Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef dagizmo het volgende:
1-2.
Ajax fel van start. Na het eerste half uur te hebben overleefd knikkert Alves er toch nog 1 in.
Na de rust een volledig aanvallend Ajax welke al snel de gelijkmaker scoren. Na een zinderend slotoffensief weet Heerenveen door de ontstane ruimte wederom te scoren.
Zorgen jullie zelf voor witte zakdoekjes?
quote:11/05 (13:47) Michel Breuer blijkt in de thuiswedstrijd tegen Ajax een botje in zijn hand te hebben gebroken. Hij is desondanks inzetbaar in de return, zondag in Amsterdam. Miralem Sulejmani is eindelijk speelgerechtigd.
Hetzelfde geldt voor Thomas Prager. Ook hij kreeg in de play-offs vorig seizoen twee gele kaarten. Bij sc Heerenveen ontbreekt alleen Ugur Yildirim. Hij is geblesseerd en komt dit seizoen niet meer in actie, ook niet als de club de finale van de play-offs haalt.
Ook Miralem Sulejmani is nu speelgerechtigd. Vrijdag loopt de schorsing af die door zijn vorige club Partizan Belgrado werd opgelegd, omdat de clubs het niet eens werden over een transfervergoeding. Protesten tegen die gang van zaken leverden niets op. Over de vergoeding zijn de clubs het nog steeds niet eens.
Michel Breuer kon vrijdag opgelucht ademhalen. Foto's wezen uit dat er in zijn hand een botje is gebroken. Breuer: ,,Maar de pijn valt mee. Flink intapen die zaak en het is te doen. Ik schrok eerst wel, want ik weet echt niet in welk duel ik dit heb opgelopen.''
Ajax begint de thuiswedstrijd met een achterstand van 1-0. Trainer Henk ten Cate kan nog geen beroep op Gabri doen. De Spanjaard is geschorst. Zdenek Grygera en Leonardo zijn nog steeds geblesseerd.
sc Heerenveen begint de wedstrijd met een voorsprong van 1-0.
Joh...quote:Ajax begint de thuiswedstrijd met een achterstand van 1-0. Trainer Henk ten Cate kan nog geen beroep op Gabri doen. De Spanjaard is geschorst. Zdenek Grygera en Leonardo zijn nog steeds geblesseerd.
sc Heerenveen begint de wedstrijd met een voorsprong van 1-0.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo zal het gezicht staan van Henk na zondag
[afbeelding]
We speelden goed en we hadden die penalty moeten krijgen. Heerenveen wint uiteindelijk met een goal die eigenlijk geen voetbal goal was
Zoiets in die richting denk ik
Dat is toch meer Ten Cate.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je lijkt Koeman wel
kleine pijntjes worden groten pijntjes
Tja Ten Cate is niet altijd snugger, maar hij heeft Koeman wel gefeliciteerd gelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is toch meer Ten Cate.
Zoals bij Ajax- PSV
Wat maakte PSV nou voor goal volgens Ten Cate ?
Een goal die eigenlijk geen goal was ofzo
wat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Houd nou verdomme es op met die omkoop grapjes![]()
haha, weet je nog wat ik zei over die 3 goals verschilquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
4-1
Waarom denk je dat ik 4-1 zegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, weet je nog wat ik zei over die 3 goals verschil
haha, en die andere meneeren ook.quote:
Bedankt we spelen thuisquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:01 schreef Malibu-06 het volgende:
3-0 Heerenveen.
2-1 winst.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:35 schreef One_conundrum het volgende:
Wat denk de realistische ajacied?
Ik weet het niet, Heerenveen is zo fucking wisselvallig. Ze hebben natuurlijk wel een betere uitgangspositie, maar die verbeek is niet echt een bovengemiddelde coachquote:
NUL - NULquote:Op zondag 13 mei 2007 10:35 schreef One_conundrum het volgende:
Wat denk de realistische ajacied?
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 13 mei 2007 14:16 schreef rubbereend het volgende:
dat gaat een dure middag worden voor Ajax denk ik
Sarcasme neem ik aan?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:23 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zit nu die samenvatting te kijken he..en wat heeft Ajax toch een geluk met stekelenburg
in eigen goalquote:Op zondag 13 mei 2007 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
Alves voor de hattrick.
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Die smileys van jou allemaal
Kom op AJAX !
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:31 schreef RayMania het volgende:
Even een dienstmededeling. We gaan vanmiddag allemaal normaal posten, geen getroll, geen gescheld, geen doodverwensingen, gewoon gezellig. Bij herhaaldelijk de sfeer verpesten volgt minimale ban van twee weken. Veel plezier
.
.
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
KOMOP AJAX!
whaha ik lig helemaal in een duik door die smiley
Is goed baas.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:31 schreef RayMania het volgende:
Even een dienstmededeling. We gaan vanmiddag allemaal normaal posten, geen getroll, geen gescheld, geen doodverwensingen, gewoon gezellig. Bij herhaaldelijk de sfeer verpesten volgt minimale ban van twee weken. Veel plezier
.
ik hoor hetquote:Op zondag 13 mei 2007 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Jalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaa AJAX AMSTERDAM
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:33 schreef Max-Westerman het volgende:
jode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |