abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:38:20 #201
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_50415362
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het gaat om vrouwen, niet om labiele kut zeekoeien...
Gaan we weer. Ik ga bijna hopen dat ze wint door dit soort posts.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:42:49 #202
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_50415502
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
De NPL en haar "praktijken" krijgt elk jaar netjes een vergunning van de minister. Lijkt me aan de kaak stellen genoeg.
Voor deze rechtszaak was er nauwelijks discussie over de NPL, op af en toe wat geroezemoes na. Nu is het ineens een nationale discussie, en blijkt iedereen er een mening over te hebben. Het zou prima kunnen dat de aanleiding is om het eens te herevalueren.

Voor de geïnteresseerden: artikeltje over onderzoek dat aan de uvt is gedaan naar de postcodeloterij. http://www.uvt.nl/faculteiten/fsw/archief/2006/12/zeelenberg/
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:48:58 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50415688
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:38 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Gaan we weer. Ik ga bijna hopen dat ze wint door dit soort posts.
En ik dus alleen om de mensen die haar steunen van niet. Iedereen wordt maar "beschermd" tegenwoordig, niemand hoeft zelf meer iets te doen, zijn schouders op te halen en gewoon door te leven. Voor elke "zwakkere" is er wel een commissie, stichting oid...

Leer toch eens op eigen benen staan verdomme...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:52:02 #204
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_50415779
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En ik dus alleen om de mensen die haar steunen van niet. Iedereen wordt maar "beschermd" tegenwoordig, niemand hoeft zelf meer iets te doen, zijn schouders op te halen en gewoon door te leven. Voor elke "zwakkere" is er wel een commissie, stichting oid...

Dat doet ze toch? Ze stapt naar de rechter om haar privacyrechten af te dwingen, een stap die hoort bij de mondige burger met een eigen verantwoordelijkheid. Misschien krijgt ze gelijk, misschien ook niet, maar ik snap niet waarom je de stap naar de rechter ziet als een teken van zwakte.
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:53:54 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50415814
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat doet ze toch? Ze stapt naar de rechter om haar privacyrechten af te dwingen, een stap die hoort bij de mondige burger met een eigen verantwoordelijkheid. Misschien krijgt ze gelijk, misschien ook niet, maar ik snap niet waarom je de stap naar de rechter ziet als een teken van zwakte.
De reden waarom is een teken van zwakte man!

Boehoe, ik speel niet mee en win niet, dus ik ben zielig!!! . Nu hebben ze wel gewonnen, en ik niet , boehoe.

Ik haat jankerds, intens...
Get woke, go broke!
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:59:13 #206
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_50416008
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik steun haar niet, het kan me weinig schelen of ze wint of niet. Ik vind alleen dat je kunt twijfelen aan de postcodeloterij, en het goede van deze rechtszaak is dat daar nu over gediscussieerd wordt.

Verder zijn er zo veel mensen die het rechtssysteem ge- dan wel misbruiken voor persoonlijk gewin, terecht of niet. Dan vind ik de pcl nog niet zo'n zielig slachtoffer. Of deze rechtszaak nou terecht is of niet.

En als je het niet met me eens bent, prima, maar er hoeft toch niet in iedere post te worden gemeld wat voor een hoer, zeekoe, of wat dan ook deze vrouw is?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:59:53 #207
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_50416037
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De reden waarom is een teken van zwakte man!

Boehoe, ik speel niet mee en win niet, dus ik ben zielig!!! . Nu hebben ze wel gewonnen, en ik niet , boehoe.

Ik haat jankerds, intens...
Ze vallen haar lastig met zaken waar ze niet om gevraagd heeft. De rechter kan dan beslissen waar de grens ligt tussen verschillende vrijheden (privacy vs. recht om een loterij te organiseren op je eigen manier).

Waarom zou je wel naar de rechter moeten kunnen stappen wegens geluidsoverlast, stankoverlast en blaadjesoverlast, maar mag je niet klagen over de overlast die de PCL veroorzaakt? Of ben je ook tegen rechterlijk ingrijpen in die andere gevallen?
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:01:28 #208
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_50416096
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef Pool het volgende:

[..]
Waarom zou je wel naar de rechter moeten kunnen stappen wegens geluidsoverlast, stankoverlast en blaadjesoverlast, maar mag je niet klagen over de overlast die de PCL veroorzaakt? Of ben je ook tegen rechterlijk ingrijpen in die andere gevallen?
Kijk uit, je stelt een intelligente vraag aan HeatWave. Ben benieuwd hoe hij daarmee omgaat. Sterkte alvast.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:03:09 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50416154
quote:

[..]

Ze vallen haar lastig met zaken waar ze niet om gevraagd heeft. De rechter kan dan beslissen waar de grens ligt tussen verschillende vrijheden (privacy vs. recht om een loterij te organiseren op je eigen manier).

Geluidsoverlast veroorzaakt slaapgebrek, stankoverlast kan gezondheids klachten opleveren. En de NPL (PCL is een printer taal) veroorzaakt.... eeehmmm.... tja.. wat eigenlijk??

Jank gedrag, meer niet..
Get woke, go broke!
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:05:50 #210
53267 TC03
pi_50416246
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geluidsoverlast veroorzaakt slaapgebrek, stankoverlast kan gezondheids klachten opleveren. En de NPL (PCL is een printer taal) veroorzaakt.... eeehmmm.... tja.. wat eigenlijk??

Jank gedrag, meer niet..
Dan ga ik elke dag bij jou voor de deur van 14:00 tot 19:00 uur keiharde muziek afspelen. Niks aan het handje toch?
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:15:32 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50416585
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:05 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan ga ik elke dag bij jou voor de deur van 14:00 tot 19:00 uur keiharde muziek afspelen. Niks aan het handje toch?
Goh, mij van niet intelligent zijn beschuldigen en dan precies datgene dat ik als WEL irritant bestempel proberen tegen me te gebruiken.

Clever hoor...
Get woke, go broke!
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:16:28 #212
53267 TC03
pi_50416622
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Goh, mij van niet intelligent zijn beschuldigen en dan precies datgene dat ik als WEL irritant bestempel proberen tegen me te gebruiken.

Clever hoor...
Hoezo, wat ik zeg zorgt toch niet voor slaapgebrek?
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:17:02 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50416639
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoezo, wat ik zeg zorgt toch niet voor slaapgebrek?
Tis wel goed met je, je lult je er niet uit zo hoor.
Get woke, go broke!
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:18:01 #214
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_50416674
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jank gedrag, meer niet..
Ach, je kunt best je woning isoleren en slaappillen nemen tegen geluidsoverlast. Verder levert stankoverlast normaal gesproken geen gezondheidsklachten op, dat is alleen zo bij schadelijke stoffen. Een frietfabriek of een suikerbietenfabriek stinkt wel, maar is niet schadelijk. De NPL veroorzaakt psychische schade (zie herhaaldelijk aangehaald onderzoek van de UvT), een verscheurde leefgemeenschap en ongewenste reclame.
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:18:32 #215
53267 TC03
pi_50416695
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tis wel goed met je, je lult je er niet uit zo hoor.
Helemaal niet, dat was namelijk precies mijn punt. Kennelijk is volgens jou iets pas overlast als dat je hindert met iets, gewoon iets irritant vinden omdat het irritant is telt kennelijk niet.

't Is goed met je, je lult je er zo niet uit hoor.
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 17:20:49 #216
43556 miss_dynastie
pi_50416757
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef Pool het volgende:
een stap die hoort bij de mondige burger met een eigen verantwoordelijkheid.

Heb je het filmpje wel gezien?
aboehoehoe als je niet meedoet aan de loterij-hij win je niet
Nou! Mondig hoor! Eigen verantwoordelijkheid!
Eigen verantwoordelijkheid is zeggen: ik kies ervoor niet mee te doen, dat was dan jammer in dit geval. Niet: ik is nie miljonair en ik nu huilie doen
quote:
Da's toch iets heel anders? Als de buurman een keertje zijn muziek te hard heeft staan kun je hem niet voor de rechter slepen. Zo moet je dat ook zien met die envelop die zo nu en dan op de mat valt. En ja, misschien was er een mensenmassa buiten waar ze een beetje overlast van had. Op dit moment zijn er tig kids in mijn straat aan het spelen, rennen en schreeuwen in verband met de straatspeeldag. Kun je ook een beetje overlast noemen. Ik zit er niet mee.
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:21:10 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50416771
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef Pool het volgende:

[..]

Ach, je kunt best je woning isoleren en slaappillen nemen tegen geluidsoverlast. Verder levert stankoverlast normaal gesproken geen gezondheidsklachten op, dat is alleen zo bij schadelijke stoffen. Een frietfabriek of een suikerbietenfabriek stinkt wel, maar is niet schadelijk. De NPL veroorzaakt psychische schade (zie herhaaldelijk aangehaald onderzoek van de UvT), een verscheurde leefgemeenschap en ongewenste reclame.
Ja, ze zijn er al 15 jaar en het HELE land is door de NPL naar de klote, duidelijk .
Komop man, het is bullshit.
Get woke, go broke!
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:21:59 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50416801
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

Helemaal niet, dat was namelijk precies mijn punt. Kennelijk is volgens jou iets pas overlast als dat je hindert met iets, gewoon iets irritant vinden omdat het irritant is telt kennelijk niet.

't Is goed met je, je lult je er zo niet uit hoor.
Irritant ja, muggen zijn ook irritant, rechtzaakje maar? Zon die in je gezicht schijnt tijdens het rijden, rechtzaakje??
Get woke, go broke!
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:22:01 #219
53267 TC03
pi_50416803
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heb je het filmpje wel gezien?
aboehoehoe als je niet meedoet aan de loterij-hij win je niet
Nou! Mondig hoor! Eigen verantwoordelijkheid!
Eigen verantwoordelijkheid is zeggen: ik kies ervoor niet mee te doen, dat was dan jammer in dit geval. Niet: ik is nie miljonair en ik nu huilie doen
Zo gaat dat filmpje dus totaal niet.
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:22:27 #220
53267 TC03
pi_50416821
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Irritant ja, muggen zijn ook irritant, rechtzaakje maar? Zon die in je gezicht schijnt tijdens het rijden, rechtzaakje??
Doe toch eens niet zo idioot.
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:23:24 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50416856
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Doe toch eens niet zo idioot.
Zeg dat even tegen de Gier.
Get woke, go broke!
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:23:30 #222
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_50416859
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ze zijn er al 15 jaar en het HELE land is door de NPL naar de klote, duidelijk .
Komop man, het is bullshit.
Er is ook al 15 jaar stankoverlast, burenruzie, geluidsoverlast, enzovoorts. Daar zijn ook nog steeds rechtszaken over. Dat het lokaal bepaalde gevolgen kan hebben wil nog niet zeggen dat het hele land naar de knoppen gaat.

Kijk, het is wel duidelijk dat jij het niet met mevrouw eens bent, en dat jij je niet gedwongen voelt mee te doen. Maar is het echt zo lastig te geloven dat andere mensen daar wel last van kunnen hebben?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:27:07 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50417009
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:23 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Maar is het echt zo lastig te geloven dat andere mensen daar wel last van kunnen hebben?
Ja .

Is het echt zo lastig om te geloven dat ik niets heb met dit soort mensen die de schuld (die er niet eens is) altijd makkelijk bij een ander liggen? .
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 17:28:02 #224
43556 miss_dynastie
pi_50417055
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zo gaat dat filmpje dus totaal niet.
Oh, echt wel.

'Het leed dat mij is aangedaan, daar heeft u geen weet van.'
Een paar dagen voor Kerst. Ik kan zo al tien mensen bedenken die een groter leed hadden, die Kerst. De eerste Kerst zonder je geliefde vader. Maar op tv zit iemand te janken dat ze de loterij niet won, omdat ze niet meedeed. Men o men.
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:23 schreef De_Hertog het volgende:
Kijk, het is wel duidelijk dat jij het niet met mevrouw eens bent, en dat jij je niet gedwongen voelt mee te doen. Maar is het echt zo lastig te geloven dat andere mensen daar wel last van kunnen hebben?
Ze heeft die last nooit gevoeld, dat zegt ze zelf. Totdat ze niet won. Tja.
Als iemand een rechtszaak was begonnen die pas lid is en dat dan doet om het principe aan de orde te stellen, dan was ik het er nog niet mee eens geweest, maar daar had ik echt niet zulke problemen mee gehad. Dit is in mijn ogen gewoon een jaloers persoon. De ex madam van de buurt.
pi_50417231
Ongewenste reclame heb je tegenwoordig tot stickertjes voor die je op je brievenbus kan plakken
Ach, het is toch heerlijk om zo in de picture te komen. Wie weet heeft Story, weekend of van die andere bullshit bladen haar wel geld geboden voor "eclusieve" interviews. Effe janken en intusen jezelf verrijken, zo win je toch nog wat.
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:47:46 #226
3542 Gia
User under construction
pi_50419631
quote:
Ze vallen haar niet meer lastig dan de lotto of de Süd Deutsche Klassenloterie doet, wat betreft foldermateriaal. Haar huis speelt niet mee met de pcl, dus ook niet ongevraagd. Dus waarmee vallen ze haar lastig?
quote:
En dat die buurt nogal wat folders krijgt van allerlei geldvragende organisaties....
Dat zou ook gebeuren als de rest van de straat gezamelijk meedoet met hetzelfde staatslot en prijs zou hebben. Mag dan zeker ook niet?

Daarbij, heb je die straat gezien op tv? Daar valt die post toch wel op de mat, ook zonder de pcl. Da's gewoon een hartstikke elitewijkje waar zij woont. Zij hoorde al bij de rijken van Nederland.
pi_50439926
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:28 schreef miss_dynastie het volgende:

Ze heeft die last nooit gevoeld, dat zegt ze zelf. Totdat ze niet won. Tja.
Als iemand een rechtszaak was begonnen die pas lid is en dat dan doet om het principe aan de orde te stellen, dan was ik het er nog niet mee eens geweest, maar daar had ik echt niet zulke problemen mee gehad. Dit is in mijn ogen gewoon een jaloers persoon. De ex madam van de buurt.
Het is eigenlijk superlullig voor al die mensen die al jaren wel meedoen en nog nooit iets gewonnen hebben. Nu komt er iemand die nog nooit meegedaan heeft en die dient even een claim in vanwege alle geleden schade terwijl ze nog nooit een cent betaald heeft. Daar zou ik, als ik PCL-deelnemer was, toch erg jaloers van kunnen worden...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_50654475
De rechter heeft alle eisen afgewezen, hoor ik net op de radio.
quote:
Postcodeloterij wint zaak Heusden

` De werkwijze van de Postcodeloterij
hoeft niet te worden aangepast.Volgens
de rechtbank in Amsterdam worden mensen
zonder lot niet onrechtmatig bij de
loterij betrokken.

De zaak was aangespannen door twee
mensen uit het Brabantse Heusden.Vorig
jaar vielen ze buiten de prijzen,omdat
ze geen lot had gekocht.Een aantal
buren won een miljoenenprijs.

Voor de rechter hadden ze aangevoerd
dat de loterij aan emotionele chantage
doet;mensen kopen loten,omdat ze bang
zijn dat hun buurman wint en zij niet.
Daarnaast worden ze publiekelijk bekend
als 'verliezers'.
Teletekst
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_50654548
De werkwijze van de Postcodeloterij hoeft niet te worden aangepast. Volgens de rechtbank in Amsterdam worden mensen zonder lot niet onrechtmatig bij de loterij betrokken.

De zaak was aangespannen door twee mensen uit het Brabantse Heusden. Vorig jaar vielen ze buiten de prijzen, omdat ze geen lot had gekocht. Een aantal buren won een miljoenenprijs.

Voor de rechter hadden ze aangevoerd dat de loterij aan emotionele chantage doet;mensen kopen loten, omdat ze bang zijn dat hun buurman wint en zij niet. Daarnaast worden ze publiekelijk bekend als 'verliezers'.

Bron: nos.nl
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 15:04:19 #230
43556 miss_dynastie
pi_50654578
quote:
Daarnaast worden ze publiekelijk bekend
als 'verliezers'.
Nu wel ja
pi_50654606
Zo staat ie er twee keer!
Maar goed, terecht. Het zou van de zotte zijn als mevrouw een schadevergoeding zou zijn toegewezen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:05:50 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50654636
Toch nog gerechtigheid, opbokken met die achterlijke labiele kuthoer .

En voor iedereen die het met haar eens was, het kon begrijpen nanananananananaaaaaaaaaaa . Het gezonde verstand heeft gelukkig overwonnen...

.
Get woke, go broke!
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:11:19 #233
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_50654855
Goed voor je bitch!

Nu allemaal Helene de Gier opbellen en zeggen dat ze een prijs heeft gewonnen.
En vervolgens "GRAPJE" roepen!
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_50654883
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 15:13:31 #235
43556 miss_dynastie
pi_50654925
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef Lariekoek het volgende:
Goed voor je bitch!

Onder het mom van: we zullen je eens leren wat emotionele schade is?
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:15:23 #236
61660 Lariekoek
pi_50654984
Ze kan beter haar achternaam laten veranderen in Aasgier. !
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:22:02 #237
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_50655209
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef Lariekoek het volgende:
Goed voor je bitch!

Maar ik rook niet!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_50655235
Gerechtigheid.

Ik ben blij dat de rechter zich niet voor het karretje heeft laten spannen van een stel jaloerse geldwolven die niet tegen hun verlies kunnen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:23:31 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50655266
Ze gaat uiteraard wel in hoger beroep .
Get woke, go broke!
pi_50655282
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
Gerechtigheid.

Ik ben blij dat de rechter zich niet voor het karretje heeft laten spannen van een stel jaloerse geldwolven die niet tegen hun verlies kunnen.
En dan te bedenken dat ze niet eens echt verloren hadden...
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 15:24:43 #241
43556 miss_dynastie
pi_50655311
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Geweldig, enig idee hoeveel haar dit gaat kosten? Dan krijgt ze een echte reden om te janken
pi_50655328
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk, die gaat door tot de HR.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:25:26 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50655338
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Geweldig, enig idee hoeveel haar dit gaat kosten?
Geen idee, tot op dr faillisement hoop ik.... bloeden dit soort uitzuigers.
Get woke, go broke!
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:27:40 #244
61660 Lariekoek
pi_50655414
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Geweldig, enig idee hoeveel haar dit gaat kosten? Dan krijgt ze een echte reden om te janken
Voor dat geld kan ze zichzelf denk ik net zo goed wel levenslang lid laten maken van de postcodeloterij.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:29:01 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50655455
* HeatWave kan niet wachten op de medestanders van haar uit dit topic.

Kommaar, kommaar, kommaar .
Get woke, go broke!
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:29:04 #246
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_50655456
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:33 schreef RooieRakker het volgende:
Ongewenste reclame heb je tegenwoordig tot stickertjes voor die je op je brievenbus kan plakken
Ach, het is toch heerlijk om zo in de picture te komen. Wie weet heeft Story, weekend of van die andere bullshit bladen haar wel geld geboden voor "eclusieve" interviews. Effe janken en intusen jezelf verrijken, zo win je toch nog wat.
Kan niet, want er staat een adres op. Die stickers helpen alleen tegen ongeadresseerde reclame...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 15:30:58 #247
43556 miss_dynastie
pi_50655517
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:29 schreef HeatWave het volgende:
* HeatWave kan niet wachten op de medestanders van haar uit dit topic.

Kommaar, kommaar, kommaar .
Ja, ik zit er ook een beetje op te wachten
Als ze niet gauw reageren, klaag ik ze aan wegens emotionele schade
pi_50655524
waar zitten al die hauteine arrogante rechtenstudentjes nu die dachten dat het zo klaar was als een klontje dat de PCL met haar praktijken moest stoppen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_50655527
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:25 schreef Serendips het volgende:

[..]

Natuurlijk, die gaat door tot de HR.
Lijkt me wel. Als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:32:02 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50655544
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:31 schreef petitlapin2 het volgende:
waar zitten al die hauteine arrogante rechtenstudentjes nu die dachten dat het zo klaar was als een klontje dat de PCL met haar praktijken moest stoppen
idd, kom maar zijige typjes met "boehoe, ze is zo zielig".

nee, ze is labiel, irritant en moet dr bek houden. En dat zegt een rechter dan heel netjes .
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')