quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef Sjeen het volgende:
Ogen... En dan vooral ogen met van die ondeugende fonkelende sterretjes erin![]()
Tja, het zijn niet voor niks klassiekers hé.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef katerwater het volgende:
Probeer de klassiekers als borsten of kontje eens niet te gebruiken!
Waarom niet? Met een blik kan je duizend woorden zeggen, vooral het blik vlak voor je gaat seksen is best geylquote:
Nee je begrijpt het niet! Sjeen wilt gloeiend hete sterretjes in m'n ogen duwen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Waarom niet? Met een blik kan je duizend woorden zeggen, vooral het blik vlak voor je gaat seksen is best geyl![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef Sjeen het volgende:
Ogen... En dan vooral ogen met van die ondeugende fonkelende sterretjes erin![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het niet! Sjeen wilt gloeiend hete sterretjes in m'n ogen duwen!![]()
"huid" was doodserieus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar even serieus.
inderdaad. daar heb ik iemand mee gek gemaakt en daarna zij mijquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef Sjeen het volgende:
Hoe moet die neus dan zijn? Kaarsrecht of met een bobbeltje?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar even serieus.
De gezichtsverhoudingo pde een of andere manier heb ik iets met neuzen
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:08 schreef Parkinson_XTC het volgende:
billeuh!!
en mooie zachte vrouwenschouders met een perzikenhuidje
een gave huid sowieso
zeker die op de billeuh!!
Niet het zijprofielquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef katerwater het volgende:
[..]
Hoe moet die neus dan zijn? Kaarsrecht of met een bobbeltje?
Heel erg mee eensch is. Mooie mannenhanden zijn voor mij een enorme turn onquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:52 schreef As_33 het volgende:
Mits in perfecte uitvoering: mannelijke onderarmen en handen. Een goed verzorgde mannelijke hand die je een beetje over je buik en met je borsten ziet spelen, dat vind ik toch wel een zeergezicht.
Eensquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef Sjeen het volgende:
Aan 't lelletje likken houden vrouwen wel van maar welke vorm oren prefereer je dan?quote:
Het lelletjequote:Op donderdag 10 mei 2007 03:20 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Aan 't lelletje likken houden vrouwen wel van maar welke vorm oren prefereer je dan?
Ik ken niemand die op de oren let maar niemand wil natuurlijk een vleermuis als vriendin hebbenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:20 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Aan 't lelletje likken houden vrouwen wel van maar welke vorm oren prefereer je dan?
Ik lees TT nu pas, ik word dus niet geil ervan maar dat zijn dingen waar ik bijna als eerst naar kijk als ik een meid ontmoetquote:Op donderdag 10 mei 2007 03:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ken niemand die op de oren let maar niemand wil natuurlijk een vleermuis als vriendin hebben
De lelletjes zitten ook onderaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ken niemand die op de oren let maar niemand wil natuurlijk een vleermuis als vriendin hebben
quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik lees TT nu pas, ik word dus niet geil ervan maar dat zijn dingen waar ik bijna als eerst naar kijk als ik een meid ontmoet
Mee eens. Met volle lippen en dan ook nog een mooi gebitquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:18 schreef piere het volgende:
Geen borsten en billen...
Doe mij dan maar de mond! Een mooi gevormde mond =![]()
Jij valt dus niet op vrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:08 schreef cerror het volgende:
Hersenen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef x-tremed het volgende:
sleutelbeen en schouderbladen bij een mooie slanke dame
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef x-tremed het volgende:
sleutelbeen en schouderbladen bij een mooie slanke dame
dit is bij mannen ook echtquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Roellio het volgende:
Van die kuiltjes in de onderrug. Net boven haar billen/broeksband.
Maak me gek!![]()
![]()
Nou dat is nu eens origineel, zie!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Roellio het volgende:
Maak me gek!![]()
![]()
Armen zijn uiterst belangrijk manquote:Op zondag 13 mei 2007 14:00 schreef TubewayDigital het volgende:
benen
die armen zijn eigenlijk het meest onbelangrijk, zolang ze er maar op zitten.
Natuurlijk haarloos, svpquote:
origineel!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:06 schreef alors het volgende:
Mannen moeten van die mooi donkere krulwimpers hebbenen een sexy rug
![]()
Ik zou ook willen zeggen rug, met als toppunt de onderrug, liefst met kuiltjes (ook als ze niet zichtbaar zijn, kun je ze vaak toch voelen)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Roellio het volgende:
Maak me gek!![]()
![]()
Deukje?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:14 schreef Jealousy het volgende:
Eigelijk de hele bovenkant van een man, van brede schouders + getrainde armen... en dan bij de armen zegmaar het stukje waar je onderarm overgaat in je bovenarm, daar zit zo'n spier met een deukje![]()
* katerwater checkt zijn armenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:14 schreef Jealousy het volgende:
Eigelijk de hele bovenkant van een man, van brede schouders + getrainde armen... en dan bij de armen zegmaar het stukje waar je onderarm overgaat in je bovenarm, daar zit zo'n spier met een deukje![]()
maar dat mag dus nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hmm, best moeilijke keuze nog. Ik ga voor de billen.
IDD daar ja! maar dat deukje gaat als je je arm zegmaar 90 graden doet naar de bovenkantquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Deukje?
Bedoel je bij de elleboog als de arm gestrekt is?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:18 schreef piere het volgende:
Doe mij dan maar de mond! Een mooi gevormde mond =![]()
maatje 36quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef 44pje het volgende:
Schattige kleine voetjes al genoemd?
Psssssssssst OP gelezen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:35 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah... Lastig...
Goede kont is sowieso wel belangrijk...
Kan borsten ook wel waarderen... vind het vooral erg geil als je er net vanaf de achterkant van de jurk een klein stukje van ziet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |