Gaan we weer. Ik ga bijna hopen dat ze wint door dit soort posts.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het gaat om vrouwen, niet om labiele kut zeekoeien...
Voor deze rechtszaak was er nauwelijks discussie over de NPL, op af en toe wat geroezemoes na. Nu is het ineens een nationale discussie, en blijkt iedereen er een mening over te hebben. Het zou prima kunnen dat de aanleiding is om het eens te herevalueren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
De NPL en haar "praktijken" krijgt elk jaar netjes een vergunning van de minister. Lijkt me aan de kaak stellen genoeg.
En ik dus alleen om de mensen die haar steunen van niet. Iedereen wordt maar "beschermd" tegenwoordig, niemand hoeft zelf meer iets te doen, zijn schouders op te halen en gewoon door te leven. Voor elke "zwakkere" is er wel een commissie, stichting oid...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gaan we weer. Ik ga bijna hopen dat ze wint door dit soort posts.
Dat doet ze toch? Ze stapt naar de rechter om haar privacyrechten af te dwingen, een stap die hoort bij de mondige burger met een eigen verantwoordelijkheid. Misschien krijgt ze gelijk, misschien ook niet, maar ik snap niet waarom je de stap naar de rechter ziet als een teken van zwakte.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik dus alleen om de mensen die haar steunen van niet. Iedereen wordt maar "beschermd" tegenwoordig, niemand hoeft zelf meer iets te doen, zijn schouders op te halen en gewoon door te leven. Voor elke "zwakkere" is er wel een commissie, stichting oid...
Leer toch eens op eigen benen staan verdomme...
De reden waarom is een teken van zwakte man!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat doet ze toch? Ze stapt naar de rechter om haar privacyrechten af te dwingen, een stap die hoort bij de mondige burger met een eigen verantwoordelijkheid. Misschien krijgt ze gelijk, misschien ook niet, maar ik snap niet waarom je de stap naar de rechter ziet als een teken van zwakte.
Ik steun haar niet, het kan me weinig schelen of ze wint of niet. Ik vind alleen dat je kunt twijfelen aan de postcodeloterij, en het goede van deze rechtszaak is dat daar nu over gediscussieerd wordt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik dus alleen om de mensen die haar steunen van niet. Iedereen wordt maar "beschermd" tegenwoordig, niemand hoeft zelf meer iets te doen, zijn schouders op te halen en gewoon door te leven. Voor elke "zwakkere" is er wel een commissie, stichting oid...
Leer toch eens op eigen benen staan verdomme...
Ze vallen haar lastig met zaken waar ze niet om gevraagd heeft. De rechter kan dan beslissen waar de grens ligt tussen verschillende vrijheden (privacy vs. recht om een loterij te organiseren op je eigen manier).quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De reden waarom is een teken van zwakte man!
Boehoe, ik speel niet mee en win niet, dus ik ben zielig!!!. Nu hebben ze wel gewonnen, en ik niet , boehoe.
Ik haat jankerds, intens...
Kijk uit, je stelt een intelligente vraag aan HeatWave. Ben benieuwd hoe hij daarmee omgaat. Sterkte alvast.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Waarom zou je wel naar de rechter moeten kunnen stappen wegens geluidsoverlast, stankoverlast en blaadjesoverlast, maar mag je niet klagen over de overlast die de PCL veroorzaakt? Of ben je ook tegen rechterlijk ingrijpen in die andere gevallen?
Geluidsoverlast veroorzaakt slaapgebrek, stankoverlast kan gezondheids klachten opleveren. En de NPL (PCL is een printer taal) veroorzaakt.... eeehmmm.... tja.. wat eigenlijk??quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze vallen haar lastig met zaken waar ze niet om gevraagd heeft. De rechter kan dan beslissen waar de grens ligt tussen verschillende vrijheden (privacy vs. recht om een loterij te organiseren op je eigen manier).
Waarom zou je wel naar de rechter moeten kunnen stappen wegens geluidsoverlast, stankoverlast en blaadjesoverlast, maar mag je niet klagen over de overlast die de PCL veroorzaakt? Of ben je ook tegen rechterlijk ingrijpen in die andere gevallen?
Dan ga ik elke dag bij jou voor de deur van 14:00 tot 19:00 uur keiharde muziek afspelen. Niks aan het handje toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geluidsoverlast veroorzaakt slaapgebrek, stankoverlast kan gezondheids klachten opleveren. En de NPL (PCL is een printer taal) veroorzaakt.... eeehmmm.... tja.. wat eigenlijk??
Jank gedrag, meer niet..
Goh, mij van niet intelligent zijn beschuldigen en dan precies datgene dat ik als WEL irritant bestempel proberen tegen me te gebruiken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan ga ik elke dag bij jou voor de deur van 14:00 tot 19:00 uur keiharde muziek afspelen. Niks aan het handje toch?
Hoezo, wat ik zeg zorgt toch niet voor slaapgebrek?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, mij van niet intelligent zijn beschuldigen en dan precies datgene dat ik als WEL irritant bestempel proberen tegen me te gebruiken.
Clever hoor...
Tis wel goed met je, je lult je er niet uit zo hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo, wat ik zeg zorgt toch niet voor slaapgebrek?
Ach, je kunt best je woning isoleren en slaappillen nemen tegen geluidsoverlast. Verder levert stankoverlast normaal gesproken geen gezondheidsklachten op, dat is alleen zo bij schadelijke stoffen. Een frietfabriek of een suikerbietenfabriek stinkt wel, maar is niet schadelijk. De NPL veroorzaakt psychische schade (zie herhaaldelijk aangehaald onderzoek van de UvT), een verscheurde leefgemeenschap en ongewenste reclame.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geluidsoverlast veroorzaakt slaapgebrek, stankoverlast kan gezondheids klachten opleveren. En de NPL (PCL is een printer taal) veroorzaakt.... eeehmmm.... tja.. wat eigenlijk??
Jank gedrag, meer niet..
Helemaal niet, dat was namelijk precies mijn punt. Kennelijk is volgens jou iets pas overlast als dat je hindert met iets, gewoon iets irritant vinden omdat het irritant is telt kennelijk niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel goed met je, je lult je er niet uit zo hoor.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef Pool het volgende:
een stap die hoort bij de mondige burger met een eigen verantwoordelijkheid.
Da's toch iets heel anders? Als de buurman een keertje zijn muziek te hard heeft staan kun je hem niet voor de rechter slepen. Zo moet je dat ook zien met die envelop die zo nu en dan op de mat valt. En ja, misschien was er een mensenmassa buiten waar ze een beetje overlast van had. Op dit moment zijn er tig kids in mijn straat aan het spelen, rennen en schreeuwen in verband met de straatspeeldag. Kun je ook een beetje overlast noemen. Ik zit er niet mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef Pool het volgende:
Ja, ze zijn er al 15 jaar en het HELE land is door de NPL naar de klote, duidelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Ach, je kunt best je woning isoleren en slaappillen nemen tegen geluidsoverlast. Verder levert stankoverlast normaal gesproken geen gezondheidsklachten op, dat is alleen zo bij schadelijke stoffen. Een frietfabriek of een suikerbietenfabriek stinkt wel, maar is niet schadelijk. De NPL veroorzaakt psychische schade (zie herhaaldelijk aangehaald onderzoek van de UvT), een verscheurde leefgemeenschap en ongewenste reclame.
Irritant ja, muggen zijn ook irritant, rechtzaakje maar? Zon die in je gezicht schijnt tijdens het rijden, rechtzaakje??quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat was namelijk precies mijn punt. Kennelijk is volgens jou iets pas overlast als dat je hindert met iets, gewoon iets irritant vinden omdat het irritant is telt kennelijk niet.
't Is goed met je, je lult je er zo niet uit hoor.
Zo gaat dat filmpje dus totaal niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel gezien?aboehoehoe
als je niet meedoet aan de loterij-hij
win je niet
Nou! Mondig hoor! Eigen verantwoordelijkheid!
Eigen verantwoordelijkheid is zeggen: ik kies ervoor niet mee te doen, dat was dan jammer in dit geval. Niet: ik is nie miljonair en ik nu huilie doen
Doe toch eens niet zo idioot.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Irritant ja, muggen zijn ook irritant, rechtzaakje maar? Zon die in je gezicht schijnt tijdens het rijden, rechtzaakje??
Zeg dat even tegen de Gier.quote:
Er is ook al 15 jaar stankoverlast, burenruzie, geluidsoverlast, enzovoorts. Daar zijn ook nog steeds rechtszaken over. Dat het lokaal bepaalde gevolgen kan hebben wil nog niet zeggen dat het hele land naar de knoppen gaat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er al 15 jaar en het HELE land is door de NPL naar de klote, duidelijk.
Komop man, het is bullshit.
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar is het echt zo lastig te geloven dat andere mensen daar wel last van kunnen hebben?
Oh, echt wel.quote:
Ze heeft die last nooit gevoeld, dat zegt ze zelf. Totdat ze niet won. Tja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:23 schreef De_Hertog het volgende:
Kijk, het is wel duidelijk dat jij het niet met mevrouw eens bent, en dat jij je niet gedwongen voelt mee te doen. Maar is het echt zo lastig te geloven dat andere mensen daar wel last van kunnen hebben?
Ze vallen haar niet meer lastig dan de lotto of de Süd Deutsche Klassenloterie doet, wat betreft foldermateriaal. Haar huis speelt niet mee met de pcl, dus ook niet ongevraagd. Dus waarmee vallen ze haar lastig?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef Pool het volgende:
Ze vallen haar lastig met zaken waar ze niet om gevraagd heeft. De rechter kan dan beslissen waar de grens ligt tussen verschillende vrijheden (privacy vs. recht om een loterij te organiseren op je eigen manier).
En dat die buurt nogal wat folders krijgt van allerlei geldvragende organisaties....quote:Waarom zou je wel naar de rechter moeten kunnen stappen wegens geluidsoverlast, stankoverlast en blaadjesoverlast, maar mag je niet klagen over de overlast die de PCL veroorzaakt? Of ben je ook tegen rechterlijk ingrijpen in die andere gevallen?
Het is eigenlijk superlullig voor al die mensen die al jaren wel meedoen en nog nooit iets gewonnen hebben. Nu komt er iemand die nog nooit meegedaan heeft en die dient even een claim in vanwege alle geleden schade terwijl ze nog nooit een cent betaald heeft. Daar zou ik, als ik PCL-deelnemer was, toch erg jaloers van kunnen worden...quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft die last nooit gevoeld, dat zegt ze zelf. Totdat ze niet won. Tja.
Als iemand een rechtszaak was begonnen die pas lid is en dat dan doet om het principe aan de orde te stellen, dan was ik het er nog niet mee eens geweest, maar daar had ik echt niet zulke problemen mee gehad. Dit is in mijn ogen gewoon een jaloers persoon. De ex madam van de buurt.
Teletekstquote:Postcodeloterij wint zaak Heusden
` De werkwijze van de Postcodeloterij
hoeft niet te worden aangepast.Volgens
de rechtbank in Amsterdam worden mensen
zonder lot niet onrechtmatig bij de
loterij betrokken.
De zaak was aangespannen door twee
mensen uit het Brabantse Heusden.Vorig
jaar vielen ze buiten de prijzen,omdat
ze geen lot had gekocht.Een aantal
buren won een miljoenenprijs.
Voor de rechter hadden ze aangevoerd
dat de loterij aan emotionele chantage
doet;mensen kopen loten,omdat ze bang
zijn dat hun buurman wint en zij niet.
Daarnaast worden ze publiekelijk bekend
als 'verliezers'.
Onder het mom van: we zullen je eens leren wat emotionele schade is?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef Lariekoek het volgende:
Goed voor je bitch!
Nu allemaal Helene de Gier opbellen en zeggen dat ze een prijs heeft gewonnen.
En vervolgens "GRAPJE" roepen!![]()
Maar ik rook niet!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:11 schreef Lariekoek het volgende:
Goed voor je bitch!
Nu allemaal Helene de Gier opbellen en zeggen dat ze een prijs heeft gewonnen.
En vervolgens "GRAPJE" roepen!![]()
En dan te bedenken dat ze niet eens echt verloren hadden...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
Gerechtigheid.
Ik ben blij dat de rechter zich niet voor het karretje heeft laten spannen van een stel jaloerse geldwolven die niet tegen hun verlies kunnen.
Geweldig, enig idee hoeveel haar dit gaat kosten? Dan krijgt ze een echte reden om te jankenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ze gaat uiteraard wel in hoger beroep.
Natuurlijk, die gaat door tot de HR.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ze gaat uiteraard wel in hoger beroep.
Geen idee, tot op dr faillisement hoop ik.... bloeden dit soort uitzuigers.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geweldig, enig idee hoeveel haar dit gaat kosten?
Voor dat geld kan ze zichzelf denk ik net zo goed wel levenslang lid laten maken van de postcodeloterij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geweldig, enig idee hoeveel haar dit gaat kosten? Dan krijgt ze een echte reden om te janken
Kan niet, want er staat een adres op. Die stickers helpen alleen tegen ongeadresseerde reclame...quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:33 schreef RooieRakker het volgende:
Ongewenste reclame heb je tegenwoordig tot stickertjes voor die je op je brievenbus kan plakken![]()
Ach, het is toch heerlijk om zo in de picture te komen. Wie weet heeft Story, weekend of van die andere bullshit bladen haar wel geld geboden voor "eclusieve" interviews. Effe janken en intusen jezelf verrijken, zo win je toch nog wat.
Ja, ik zit er ook een beetje op te wachtenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:29 schreef HeatWave het volgende:
* HeatWave kan niet wachten op de medestanders van haar uit dit topic.
Kommaar, kommaar, kommaar.
Lijkt me wel. Als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:25 schreef Serendips het volgende:
[..]
Natuurlijk, die gaat door tot de HR.
idd, kom maar zijige typjes met "boehoe, ze is zo zielig".quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:31 schreef petitlapin2 het volgende:
waar zitten al die hauteine arrogante rechtenstudentjes nu die dachten dat het zo klaar was als een klontje dat de PCL met haar praktijken moest stoppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |