quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Thisbe het volgende:
Jammer dat jullie hbo'ers zijn.
Ik ben alles.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Thisbe het volgende:
HBO'ers...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Thisbe het volgende:
Is dat het MBO voor analfabeten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een paar maanden voor ik m'n MBA heb...
Dan ben jij ook alles?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Volgend jaar studeer ik aan de Universiteit.
Is dat een groente?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
De Aardappel is dan ook een uitermate boeiende groente dat ik daar een hele studie aan zou willen wijden.
Jaquote:
Maar toch gezellig dat je je verlaagt tot je gezicht te laten zien in deze educatieachterbuurtquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Thisbe het volgende:
Nog geen academicus,quote:
Oei. Dat heeft een enigszins negatieve en gedevalueerde waarde.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HBO'ers...![]()
Nog een paar maanden voor ik m'n MBA heb...
Nee, da's Moderne Bedrijfs Administratie... Internationaal erkend!quote:
Het zal vast een training zijn in de omgang met het plebs.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar toch gezellig dat je je verlaagt tot je gezicht te laten zien in deze educatieachterbuurt.
Ja, dat betekent zeker puntenaftrek!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar toch gezellig dat je je verlaagt tot je gezicht te laten zien in deze educatieachterbuurt.
Volgens de vakbladen wel. Ik heb er bij mijn sollicitaties weinig last van gehad. Het feit dat ik met de studie bezig was, was voor zodanig veel bedrijven al reden om mij uit te nodigen, dat ik de luxe had om te kiezen waar ik op gesprek ging...quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:23 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Oei. Dat heeft een enigszins negatieve en gedevalueerde waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |