Ik dénk het niet alleen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Stofje het volgende:
Gutteguttegut, mevrouw denkt grappig te zijn met deze TT. Je denkt echt dat je wat voorstelt, of niet Ch?
Hoe lang duurt zo'n concert?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef SiemeN het volgende:
Maar goed. Ik zie je bij Bright Eyes dus, Chow.
Ik heb het vaag kunnen volgen via een of andere illegale stream. Ik wou dat ik het niet had gedaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef SiemeN het volgende:
Plee-offs.
Snel, SiemeN. Doe je werk!quote:
Komt er nog een support act? Zoja zal het alles bij elkaar misschien een uurtje of twee duren? Durf het niet echt te zeggen.quote:
Even testen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:20 schreef Stofje het volgende:
SiemeN, je weet het he... Naast de user zit een vakje, onderaan staat: "verwijder geselecteere berichten" .
En daarom hou ik van jequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb na een paar posts pas door dat jullie niet samen naar BE de user gaan..
Hm, ja. Want ik moet dat natuurlijk wel even inplannen met de trein, hè. 't Is niet "even heen en weer" van Zwolle naar A'dam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Komt er nog een support act? Zoja zal het alles bij elkaar misschien een uurtje of twee duren? Durf het niet echt te zeggen.
Ik deed het stiekem, hoor.quote:
Wat is het dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef Misstique het volgende:
Hallo. Dit is geen, ik herhaal géén tvp.
Dat begrijp ik. Ik zal eens neuzen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, ja. Want ik moet dat natuurlijk wel even inplannen met de trein, hè. 't Is niet "even heen en weer" van Zwolle naar A'dam.. En de laatste fatsoenlijke trein gaat om 2300, gok ik.
Een kwaliteitspost. Dùh.quote:
Dan vind je het vast niet erg als-ie verwijderd wordt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef Misstique het volgende:
Hallo. Dit is geen, ik herhaal géén tvp.
Puik. Ik douche.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |