Ik dénk het niet alleen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Stofje het volgende:
Gutteguttegut, mevrouw denkt grappig te zijn met deze TT. Je denkt echt dat je wat voorstelt, of niet Ch?
Hoe lang duurt zo'n concert?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef SiemeN het volgende:
Maar goed. Ik zie je bij Bright Eyes dus, Chow.
Ik heb het vaag kunnen volgen via een of andere illegale stream. Ik wou dat ik het niet had gedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef SiemeN het volgende:
Plee-offs.
Snel, SiemeN. Doe je werk!quote:
Komt er nog een support act? Zoja zal het alles bij elkaar misschien een uurtje of twee duren? Durf het niet echt te zeggen.quote:
Even testen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:20 schreef Stofje het volgende:
SiemeN, je weet het he... Naast de user zit een vakje, onderaan staat: "verwijder geselecteere berichten" .
En daarom hou ik van jequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb na een paar posts pas door dat jullie niet samen naar BE de user gaan..
Hm, ja. Want ik moet dat natuurlijk wel even inplannen met de trein, hè. 't Is niet "even heen en weer" van Zwolle naar A'dam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Komt er nog een support act? Zoja zal het alles bij elkaar misschien een uurtje of twee duren? Durf het niet echt te zeggen.
Ik deed het stiekem, hoor.quote:
Wat is het dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef Misstique het volgende:
Hallo. Dit is geen, ik herhaal géén tvp.
Dat begrijp ik. Ik zal eens neuzen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, ja. Want ik moet dat natuurlijk wel even inplannen met de trein, hè. 't Is niet "even heen en weer" van Zwolle naar A'dam.. En de laatste fatsoenlijke trein gaat om 2300, gok ik.
Een kwaliteitspost. Dùh.quote:
Dan vind je het vast niet erg als-ie verwijderd wordt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef Misstique het volgende:
Hallo. Dit is geen, ik herhaal géén tvp.
Puik. Ik douche.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan vind je het vast niet erg als-ie verwijderd wordt.
Nee-hee, ze gaan allemaal weg. En ik vervang. Dan hoef ik niet eens meer een leven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi terug als mod. Ze vertelde het net. En jij weg, Snakey? Poehpoeh, veranderingen hoor!
Ze heeft het veuls te druk met andere dingen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowi terug als mod. Ze vertelde het net. En jij weg, Snakey? Poehpoeh, veranderingen hoor!
Nee nee, Snakey wordt FA.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aanvang om 20.30, mét support act. De laatste trein naar Zwolle gaat om 23:27. Dat is wat het optreden betreft wel haalbaar. Rest de vraag of het niet te laat wordt.quote:
Slechte gok.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef Stofje het volgende:
Je kan ook in FC kijken hoor, daar staat het ook allemaal.
Nou. Dan slaap ik toch gewoon bij jou!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:31 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Aanvang om 20.30, mét support act. De laatste trein naar Zwolle gaat om 23:27. Dat is wat het optreden betreft wel haalbaar. Rest de vraag of het niet te laat wordt.
Pff.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef Stofje het volgende:
Och, naja, ik heb het ook alleen van Chowi gehoord, dat lijkt me een redelijk goede bron.
Dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:39 schreef LijpeTurk het volgende:
ik heb mijzelf net anaal gevingerd met mijn rechterduim
Mijn eyes zijn heul niet bright. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:39 schreef Stofje het volgende:
Dan kan SiemeN jouw bright eyes eens goed onderklotsen met z'n lauwe zaad.
Je maakt niet echt de indruk alsof je dagelijk iets anders zou doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:39 schreef LijpeTurk het volgende:
ik heb mijzelf net anaal gevingerd met mijn rechterduim
Niet meer, neequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn eyes zijn heul niet bright. Dat weet je zelf ook wel.
Waarom stop je eigenlijk? Ben je het eindelijk beu?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je maakt niet echt de indruk alsof je dagelijk iets anders zou doen.
Dan wel op het logeerbed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou. Dan slaap ik toch gewoon bij jou!
*winkwink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |