hoiquote:
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 06:46 schreef indahnesia.com het volgende:
hey snuiver
thuisblijven om een gekneusde voet? Dat kan zomaar niet hoor
Het regent, dus zelfs om half 7 heb je vertragingquote:
Hier was het ook best druk op de weg.. Aantal keren langzaam geredenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het regent, dus zelfs om half 7 heb je vertraging
Kankerland.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Zelfs in het centrum slagen mensen er in om niet door te rijden.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kankerland.
Ach tsja, het wordt steeds drukker op de wegen. Het zal mij dan ook niet verbazen als er steeds meer files zullen staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Mietjes zijn het!
Over 5 jaar staan we allemaal vast. Mensen kunnen gewoonweg niet rijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach tsja, het wordt steeds drukker op de wegen. Het zal mij dan ook niet verbazen als er steeds meer files zullen staan.
Dat hoop ik ook. Of emigrerenquote:
I love this countryquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
Nog 370km file om 9uur. Geweldig.
Tsja, enough said enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ze vroegen Floortje Dessing waar ze in de langste file had gestaan. Only in Holland 14.gif
Ik bied een wisselstoring bij Den Dolderquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:02 schreef Pheno het volgende:
Kankerland.
Je kan ook gewoon verkassen hoor..quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kankerland.
Groen, kat, vrolijk. Frutsquote:
Tot een uur of 13.00quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Groen, kat, vrolijk. Fruts
Weer bijna klaar met werken zeker?
Van de kijkshop. Voor moederdagquote:
recht door zeequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon verkassen hoor..
Mooie woordkeus weer![]()
Dat is een kikker. Geen kat.quote:
Ben blij dat je m'n koekblik mocht lenen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:59 schreef JDude het volgende:
Ik deed er vanmorgen met de auto slechts 5 minuten korter over (50 min ipv 55) dan normaal met het OV (bus+trein).
Biologisch wonderkindquote:
Dat welquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
Ben blij dat je m'n koekblik mocht lenen!
Verrek. Nu je het zegt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Biologisch wonderkind
Dat is een RUPS. Kikker
Regen boeit me niet, wel dat tyfusgedrag van Hollanders op de wegquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan kom je bij Engeland
daar is het ook nat hoor
Ow, verkeerd begrepen danquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Regen boeit me niet, wel dat tyfusgedrag van Hollanders op de weg
Allang.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:24 schreef Maruna het volgende:
Allemaal weer wakker en op weg naar school werk?
en je krijgt altijd voorrang op Zebrapaadjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Duitsers rijden meestal erg goed idd
Die zijn gewend aan
1. Hogere snelheden
2. Grotere onderlinge snelheidsverschillen
3. Landschappen waar je 5-10 km vooruit kunt kijken
Daar doe je zowat vanzelf ruimtelijk inzicht op
Ten oosten daarvan liggen amper snelwegen van enige betekenis, bedoel je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
Ow, verkeerd begrepen danEn ja, das best erg...vooral ten westen van de lijn Den Helder, Almere, Amersfoort, Eindhoven
![]()
Ook dat, maar daar rijden ze ook binnen de bebouwde kom (En ja, die is er wel, om je vast voor te zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ten oosten daarvan liggen amper snelwegen van enige betekenis, bedoel je?
Oh jawel hoor, massa'squote:Op donderdag 10 mei 2007 11:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ten oosten daarvan liggen amper snelwegen van enige betekenis, bedoel je?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, massa's
Maar daar mogen ze met d'n trekkert allemaal niet op eh
Ja dat gevoel heb ik ook. Fijn is dat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
En de middag is alweer begonnen. Tijd gaat hard vandaag![]()
Ik niet, maar goed, mijn werkdag duurt ook nog tot 22:00quote:
Jij bent dan ook net begonnen denk ik zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik niet, maar goed, mijn werkdag duurt ook nog tot 22:00
Vanochtend half negen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:16 schreef Sjowhan het volgende:
Jij bent dan ook net begonnen denk ik zo.
Ik heb zin in een toastje met kaas.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Oh en seks.
Naah ander keertje weerquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Oh en seks.
Op welke parkeerplaats spreken we af?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Oh en seks.
Ahquote:
Doe maar die ene daar ergens halverwege. Welke auto wordt het?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:30 schreef JDude het volgende:
Op welke parkeerplaats spreken we af?
Welke veert beter?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
Doe maar die ene daar ergens halverwege. Welke auto wordt het?
Ik denk de Kliko.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef JDude het volgende:
Welke veert beter?
quote:
uhhhh, nou....quote:
Hoiquote:
Nou vooruit, maar wel goed stil zijn onder mijn buro dan hoorquote:
Ok!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vooruit, maar wel goed stil zijn onder mijn buro dan hoor
Tof.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef JDude het volgende:
Ik stuur éven m'n collega's de gang op.
Je was gewaarschuwd hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Het is bij jou heul nie leuk onder het bureau.
Eigenwijs.quote:
Nee, Springquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Jump jij?
Nah, nerdy ietsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
Oja. Pinguins.
Dan hou ik het zéker op pinguins.quote:
Inderdaad zeg. "It's like watching the mentally handicapped do the cotton eye joe!", aldus een reactie uit het buitenland die ik laatst lasquote:
Het ziet er zoooo triest uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. "It's like watching the mentally handicapped do the cotton eye joe!", aldus een reactie uit het buitenland die ik laatst las.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef JDude het volgende:
Inderdaad zeg. "It's like watching the mentally handicapped do the cotton eye joe!", aldus een reactie uit het buitenland die ik laatst las.
Goede beschrijving iig welquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik NOG niksquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |