Nee dat niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:06 schreef Bastard het volgende:
Was je tevreden met het centrale topic dan? Nee ook niet.
nou, de helft van mijn kamer wordt ingenomen door een mobiele telefoon die ik niet gebruikquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:16 schreef QueenR het volgende:
tvptje
hoest met de gijsjes??
(dingen die me interesseren, hehe, niet over spelletjes enzo )
Is toch niet nodig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 06:41 schreef Bastard het volgende:
Mag ik nou een centraal game topic openen of niet
Ben "pas" om 15.00 uur thuis :")quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs zet je xbox aan dan.. ieder moment als ie er al niet is.
Game zequote:Op donderdag 10 mei 2007 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben "pas" om 15.00 uur thuis :")
Forza.. wit wasje..quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je maakt gewoon voor ieder wit wasje een topic aan.![]()
Boeeeiit me nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
Bewegende beelden tonen EnemyTerritory: Quake Wars
Nee denk het niet word weer ziekenhuis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Forza.. wit wasje..
Ga je nog de demo downloaden vanavond, nee zeker?
Huh?? Weer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee denk het niet word weer ziekenhuis.
Tering.. ik hoop voor hem (en jullie) dat het net als de vorige keer relatief mee valt (ik ga er vanuit dat het om hetzelfde gaat) ... sterkte Peet.. en Ani ook natuurlijk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja vader van ani is vanacht er weer heen gebracht.
Gijs.. hij ligt in het Zhuis ..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Sterkte Gijsje. Ik hoop dat het niks ernstigs is.
Gijs, ik probeer positief te zijn ja?quote:
Oh okquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik probeer positief te zijn ja?
OPquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Bastard het volgende:
Volgende keer met je positieve hoofd dan eens een goeie OP aanmaken voor Forza topics![]()
![]()
Ik vind hem tot nu toe erg tof. Het was lang geleden dat ik een RTS heb gespeeld, en je kunt het natuurlijk slechter treffen dan command and conquer. Waar ik het meest bang voor was, was de bediening. Maar die is gelukkig prima in orde (wel even wennen). Camera/scrollen werkt ook goed en, niet onbelangrijk, lekker snel. Met de linkerstick bedien je de camera en met de rechterstick zoom je in/uit en draai je rond. Ook zijn er allemaal foefjes die het leven makkelijker maken, zo kun je in het bouwmenu vanuit elke plek op de map bedienen, en waypoints zetten voor nieuw geproduceerde units bepalen. Zo kun je tijdens een slag bijvoorbeeld tanks produceren en ze meteen als versterking laten aanrukken, zonder dat je je ogen van een gevecht hoeft af te houden. Ook kun je makkelijk groepen van bepaalde units maken en die onder shortcuts plaatsen. En het spel heeft zo’n heerlijf fout sfeertje door al die FMV met overacterende bekende gezichten. Grafisch ziet het spel er op een HDTV echt schitterend uit!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef Bastard het volgende:
Hoe gaat het met C&C trouwens Gijs? Is het een beetje te doen?
Ik zag iets van een filmpje, maar die camerastand vond ik zo dicht op het slagveld dat je weinig overzicht had, valt dat wel mee?
grafisch wel cool.
Vond je de demo cool? Die geeft wel een goed beeld van het spel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef Bastard het volgende:
Hmm, klinkt erg cool inderdaad.. RTS is niet echt mijn ding eigenlijk, maar misschien dat ik deze wel een keertje ophaal.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Wessiej het volgende:
Hij is er
Name: Forza Motorsport 2 Demo
Price: Free
Availability: Available to Gold members in all Xbox Live regions.
Dash Details: Download the demo to Forza Motorsport 2, the sequel to Microsoft Game Studios' award-winning, fully-customizable driving simulator Forza Motorsport. Buckle up for authentic simulation physics, bone-jarring damage, and photo-realistic graphics, as well as licensed tuning and customization options.Loaded with over 300 of the world’s hottest cars for you to collect, personalize, and race, Forza Motorsport 2 gives you the complete racing experience.
Size: 691 MB (approx.)
Niet gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vond je de demo cool? Die geeft wel een goed beeld van het spel.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef Bastard het volgende:
Had net mn dochter aan de lijn : "papa?"
yup, het mooie is dat mijn afstudeer-professor daar ook naartoe is geweestquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:14 schreef Magneet het volgende:
Spyker F1 lonkt naar TU Delft Jammer dat het Spyker is Kep maar zeker iets voor jouw
En dan jongen? he en dan??quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef kepler het volgende:
[..]
yup, het mooie is dat mijn afstudeer-professor daar ook naartoe is geweest
Volgende week maar eens langs gaan
.....................................quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef kepler het volgende:
[..]
dan hopelijk afstuderen bij het F1-team van Spyker
Wijst naar link 2 posts terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:53 schreef -Struikrover- het volgende:
* Your download is complete *
vind je weer niet grappig hequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
....Deze website is een fopsite en gemaakt om je vrienden,collega's, vijanden....
maar zal je zien dat ze er dit jaar mee stoppenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
.....................................
Morgen krijgen we de uitslag van de scans.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tering.. ik hoop voor hem (en jullie) dat het net als de vorige keer relatief mee valt (ik ga er vanuit dat het om hetzelfde gaat) ... sterkte Peet.. en Ani ook natuurlijk!
Heb net een rondje gereden, echt super gewoon!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jazeker
Tis echt 10x mooier dan PGR3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar ingame beelden vanuit m`n auto
Vind de besturing wel ok.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb net een rondje gereden, echt super gewoon!!!
Ow, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:07 schreef gijsje79 het volgende:
@strol schoonvader heeft hersen bloeding gehad en zat al in het Revalidatiecentrum.
Kreeg afgelopen nacht last van epileptisch insult.
Ze vertrouwden het niet dus hij werd weer opgehaald door de ambulance.
Ff zien wat het word.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jazeker
Tis echt 10x mooier dan PGR3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar ingame beelden vanuit m`n auto
Na ja nog nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Als die K*tdownload eens zou opschieten kan ik ook nog even rijden
Downloads gaan altijd zoooooooooooo traag bij mij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:21 schreef Bastard het volgende:
Na ja nog niet
Had m in 20 minuten ofzo denk..
Dan helpt het niet als ik zeg dat ik terecht een HD ready heb staan nuquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Downloads gaan altijd zoooooooooooo traag bij mij.
Schakel jij ook manual?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef Bastard het volgende:
Die kut grootte foto's van die henk in dit topic
Ja denk ook wel dat het zn voordelen kan hebben hoor.. zo kun je in de eerste bocht na de eerste ronde mooi hoog in de toeren in de 2 blijven hangen ipv standaard laag in zn 3 zeg maar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb ABS aan, verder niets
Vind zelf schakelen fijner. Blijf je net ff wat langer in je hoge toeren
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja denk ook wel dat het zn voordelen kan hebben hoor.. zo kun je in de eerste bocht na de eerste ronde mooi hoog in de toeren in de 2 blijven hangen ipv standaard laag in zn 3 zeg maar.
Maar ABS moet je uit zetten man.. wen jezelf aan bij een bocht half te remmen... voluit betekent blokkerende wielen dus onbestuurbaar, maar met half remmen remt ie net zo hard hoor, als het al niet harder remmen is.
Heb je nu eindelijk surround.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan helpt het niet als ik zeg dat ik terecht een HD ready heb staan nu![]()
Dat beeeld ..
Maar erger nog... dat geluid surround.. ik sprong echt een beetje van mn bank op toen ik na een slip met heeeerlijk piepende band, dwars op de weg door iemand rechts in de zij werd geramd.... bonecracking sound!!!
Glas wat voorbij vliegt
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:52 schreef Bastard het volgende:
Een mogelijkheid om te discussern op fokgames? Zou het niet andersom moeten.. op het forum?
Nogmaals.. ik check fokgames niet eens.
quote:
your lossquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind er niks aan.. te weinig 360 nieuws, niet leuk, niet mooi, niet overzichtelijk.. persoonlijke smaak natuurlijk
ik kijk je er ook niet op aanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:03 schreef Bastard het volgende:
Ik weet het, en vind dat prima kep.. ik moet zijn op 360only.nl of neogaf.
Was om 0500 uur al wakker Gijs.. don't startquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kijk je er ook niet op aan
feit is wel dat ik vandaag had kunnen uitslapen, maar gewoon vroeg op de TU was
Ik vind beide leuk, ik moet alleen meer oefenen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:46 schreef Bastard het volgende:
Als je geen van beiden echt leuk vind zou ik hem laten liggen, anders is het zonde van je tijd.
Ik plaste bijna in mijn broek toen ik achterstevoren kwam staan op de baan en vol van voren werd geramdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind beide leuk, ik moet alleen meer oefenen.
ja, maar jij kwam niet op je werk om te horen dat het niet door gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was om 0500 uur al wakker Gijs.. don't start
.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was om 0500 uur al wakker Gijs.. don't start
Was het maar zoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, maar jij kwam niet op je werk om te horen dat het niet door gaat
Dat is het slechte eraan gijs, werk gaat altijd doorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, maar jij kwam niet op je werk om te horen dat het niet door gaat
Prima, doe jij die grootte klant over 40 minuten met 20 databases waar je een zooi SQL queries op los moet laten. Wel opletten dat je geen enkele fout maakt, anders zit je de rest van de dag te zweten.quote:
ok is goed. Maak jij dan mn opdracht af over Continuum mechanics? Heeft iets te maken met inverse mapping en de Lagrangian velocity vergelijken met de Eularian velocityquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prima, doe jij die grootte klant over 40 minuten met 20 databases waar je een zooi SQL queries op los moet laten. Wel opletten dat je geen enkele fout maakt, anders zit je de rest van de dag te zweten.
Prima.. ik google wel watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ok is goed. Maak jij dan mn opdracht af over Continuum mechanics? Heeft iets te maken met inverse mapping en de Lagrangian velocity vergelijken met de Eularian velocity
En de columns dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:59 schreef Bastard het volgende:
Vind er niks aan.. te weinig 360 nieuws, niet leuk, niet mooi, niet overzichtelijk.. persoonlijke smaak natuurlijk
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:20 schreef Bastard het volgende:
Prima, doe jij die grootte klant over 40 minuten met 20 databases waar je een zooi SQL queries op los moet laten. Wel opletten dat je geen enkele fout maakt, anders zit je de rest van de dag te zweten.
Die "wie heeft de langste piemel wedstrijd".quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:23 schreef kepler het volgende:
ok is goed. Maak jij dan mn opdracht af over Continuum mechanics? Heeft iets te maken met inverse mapping en de Lagrangian velocity vergelijken met de Eularian velocity
En wat doe jij op het kantoor?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Die "wie heeft de langste piemel wedstrijd".
stond in een topic over studenten die een jacuzzi bouwenquote:
Wel erg veel bloed lijkt me.quote:
Dat is ook weer waar.quote:
Ik vind hem erg praatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:19 schreef Chocobo het volgende:
Is die goed?
Maar hoe vind Daan hem?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:10 schreef Chocobo het volgende:
Forza demo is wel leuk,.... maar moet heel eerlijk zeggen dat de demo alweer genoeg was om mijn nieuwsgierigheid naar de game te bevredigen. Na 3 rondjes had ik het gezien
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind hem tot nu toe erg tof. Het was lang geleden dat ik een RTS heb gespeeld, en je kunt het natuurlijk slechter treffen dan command and conquer. Waar ik het meest bang voor was, was de bediening. Maar die is gelukkig prima in orde (wel even wennen). Camera/scrollen werkt ook goed en, niet onbelangrijk, lekker snel. Met de linkerstick bedien je de camera en met de rechterstick zoom je in/uit en draai je rond. Ook zijn er allemaal foefjes die het leven makkelijker maken, zo kun je in het bouwmenu vanuit elke plek op de map bedienen, en waypoints zetten voor nieuw geproduceerde units bepalen. Zo kun je tijdens een slag bijvoorbeeld tanks produceren en ze meteen als versterking laten aanrukken, zonder dat je je ogen van een gevecht hoeft af te houden. Ook kun je makkelijk groepen van bepaalde units maken en die onder shortcuts plaatsen. En het spel heeft zo’n heerlijf fout sfeertje door al die FMV met overacterende bekende gezichten. Grafisch ziet het spel er op een HDTV echt schitterend uit!
Ik speel hem wel anders dan op de PC. Bij een RTS op de PC vecht ik meestal op drie of vier plekken tegelijk, zeg maar opbouwen en dan een grote veldslag voeren die alles bepaalt. Op de 360 is het meer een serie kleinere gevechten die ik achter elkaar voer.
Al met al, zeker de moeite waard!
Ga het vanavond laten zien aan hemquote:
Jammer dat je je Wii verkocht hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Ga het vanavond laten zien aan hemIk denk dat die gek wordt.
Ik kocht de Wii puur voor Zelda,............ uitgespeeld en met winst verkocht. Had alleen maar stof staan happen nu. Nep beloftes,.... Metroid uitgesteld,..... geen Mario (boeit me niet meer) Een Resident Evil game,.... maken ze er een rail-shooter vanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jammer dat je je Wii verkocht hebt.
Excite Truck lijkt me erg leuk voor Daan. Ik heb er in elk geval veel pret mee gehad.
Die drie games bestaan al sinds launchquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb er nu drie goede games op: Wii Sports, Zelda: TP en Excite Trucks.
En dit jaar komen nog Metroid 3, Super Mario Galaxy, Super Paper Mario en Resident Evil: UC en Resident Evil 4.
Ik vind het wel een toffe console
Krijg gruwelijke interesse in de PSPquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het is een leuke combi met de 360. Maar meer ook niet.
Weet ik veel heb hem op component en ben zeer tevreden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, kabelexperts. Help me eens:
De 360 via VGA aansluiten. Is dat aan te raden?
Toffe console hoor.quote:
Ik heb zo'n Joytech component box. Maar natuurlijk werkt de Wii daar niet bij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:49 schreef Bastard het volgende:
Weet ik veel heb hem op component en ben zeer tevreden.
al omgebouwd?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toffe console hoor.![]()
Speel er de laatste tijd veel op. Veel klassiekers (Pirates!, Metal Slug, Lemmings) en retro-achtige games (Killzone, OutRun), en binnenkort een aantal gruwelijke tactische RPG's (FFT, Jeanne d'Arc)!
bob is de ragdoll, had ik wat posten terug foto van gepost dat die een ander baasje zocht. die heeft ie nu dus al gevondenquote:
Nope.quote:
is best handig hoor, heb bergen spellen dankzij dat ding. Ook van die oude spellen weet je wel die arcade zooi. best geinig.quote:
In principe zou VGA beter moeten zijn. VGA is niet compressed zoals component dat is,.. Is voor het blote oog misschien amper zichtbaar maar toch,..........MAAAAR,.. de output van de 360 VGA is te triest voor woorden. Lees het overal op cable-fora,.... de 360 is echt qua hardware cheap spul,.... merk je aan alles. Meeste raden daarom component aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, kabelexperts. Help me eens:
De 360 via VGA aansluiten. Is dat aan te raden?
warezquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:54 schreef QueenR het volgende:
is best handig hoor, heb bergen spellen dankzij dat ding. Ook van die oude spellen weet je wel die arcade zooi. best geinig.
Mmmm...ok. Thanks voor de uitleg.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:56 schreef Chocobo het volgende:
In principe zou VGA beter moeten zijn. VGA is niet compressed zoals component dat is,.. Is voor het blote oog misschien amper zichtbaar maar toch,..........MAAAAR,.. de output van de 360 VGA is te triest voor woorden. Lees het overal op cable-fora,.... de 360 is echt qua hardware cheap spul,.... merk je aan alles. Meeste raden daarom component aan.
tja maakt mij niet zoveel uit. met kinderen is het zeker wel handig spaart bergen geld.quote:
Als je er goed induikt en echt veel gaat lezen over die console op de tech fora schrik je. Logisch dat er veel reparaties zijn. Voor veel onderdelen,... en ik shit je niet,.. zochten ze de goedkoopste onderdelen,... om daarna de goedkoopste nog eens goedkoper te krijgen door leveranciers te laten vechten. Veel ex-M$ mensen op fora met interessante info. Wacht daarom echt totdat die van mij stuk is. Heb al eens een rode ring gehad,..... herstelde zich,.. maar het duurt niet lang meerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmm...ok. Thanks voor de uitleg.
360 zit echt cheap-ass in elkaar ja.
schijnt dus aangepast te zijn in de update:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In principe zou VGA beter moeten zijn. VGA is niet compressed zoals component dat is,.. Is voor het blote oog misschien amper zichtbaar maar toch,..........MAAAAR,.. de output van de 360 VGA is te triest voor woorden. Lees het overal op cable-fora,.... de 360 is echt qua hardware cheap spul,.... merk je aan alles. Meeste raden daarom component aan.
Goed nieuws,.... misschien is het dan wat voor Strol. Wel een originele VGA output kabel kopen las ik veel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:03 schreef kepler het volgende:
[..]
schijnt dus aangepast te zijn in de update:
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=7216
Goed voorbeeld geef je aan je kinderen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:01 schreef QueenR het volgende:
tja maakt mij niet zoveel uit. met kinderen is het zeker wel handig spaart bergen geld.
http://www.gamestorrents.com/juegos-psp-bittorrent.html en een paar uurtjes later ben ik klaar met verjaardagscadeaus
Ik heb af en toe een disk error. Maar voor de rest nog niks.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef Chocobo het volgende:
Wacht daarom echt totdat die van mij stuk is. Heb al eens een rode ring gehad,..... herstelde zich,.. maar het duurt niet lang meer
Mmmm...misschien dan op zijn minst de moeite waard om te proberen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef Chocobo het volgende:
Goed nieuws,.... misschien is het dan wat voor Strol. Wel een originele VGA output kabel kopen las ik veel.
ik heb ook nergens last van tot nu toequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb af en toe een disk error. Maar voor de rest nog niks.
Even afkloppen.
Dat ding was er toch speciaal voor dat je niet meer je kabels hoefde te verwisselen ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmm...misschien dan op zijn minst de moeite waard om te proberen.
Wordt een beetje moe van kabels verwisselen.
Klote joytech ook met hun prullen.
Ja. Component switchbox.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat ding was er toch speciaal voor dat je niet meer je kabels hoefde te verwisselen ?
ja, MS heeft genoeg ervaring dus dat gaat wel snelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik had m`n eerste met de release en die was met de kerst al kapot, 2 weken oud
Die van m`n maatje kocht die rond die kerst en die heeft vorige week de geest gegeven
Wel prima service. Beide consoles zijn na 1 dag opgehaald en binnen 4 dagen stond er een nieuwe !
Ik gebruik een digitale 7.1 receiver van Panasonic met component switching. Strak beeld en prachtig geluid. 1 component in 3 uit,... 1 HDMI in, 2 uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmm...misschien dan op zijn minst de moeite waard om te proberen.
Wordt een beetje moe van kabels verwisselen.
Klote joytech ook met hun prullen.
Ik kocht toen een component kabel voor dat ding,.... zoooo dacht ik. Nu wordt het beeld super. Scheelde naar mijn idee maar 5% met composite,..... beeld bleef onscherpquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet dit weekend ook weer eens een beetje gaan klooien met kabels.
De Wii zorgt tot nu toe het meest voor problemen. Ook omdat dat kreng geen optische uitgang heeft!
Die hele audio/video/gaming-zooi is echt TOTAAL niet op elkaar afgestemd!
Bij mij scheelde het wel behoorlijk. Zeker, bij Zelda.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik kocht toen een component kabel voor dat ding,.... zoooo dacht ik. Nu wordt het beeld super. Scheelde naar mijn idee maar 5% met composite,..... beeld bleef onscherp
hey wat moeten we je nu voor je verjaardag gevenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:08 schreef -Struikrover- het volgende:
@ Roy
* Besteldt *
[afbeelding]
http://www.p4c.philips.co(...)d5410_00_pss_nld.pdf
[afbeelding]
http://www.p4c.philips.co(...)d4690_00_pss_nld.pdf
Ben je bijna jarig Gijs?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:21 schreef -Struikrover- het volgende:
word jij nooit moe van jezelf
Er staat toch dat dit bericht aan Roy gericht is ......
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:02 schreef kepler het volgende:
QueenR weet je het al?
Neej.quote:
Ga hem eens downloaden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Vond die nieuwe Black demo wel cool eerlijk gezegd.
Net of ik van jullie iets boven de 3 euro krijgquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:30 schreef kepler het volgende:
[..]
hey wat moeten we je nu voor je verjaardag geven![]()
Owkee, reden dat ik hier niemand uitnodig is omdat je toch niet komtquote:
Sorry, dan kan ik niet, ben ik jarig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Owkee, reden dat ik hier niemand uitnodig is omdat je toch niet komt16 juni, my place vanaf een uurtje of 11.00 `s ochtends tot `s nachts is iedereen die wil komen welkom !!
Zou het tof vinden als je komt
Dan heb ik net zelf een feestje hierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Owkee, reden dat ik hier niemand uitnodig is omdat je toch niet komt16 juni, my place vanaf een uurtje of 11.00 `s ochtends tot `s nachts is iedereen die wil komen welkom !!
Zou het tof vinden als je komt
Ik heb die dag al een andere verjaardag (nee, niet die van ChOas).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:31 schreef -Struikrover- het volgende:16 juni, my place vanaf een uurtje of 11.00 `s ochtends tot `s nachts is iedereen die wil komen welkom !!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb die dag al een andere verjaardag (nee, niet die van ChOas).
Om met de woorden van B. te praten: "Ik heb eens in het jaar een feestje"
Ik heb de laatste maanden opeens een sociaal leven...best even wennen hoor.quote:
Pffquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste maanden opeens een sociaal leven...best even wennen hoor.
was je daarvoor zo'n vreselijke outcast dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste maanden opeens een sociaal leven...best even wennen hoor.
Als het niet op papier staat 'redelijk snel' dan kun je misschien over 2 jaar er nog staan... en dat zijn lange dagen met zere voeten dan...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
was je daarvoor zo'n vreselijke outcast dan?![]()
Gisteren wezen stappen en kreeg daar een baan aangebodenNu ben ik wel op zoek naar iets dus zit erover te twijfelen of ik het eens zal proberen of niet. tips?
(het is voor iemand met diverse bars en tapas. Zou barwerk zijn in het begin met waarschijnlijk redelijk snel wat meer management)
zover dat er iets op papier staat zijn we nog langes niet. Heb gisteren gewoon met de eigenaar staan babbelen en die zag het nogal zitten als ik voor hem zou komen werken. Details moeten nog besproken worden. Heb ook al gezegd dat ik op feestdagen als de kinderen bij mij zijn ik niet werk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het niet op papier staat 'redelijk snel' dan kun je misschien over 2 jaar er nog staan... en dat zijn lange dagen met zere voeten dan...
HALLOquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
zover dat er iets op papier staat zijn we nog langes niet. Heb gisteren gewoon met de eigenaar staan babbelen en die zag het nogal zitten als ik voor hem zou komen werken. Details moeten nog besproken worden. Heb ook al gezegd dat ik op feestdagen als de kinderen bij mij zijn ik niet werk.![]()
Jij begrijpt een hint ook niet heyquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
HALLO![]()
ik vraag je wat joh
altijd maar wachten op die vrouwen
ooooohhhhh ja ja ja ok sorry haha. ok ja ik wil ik wil. IK WILquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
HALLO![]()
ik vraag je wat joh
altijd maar wachten op die vrouwen
Staat er een paal in die zaak?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:33 schreef QueenR het volgende:
zover dat er iets op papier staat zijn we nog langes niet. Heb gisteren gewoon met de eigenaar staan babbelen en die zag het nogal zitten als ik voor hem zou komen werken.
waarom sta ik er helemaal niet van te kijken dat die opmerking van jou komtquote:
Ik zal je es enthausiasme geven!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
waarom sta ik er helemaal niet van te kijken dat die opmerking van jou komt![]()
Nee ze hebben geen paal in de zaak staan, al hebben ze er wel ooit een geregeld speciaal voor mij hahaahah. maar die heb ik niet gebruiktdat durf ik dan toch maar weer niet.
maar goed, ik geloof (weet) wel dat mijn gedans wel invloed heeft op zijn enthousiasme![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:11 schreef QueenR het volgende:
waarom sta ik er helemaal niet van te kijken dat die opmerking van jou komt![]()
Nee ze hebben geen paal in de zaak staan, al hebben ze er wel ooit een geregeld speciaal voor mij hahaahah. maar die heb ik niet gebruiktdat durf ik dan toch maar weer niet.
maar goed, ik geloof (weet) wel dat mijn gedans wel invloed heeft op zijn enthousiasme![]()
![]()
nee, dat kan wel gecombineerd worden. Verder is dat ook onbetaald dus dit zou om "echt" werk gaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar heb jij het niet druk met die dierenambulance?
Zondag wa?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:54 schreef Bastard het volgende:
Die snelwegmensen die maar niet opzij gaan he... dan krijg je 3 baans, en ieder rijdt op een strook.
Vluchtstrook, of gebruik je die niet meer.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:54 schreef Bastard het volgende:
Die snelwegmensen die maar niet opzij gaan he... dan krijg je 3 baans, en ieder rijdt op een strook.
Nee, het is meer duwen en grootlicht gevenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vluchtstrook, of gebruik je die niet meer.
Werkt vaak ook en anders er rechts langs gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, het is meer duwen en grootlicht geven
Ja dat deed ik ook een paar jaar geledenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Werkt vaak ook en anders er rechts langs gaan.
Ik mis me sticker
Ik doe het zo vaak dat het eigenlijk een gewoonte is gewordenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook een paar jaar geleden
Katjing; rechts inhalen 180 gulden meneer....
Foto van you do'in Donald?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook weer terug uit Disney ParijsWat een vermoeiend weekend, maar wel erg tof
Jij en de politie.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook een paar jaar geleden
Katjing; rechts inhalen 180 gulden meneer....
Tis net of elke politiewagen in brabant hier zo`n blocnote stickertje op z`n dashboard heeft met mijn kenteken ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jij en de politie.
Jullie hebben wat met elkaar.
Morgen nog en dan weer een lang weekendquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:47 schreef Bastard het volgende:
Weer dinsdag.. zit alweer halverwege de maand .. wat gaat dat hard
Coole fotos gijsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:59 schreef -Struikrover- het volgende:
HIER DAN !!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik vanacht ook tegen mn vrouw!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:40 schreef QueenR het volgende:
oooooh die eerste foto! wat een koppie!zooo lief
verder is het gewoon $%%$$##%^@&*(*&%$
Jij voelt je ook vaak zwakjes !?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat .. voel me ziek.. kan me niet ziek melden
Nee, wat verkeerds gegeten.. ben al 8x wezen schijten vandaag.. vanmorgen overgegeven... maar nu ook echtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij voelt je ook vaak zwakjes !?
ben je zwanger?
Zo irritant is die kleine tekst... Ik speel Dead Rising, maar ik kan de missies niet lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:24 schreef Bastard het volgende:
Ben sinds die tv weer helemaal into Tiger Woods.. kan eindelijk de tekst gewoon lezen, alles is gewoon een stuk scherper
Precies.. ik stoorde me er al zo lang aan.. in PGR heb je ook van die rode letters, ja je kan ze wel lezen maar je eerst turen om het te zien, en dan nog op een 82 cm breedbeeld. Nu staat het er gewoon!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo irritant is die kleine tekst... Ik speel Dead Rising, maar ik kan de missies niet lezen
Moet je die fiets nu nog ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo irritant is die kleine tekst... Ik speel Dead Rising, maar ik kan de missies niet lezen
Ik doe m`n tv ook weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja.quote:
Beetje te groot voor de slaapkamer zeker?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik doe m`n tv ook weg.
Phillips 82 cm breedbeeld 100 hz incl meubel ?! kopen
TV is niet te groot, slaapkamer is te klein ......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje te groot voor de slaapkamer zeker?
nee, bedanktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow owkee, moest maarten die andere nog?
dan moet je hem meenemen als je were een keer deze kant op komt. Heb ik tenminste tv op me werkplekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog een 37cm tv staan, vorige week gekocht.. kan er niks mee dus ik gooi hem weer weg
whehehequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan moet je hem meenemen als je were een keer deze kant op komt. Heb ik tenminste tv op me werkplek
gezienquote:
Tgaat, ben alleen verschrikkelijk molquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
gezienen bedankt
voel je je al wat beter B?![]()
Ohhh. heerlijk als ik denk aan mn bedje.. kussen mmm.. bed vorig jaar gekocht, maar zodra ik ga liggen voel ik me zo ontspannen worden.. zeg nog regelmatig hardop "dat bed"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:15 schreef QueenR het volgende:
ken het, wil ook ihet liefst pitten, wat betekend dat de kinderen veel aandacht willen natuurlijk
Promotie gecancelled?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben NU echt klaar met UWV.
*naar monsterboard surft*
Nee, dat niet.quote:
Toch weer teveel gehyped...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
Maar het project waar ik bij zit is niet wat ik me ervan voorgesteld had.
Niet door mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch weer teveel gehyped...
Succes! Niet wegwaaien!quote:
Lekker voor jequote:Op woensdag 16 mei 2007 05:27 schreef -Struikrover- het volgende:
Heh, dat vroege weer op werk
Wel weekend straks
Jij bent morgen en vrijdag toch ook vrij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 06:53 schreef Bastard het volgende:
Straks maar ff wat flessen water meenemen naar mn werk(haarlem)
Ik kon hem nog niet.. maar kwam laatst een site tegen waar je allerlei mixen kon downloadenquote:
Voor de komende 40 jaar nog wel hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
WerkGewoon twee dagen achter elkaar van 9 tot 17
Dat zijn niet eens verkeerde tijden vaak 08.00 tot 17.00 uur.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
WerkGewoon twee dagen achter elkaar van 9 tot 17
Oh dit is er 1 met 5 treden en een lange glijbaan.. zo te zien 50 euro wel waard .. kan hem ook nog in een zwembadje zetten ..quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:21 schreef Magneet het volgende:
sommige 80 sommige 120 en sommige ook 40 ( zag er 1 in het krantje van de intertoys maar dta was wel een kleine )
quote:Microsoft heeft vannacht na lang wachten een datum bekend gemaakt, waarop Halo 3 in de winkels zal liggen. Dinsdag 25 september kunnen Amerikaanse gamers het gevecht afmaken in het laatste deel van de Halo-trilogy. In Europa zullen we een dagje extra moete wachten, de game zal hier op 26 september uitkomen.
"Halo 3 is much more than a video game release—it's the biggest entertainment event of the year," zei Peter Moore, corporate vice president van Microsofts Interactive Entertainment Business. "On September 25, we intend to deliver a finale that will go down in entertainment history and leave people around the world with an experience that will be shared and enjoyed for years to come."
Ook niet over gehyped...vond deel 2 tegenvallen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Volgende week naar premiere van Pirates deel 3
in Antwerpen . Zin in
[afbeelding]
Ja, drama hoor, die zijn er altijd als de kippen bijquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
Zooo...gister CV op monsterboard gezet, en nu al gebeld door een werving en selectiebureau.
Ow, ik heb serieus hardop gelachten in de bios bij deel 2quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook niet over gehyped...vond deel 2 tegenvallen.
Staat hij op je CV?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Ja, drama hoor, die zijn er altijd als de kippen bij![]()
Krijg nu af en toe nog telefoontjes. Geen idee hoe ze aan m`n nummer komen
Sorry, ik zal je telefoonnummer minder vaak achterlaten op de muren van openbare toiletten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee, ik sta ook helemaal niet op monsterboard ofzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |