abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:46:22 #151
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49392333
Kozakken

Moonah, in die bellen-foto zie ik sprekend Thies zijn mama!! Bij andere foto's is het even kijken, maar hier springt het eruit!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49392551
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:33 schreef Jelief het volgende:

[..]

och, lieverd zo had ik het echt niet bedoeld, het was meer mijn verbazing dat Emma dus zo licht is! Ik maak mij andersom dus druk of Emma wel genoeg eet en of ze wel genoeg reserves heeft.
Emma zit echt onder de onderste lijn. Ik begrijp je ook, ik vraagmij soms af ofik niet te spastisch doe met eten Emma zodat je maar niet dik wordt maar als ik dan weer nuchter kijk naar hoe we het doen gaat het prima.
nee joh, ik doelde niet op jouw post. Die was gewoon grappig en verbazingwekkend door het verschil in kindjes Het viel me ineens op van mezelf dat ik daar soms best mee kan zitten. No harm done
(ik hoef alleen maar naar mezelf en mijn nichtje te kijken om te zien hoe het om kan draaien. Ik was een klein spijkertje en zij een boeddha en nu mag je mij gerust volslank noemen en zij zit op de ondergrens van gezond dun)
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:05:08 #153
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49392801
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:46 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, in die bellen-foto zie ik sprekend Thies zijn mama!!
En bedankt!
Je bent echt de enige hoor, die iets van mij in hem denkt te herkennen!

En kozakken, doe maar lekker mooshy....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:46:27 #154
103793 kozakken
Living the life
pi_49393874
Ja.... en na zo'n heerlijk mooshy moment van gisteravond zat ik dus vanmorgen dan al weer gezellig bij de huisarts
Romme heeft sinds vorige week vrijdag allemaal bultjes op zijn enkels en onderbenen en daar is er gezellig een van gaan zweren. Dus voor de zekerheid maar weer gebeld en ik kon meteen terecht.
Ik wordt er nog net niet binnengehaald met gejuich en getrom. Maar 't is zo langzamerhand wel bekend terrein.

Tja... dokter wist ook niet zo goed wat ze er mee aan moest.
Dus werd de digitale camera tevoorschijn getrokken en is hij keurig op de foto gezet voor de dermatoloog.
Waarschijnlijk krijgt ze morgen meer info.
(Krentebaard zou kunnen, alergische reactie of gewoon pukkeltjes )

Hoera voor de wonderen van de moderne communicatie. En nu maar zien of 't wat oplevert.
Ons eigenwijsje
pi_49400845
Gosh Kozakken, wat een pech ja!! Ik hoop voor Romme dat er snel wat aan gedaan kan worden!

Vraagje: het lijkt me zo leuk om met Meike te gaan zwemmen...maar kan dat al?
Ik heb de jacht al geopend op zwemluiers, maar die gaan vanaf 7 kilo, en ze is 5 kilo....
Heb een mega kjoet zwembroekje in huis voor dr....hihi

Met een baby kun je denk ik alleen in het pierebadje en het bubbelbad??
Jullie ervaringen graag....vinden beebs het leuk in het zwembad?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:24:12 #156
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_49400934
ze vinden eht heel leuk in het zwembad! Gewoon eff passen die luier. Maar er is ook ergens een apart zwembad-topic..
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:37:48 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_49406776
he kozakken, wat vervelend nou weer! ik hoop niks ernstigs!

Ezra vandaag gewogen en gemeten en hij is in 4 weken 4 ons aangekomen (nu 8930) en 1 cm gegroeid (nu 74,5) dus dat gaat goed. Hij gaat ook goed nu gelukkig.
(alleen is Liam nu zomaar eens ziek en dan ook echt goed met hoge koorts en nu ben ik zo bang dat Ezra het ook weer krijgt, maarja, je doet er niks aan he)
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:45:16 #158
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49407097
Beterschap voor alle schatjes hier !

Karin is babyzwemmen niets voor jou en Meike?
Babyzwemmen is wat ik kon vinden !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:47:10 #159
103793 kozakken
Living the life
pi_49407183
En de ha heeft zelfs al contact gehad met de dermatoloog in het ziekenhuis EN me ook nog eens teruggebeld.
Het zag er allemaal onschuldig uit. Dus wat zinkzalf gebruiken en me er verder niet druk over maken.
Fijn hoor, zoals het allemaal snel gecomuniceerd werd.
Heb het idee dat ze dit net hebben ingevoerd, want ze was zelf ook helemaal enthousiast.

En verder..... Hij tijgert Vandaag... zomaar voor m'n neus trok hij een beentje wat op en schoof zichzelf vooruit
Had ik al verteld dat ik wat mooshy was
  dinsdag 15 mei 2007 @ 17:16:59 #160
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49408191
Oeh, knap van Romme! Zo leuk is dat, he?
Storm kruipt sinds een paar dagen! Tijgeren doet ie al een hele tijd, maar nu lijkt kruipen ook echt door te breken. Zo lief die pats-pats-handjes op de grond.
En de héle dag staan. Met één hand los, draaiend en wel. Dat jong is echt stoer!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 17:34:46 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_49408874
ow gelukkig kozakken en wat goed dat ie nu tijgert zie je wel, komt helemaal goed met Romme

en Storm aan de kruip zo lief he! ik vind die billen met die knietjes eronder zoooo
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:30:35 #162
108648 cattie
lieve moeder
pi_49410657
Belana, wat fijn dat het zo goed gaat met Ezra nu!

Kozakken, gelukkig dat het niets bijzonders is.

Sugar, wat gaat Storm toch snel zeg! Echt al een grote vent. Hij kan al meer dan Ive op dat vlak. Ive begint nu ook net een beetje te kruipen (tijgeren doet hij al als de beste!).

Vandaag ben ik met Ive naar de kinderfysio geweest. Volgens haar heeft Ive nog last van de vacuumpomp in zijn nekje en rugje nog steeds dus door die bevalling... , maar ze vond het meevallen. Ze heeft het behandeld en denkt dat het nu al wel beter zal gaan. Volgende week gaan we weer.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:15:48 #163
593 sjak
Juffie Bloem
pi_49412411
Ook hier nog even een linkje voor de dames uit mijn regio: http://www.nu.nl/news/107(...)er_omvangrijker.html
Even opletten met het maken van flesjes. Hier was het water in de supermarkt zo goed als uitverkocht
Lekker douchen!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:50:23 #164
593 sjak
Juffie Bloem
pi_49413999
Jaaaaaaaaa, Ze kruipt, ze kruipt Nu moeten we echt alle draden gaan vastmaken, niets is meer veilig
En tand 8 is aan het doorkomen, het gaat zo goed, het gaat zo goed
Lekker douchen!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:54:02 #165
108648 cattie
lieve moeder
pi_49414172
8 tanden al!! Wow, dat gaat snel bij Jetske. En ook al kruipen, leuk is dat he?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:57:22 #166
593 sjak
Juffie Bloem
pi_49414335
Ze maakte al een tijdje aanstalten maar sinds vanavond heeft ze het helemaal door. Zo grappig om te zien hoe dat ontwikkelt
Lekker douchen!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:58:11 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_49414368
sjak wat een heerlijke post en 8 tanden al (Ezra heeft er nog steeds maar 2 hoor)

cattie, wat naar dat Ive nog steeds zo'n last heeft zeg! jeetje dat wist ik niet dat ze daar zo lang last van konden hebben. ben jij na het begin nooit meer bij de chiro geweest met hem?
Ik hoop dat het nu voor eens en altijd verholpen kan worden!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:01:48 #168
108648 cattie
lieve moeder
pi_49414532
Ik ben 2x naar de chiropractor geweest en toen hoefde het niet meer, volgens hem stond het toen goed. Het ligt nu ook niet meer aan de wervels, die staan goed, maar aan de aanhechtingen van de vliezen als ik het goed zeg aan de wervelkolom/het beenmerg. Ive is door de vacuumpomp "opgerekt" en dat is bij die vliezen nog niet helemaal terug gegaan. Erg he, dat ze daar na ruim 10 maanden nog last van kunnen hebben.. Hopelijk komt het nu eindelijk helemaal goed.
Het klinkt trouwens erger dan dat het is, de fysio vond het erg meevallen. Overdag heeft hij er ook geen last van, alleen 's nachts. Mijn lieve kleine dappere ventje.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:06:24 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_49414730
verklaard wel waarom het toch best lang geduurd heeft voor hij wat beter wilde/kon doorslapen misschien.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:08:36 #170
108648 cattie
lieve moeder
pi_49414817
Inderdaad, ik vind het ook wel erg sneu voor hem. Als hij wakker wordt 's nachts heeft hij misschien wel elke keer pijn. Hmm, niet te lang over nadenken. We doen er nu wat aan en het komt gewoon goed.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:11:55 #171
593 sjak
Juffie Bloem
pi_49414962
Precies cattie, het komt goed! Het gaat toch ook al beter dan in het begin, het heeft gewoon wat tijd nodig
Het verbaast mij ook dat een kindje daar zo lang last van kan hebben, vreselijk toch. Brrrr, daar moet je inderdaad niet teveel aan denken.

Gaat het verder met Ezra goed?
En voor alle andere meiden die hier posten
Lekker douchen!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:12:11 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_49414975
precies, zo moet je ook denken. het komt goed

Met Ezra gaat het sinds lange tijd weer echt lekker ja hij is zo vrolijk, echt mijn happy dude weer. Mijn zwager is momenteel over uit Bahrein (vanwege mijn schoonvader) en die zei vanmiddag: ik heb je nou een aantal keer gezien en jij huilt nooit, jij lacht altijd. nou dat is Ezra ja.
en natuurlijk huilt ie wel eens, maar hij IS er gewoon weer, dat is zo fijn. Ik hoop dat dat zo blijft. Vandaag de laatste antiibiotica gegeven, dus het is nu toch weer afwachten. maar we denken positief
En kruipen natuurlijk, de hele kamer rond en hij wil steeds sneller, das zo'n koddig gezicht. gierend van de lach gaat ie er dan vandoor en gek doen samen met Liam natuurlijk. ach het is heerlijk.
meiden, ze zijn alweer bijna een jaar
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:12:49 #173
144006 chacama
Ondernemend!
pi_49415006
Sjak wat stoer van Jetske .

Ive, hopelijk snel geen last meer en lekker doorslapen natuurlijk

Belana, hopelijk blijft Ezra vrij van het virus.

Kozakken, fijn dat het niets bijzonders is.

En al die kruipers . Maud probeert wel, maar als ze zich aan d'r armpjes naar voren probeert te trekken valt d'r hoofdje nog naar beneden. En boos dat ze dan is. Ohoh, berg je dan maar.

Bij de KA:
Spugen: Waarschijnlijk reflux. Ze gaan nog voor de zekerheid een echo maken van de nieren (maandag), want blijkbaar kan een 'afwijking' daaraan ook spugen veroorzaken. Een recept voor gaviscon om de slokdarm te beschermen heeft ie meegegeven en eentje voor een medicijn dat er voor moet zorgen dat het maagzuur niet omhoog komt, maar omlaag gaat. Moet over gaan als ze ca. 1 jaar is.

Krampen: Een te goed sluitende sluitspier. De sluitspier bestaat uit meerdere spieren en een bundel is wat sterker dan de rest. Hierdoor kost het meer moeite om de ontlasting langst die spier te krijgen. Als het eenmaal daar langs is, dan is het goed. Maar dat kost dus wat kramp, pijn en krijsen. Moet ook overgaan als ze ouder wordt.

reutelende ademhaling: Virale infectie van de luchtwegen. Ze heeft dit al vanaf de geboorte, maar omdat ze constant in aanraking komt met virussen (vooral bij de oppas) blijft het hangen. Moet ook overgaan als ze ca 1 jaar is.

En tot slot heeft ie op basis van mijn verhaal over de koemelk besloten om een bloedtest te doen. Er wordt getest op koemelk, kippen-ei, kat en hond, en huisstofmijt.

Over 5 weken terug en dan krijgen we de uitslag van het bloed en kijken we meteen of de medicijnen al voor verlichting hebben gezorgd.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:17:09 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_49415172
jeetje chaca, het zit jullie niet mee het met die kleine Maud
gelukkig dat er nu goed onderzocht wordt! sterkte joh!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:17:10 #175
593 sjak
Juffie Bloem
pi_49415173
Arme Maud, zoveel tegelijk, het is gewoon oneerlijk!
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')