verder ook niets mee eigenlijk. En dat soort t-shirtjes heb ik ook nog wel ergens liggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef es70 het volgende:
Ik heb anders niks met doodshoofdjes. Wél 2 t-shirts met 'kiss my ass'
.
Volgens die mannen wel.quote:
MutZ heeft er eentje met "Remove before flight" erop, voor bij het zweefvliegenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook niets mee eigenlijk. En dat soort t-shirtjes heb ik ook nog wel ergens liggen. Van die hele kleine lettertjes "What are you staring at?" "In your dreams" er op. Vreselijk flauw
.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
MutZ heeft er eentje met "Remove before flight" erop, voor bij het zweefvliegen
Die is wel heel leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MutZ heeft er eentje met "Remove before flight" erop, voor bij het zweefvliegen
Mwah,quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:25 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh Marc. Hoofdpijn al gezakt?
Gelukkig wel.quote:
quote:
quote:
Ach ja, Op zich is het niet verkeerd ,alleen hierom wel.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
Kan ik wel fokken zo nu en dan, op mijn werk mag het niet meer
We hebben met de hele afdeling een nieuwe dictatuur over ons gekregen. Want men vindt elkaar niet aardig en dit moet het dan oplossenquote:
Hallo. Is dat die van Knorr Wereldgerechten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:04 schreef Pheno het volgende:
hallo. ik was vroeg thuis en ben maar bobotie gaan maken
Hoiquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:04 schreef Pheno het volgende:
hallo. ik was vroeg thuis en ben maar bobotie gaan maken
Niet eens, het huidige management komt er na 3 jaar achter dat er wel problemen zijn, al hebben ze dat al die tijd ontkentquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:04 schreef Kuukske het volgende:
Oh nieuw management team? Trek me de bek niet open.
Ohw, handigquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
Niet eens, het huidige management komt er na 3 jaar achter dat er wel problemen zijn, al hebben ze dat al die tijd ontkent
Goed hequote:
yep, ik ben lui vandaagquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hallo. Is dat die van Knorr Wereldgerechten?
Ohw, dan ben ik dat ongeveer 3 keer per weekquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:10 schreef Pheno het volgende:
yep, ik ben lui vandaag
Meestal maken we het zelf. De paella kan ik veel beter zelf bvquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, dan ben ik dat ongeveer 3 keer per week. Ideaal spul is dat.
boemboes bij de toko ookquote:
Die hebben we nog nooit geprobeerd. Ik vind die Risotto zo lekker van dat pakspulquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:12 schreef Pheno het volgende:
Meestal maken we het zelf. De paella kan ik veel beter zelf bv
Hebben die ook van die leuke bouwpakketten? Toch eens m'n ogen openen in de supermarkt dan.quote:
handig, dan weet ik hoe ik eindigquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/107(...)ar_dood_in_huis.html
Dat gebeurt er dus als je echt helemaal geen vrienden hebt
Yep, zelfde ideequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hebben die ook van die leuke bouwpakketten? Toch eens m'n ogen openen in de supermarkt dan.
En niemand heeft die stank opgemerkt? Damn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
die maak ik ook liever zelf. met kappertjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die hebben we nog nooit geprobeerd. Ik vind die Risotto zo lekker van dat pakspul.
Zo oud word ik helemaal nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
die heb ik ook wel eens geprobeerd. Ook goed spul. En de nieuwe wereldgerechten ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, zelfde ideePakken zijn ook ongeveer even groot
Ze hebben nu die pakken voor 5 personen. Dat is dan wel weer wat veel voor mij alleenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
die heb ik ook wel eens geprobeerd. Ook goed spul. En de nieuwe wereldgerechten ook.
Na een tijdje gaat het weer overquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En niemand heeft die stank opgemerkt? Damn.
Zou er eigenlijk een soort Centraal Kant&Klaar topic in CUL zijn?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
die heb ik ook wel eens geprobeerd. Ook goed spul. En de nieuwe wereldgerechten ook.
en anders wordt ie wel geopendquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk een soort Centraal Kant&Klaar topic in CUL zijn?
Ik zal eens kijken wat ik kan vinden in CULquote:
Ik ben al aan het typenquote:
Toch niet, ik zoek eerst inspiratiequote:
Mwoa, weinig. AH Maaltijdsalades, dat is het wel zo'n beetje. We moeten een mooie OP maken, met de verschillende takken van sport: Diepvriesmaaltijden, magnetronzooi en die bouwpakketten van bv Knorr. Klein verhaaltje, wat plaatjes, zooo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:29 schreef Pheno het volgende:
Ik zal eens kijken wat ik kan vinden in CUL
Mwoa misschien morgen of zo. Ik moet nou eerst mijn wekelijkse schoonmaakbeurt doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef Pheno het volgende:
Maak jij hem dan?
Ik kook vrij weinig met die handel eigenlijk: 1x per week
Morgen werk ik, dus dan kan ik welquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa misschien morgen of zo. Ik moet nou eerst mijn wekelijkse schoonmaakbeurt doen
Geen idee, ik houd het allemaal niet bijquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef Sjowhan het volgende:
Da's een tijd geleden D.
Plaatjes vinden is nog moeilijk ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, weinig. AH Maaltijdsalades, dat is het wel zo'n beetje. We moeten een mooie OP maken, met de verschillende takken van sport: Diepvriesmaaltijden, magnetronzooi en die bouwpakketten van bv Knorr. Klein verhaaltje, wat plaatjes, zooo.
Weinig doen, weinig tijd, goed voer.
En lullen maar
Waar wil je een plaatje van hebben?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plaatjes vinden is nog moeilijk ook
Knorr heeft sessie ids, dus dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plaatjes vinden is nog moeilijk ook
mirrorenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knorr heeft sessie ids, dus dat gaat niet werken
dan moet ik eerst upc bellen voor mijn wachtwoord, dat kreng ben ik al maanden kwijtquote:
quequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knorr heeft sessie ids, dus dat gaat niet werken
je wilt het niet weten, vertrouw mequote:
Heheh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:03 schreef D.Rose het volgende:
*om zich heen kijkt
ow, bij jou thuis bedoel je
Die zul je wel niet kunnen plaatsen via dat imgtag dingetje ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:07 schreef D.Rose het volgende:
ok
maar ik zie gewoon plaatjes op de Knorr site, daarom snap ik het probleem niet
testquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die zul je wel niet kunnen plaatsen via dat imgtag dingetje ofzo![]()
Die moet ik ook nog steeds een keer proberen.quote:
Mooi, die doet het. Dacht een sessie id te zien. Dat valt tegen, voor henquote:
nog nooit gehad?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds een keer proberen.
Niet zo bijzonder, maar zeker binnen te houdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds een keer proberen.
Zoals ik al zei, ik zie geen probleemquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, die doet het. Dacht een sessie id te zien. Dat valt tegen, voor hen
Helaas heb ik andere ideeen bij madras, dus die neem ik niet vaak. Indische madrasquote:
Matras?quote:
Dat kan ook pikant zijnquote:
Wraps e.d. zijn zelf makkelijk te maken. Met je eigen ingredientenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die hebben wij ook met regelmaat
En natuurlijk de.....
[afbeelding]
Wrapsquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wraps e.d. zijn zelf makkelijk te maken. Met je eigen ingredienten
Ohw. Weer wat geleerd.quote:
Wij gaan van het weekend klooien met die wraps. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
Wraps maken is leuk. Sushi is overigens nog leukerquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij gaan van het weekend klooien met die wraps. Ben benieuwd.
wraps eten wij ook hoor, maar dan dus andere ingredienten, dus behalve die wrap er omheen niet echt te vergelijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
nog nooit gehad, Sushiquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wraps maken is leuk. Sushi is overigens nog leuker
Te vaakquote:
Het is te lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |