origineel!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:06 schreef alors het volgende:
Mannen moeten van die mooi donkere krulwimpers hebbenen een sexy rug
![]()
Ik zou ook willen zeggen rug, met als toppunt de onderrug, liefst met kuiltjes (ook als ze niet zichtbaar zijn, kun je ze vaak toch voelen)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef Roellio het volgende:
Van die kuiltjes in de onderrug. Net boven haar billen/broeksband.
Maak me gek!![]()
![]()
Deukje?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:14 schreef Jealousy het volgende:
Eigelijk de hele bovenkant van een man, van brede schouders + getrainde armen... en dan bij de armen zegmaar het stukje waar je onderarm overgaat in je bovenarm, daar zit zo'n spier met een deukje![]()
* katerwater checkt zijn armenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:14 schreef Jealousy het volgende:
Eigelijk de hele bovenkant van een man, van brede schouders + getrainde armen... en dan bij de armen zegmaar het stukje waar je onderarm overgaat in je bovenarm, daar zit zo'n spier met een deukje![]()
maar dat mag dus nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hmm, best moeilijke keuze nog. Ik ga voor de billen.
IDD daar ja! maar dat deukje gaat als je je arm zegmaar 90 graden doet naar de bovenkantquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Deukje?
Bedoel je bij de elleboog als de arm gestrekt is?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:18 schreef piere het volgende:
Doe mij dan maar de mond! Een mooi gevormde mond =![]()
maatje 36quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef 44pje het volgende:
Schattige kleine voetjes al genoemd?
Psssssssssst OP gelezen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:35 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah... Lastig...
Goede kont is sowieso wel belangrijk...
Kan borsten ook wel waarderen... vind het vooral erg geil als je er net vanaf de achterkant van de jurk een klein stukje van ziet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |