"they say goldfish have no memoryquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:43 schreef Anthraxx het volgende:
"The adventures of Curly Sue, by CL"
"After three months of solid darkness my bowl was cleaned. I finally could see the world around me again..."quote:
Mocht je nog een communicatietrainer zoeken: ondergetekende houdt zich aanbevolenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, commercieel inzicht is nog wel aan te leren. Communiceren moet van nature ook wel in je zitten. En helaas ben ik al tegen teveel ICT'ers aangelopen die teveel in hun eigen vaktermen verstrikt raken in plaats van het vermogen op te brengen om eens te luisteren naar de klant.
Ik heb er ook meer dan zat goede ontmoet overigens, moge dat duidelijk zijn!
Ondanks een bijstand-aanvraag?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef Burdie het volgende:
Oh en @Twist: ik heb een bijzonder geniale folder gekregen over de WAJONG en er gaat iemand voor me uitzoeken of ik er recht op heb.
Probeer dat eens in het bedrijfslevenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Och, studenten hebben gewoon te doen wat ik zeg, aldus die docerende vriendin.
Zou het? Ik kan me niet voorstellen dat al die wetenschappers contactgestoord zijn? En inhoudelijk zullen ze toch wel capabel zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Hime het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is raar, want hoeveel procent van de universitair opgeleide mensen komt in het bedrijfsleven terecht?
En dat zijn nou juist de mensen die vaak vet betaald worden om managertje te spelen terwijl ze daar totaal niet capabel voor zijn. Zo spijtig.
Als je iets doet moet je het goed doen, dus ik zou een wat lastiger water uitzoeken. Al kan de Noordzee kut zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want? Ik neem aan dat het allemaal wel aan bepaalde betrouwbaarheidseisen moet voldoen, dus het is vast iets inhoudelijks? Niet interessant genoeg? Meer interesse voor op en neer en het voorkomen van caissonziekte dan het bestuderen van hordes vissen die je niet kan eten? Wat?
Is dat het vervolg op "Curly Sue vs. the Minitiature Octopus"?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"After three months of solid darkness my bowl was cleaned. I finally could see the world around me again..."
Het is maar wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Burdie het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg!
En volgende maand zit ik in de bijstand.
En zo niet? Dan moet ik de directie MT leden maar even op de gang zetten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Och, studenten hebben gewoon te doen wat ik zeg, aldus die docerende vriendin.
Nee, die iemand gaat uitzoeken of ik WAJONG kan krijgen en anders gaat 'ie bijstand aanvragen voor me. Geniaal he?quote:
Vakinhoudelijk, ja. Managementinhoudelijk, we kunnen alleen maar hopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En inhoudelijk zullen ze toch wel capabel zijn?
"...and I could breathe in the fresh liquid that was once a dark coffee brown without dying a horrible, terrible, painful death."quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"After three months of solid darkness my bowl was cleaned. I finally could see the world around me again..."
Ik heb nog wel een specifiek stukje bedrijfsleven in de aanbiedingquote:
Ik hou m'n oren en ogen open!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mocht je nog een communicatietrainer zoeken: ondergetekende houdt zich aanbevolen.
Ja, maar wel de prequel van "The ultimate Curly Sue: life and times of a fish".quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat het vervolg op "Curly Sue vs. the Minitiature Octopus"?
:-oquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Burdie het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg!
En volgende maand zit ik in de bijstand.
Aha, ik weet al waarom ik niet het bedrijfsleven in kan. Ik heb het graag voor het zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:48 schreef AirwiN het volgende:
En zo niet? Dan moet ik de directie MT leden maar even op de gang zetten?
niet mijn manier van werken met mensen. Bovenstaande quote geeft precies aan waarom ik bij mijn vorige werkgever ben weg gegaan.
Curly Suequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar wel de prequel van "The ultimate Curly Sue: life and times of a fish".
Moch, dat probleem speelt een niveau lager net zo goed. Tussen HBO en lager geschoolden zie je ook van die problemen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef Hime het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is raar, want hoeveel procent van de universitair opgeleide mensen komt in het bedrijfsleven terecht?
En dat zijn nou juist de mensen die vaak vet betaald worden om managertje te spelen terwijl ze daar totaal niet capabel voor zijn. Zo spijtig.
Ah, contactgestoord, dat moet ik zijn!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zou het? Ik kan me niet voorstellen dat al die wetenschappers contactgestoord zijn? En inhoudelijk zullen ze toch wel capabel zijn?
Contactgestoord wil ik niet zeggen, maar ze missen vaak wel wat zelfreflectie en pragmatisme.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zou het? Ik kan me niet voorstellen dat al die wetenschappers contactgestoord zijn? En inhoudelijk zullen ze toch wel capabel zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |