Nee dat niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:06 schreef Bastard het volgende:
Was je tevreden met het centrale topic dan? Nee ook niet.
nou, de helft van mijn kamer wordt ingenomen door een mobiele telefoon die ik niet gebruikquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:16 schreef QueenR het volgende:
tvptje
hoest met de gijsjes??
(dingen die me interesseren, hehe, niet over spelletjes enzo )
Is toch niet nodig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 06:41 schreef Bastard het volgende:
Mag ik nou een centraal game topic openen of niet
Ben "pas" om 15.00 uur thuis :")quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs zet je xbox aan dan.. ieder moment als ie er al niet is.
Game zequote:Op donderdag 10 mei 2007 08:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben "pas" om 15.00 uur thuis :")
Forza.. wit wasje..quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je maakt gewoon voor ieder wit wasje een topic aan.![]()
Boeeeiit me nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
Bewegende beelden tonen EnemyTerritory: Quake Wars
Nee denk het niet word weer ziekenhuis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Forza.. wit wasje..
Ga je nog de demo downloaden vanavond, nee zeker?
Huh?? Weer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee denk het niet word weer ziekenhuis.
Tering.. ik hoop voor hem (en jullie) dat het net als de vorige keer relatief mee valt (ik ga er vanuit dat het om hetzelfde gaat) ... sterkte Peet.. en Ani ook natuurlijk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja vader van ani is vanacht er weer heen gebracht.
Gijs.. hij ligt in het Zhuis ..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Sterkte Gijsje. Ik hoop dat het niks ernstigs is.
Gijs, ik probeer positief te zijn ja?quote:
Oh okquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik probeer positief te zijn ja?
OPquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Bastard het volgende:
Volgende keer met je positieve hoofd dan eens een goeie OP aanmaken voor Forza topics![]()
![]()
Ik vind hem tot nu toe erg tof. Het was lang geleden dat ik een RTS heb gespeeld, en je kunt het natuurlijk slechter treffen dan command and conquer. Waar ik het meest bang voor was, was de bediening. Maar die is gelukkig prima in orde (wel even wennen). Camera/scrollen werkt ook goed en, niet onbelangrijk, lekker snel. Met de linkerstick bedien je de camera en met de rechterstick zoom je in/uit en draai je rond. Ook zijn er allemaal foefjes die het leven makkelijker maken, zo kun je in het bouwmenu vanuit elke plek op de map bedienen, en waypoints zetten voor nieuw geproduceerde units bepalen. Zo kun je tijdens een slag bijvoorbeeld tanks produceren en ze meteen als versterking laten aanrukken, zonder dat je je ogen van een gevecht hoeft af te houden. Ook kun je makkelijk groepen van bepaalde units maken en die onder shortcuts plaatsen. En het spel heeft zo’n heerlijf fout sfeertje door al die FMV met overacterende bekende gezichten. Grafisch ziet het spel er op een HDTV echt schitterend uit!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef Bastard het volgende:
Hoe gaat het met C&C trouwens Gijs? Is het een beetje te doen?
Ik zag iets van een filmpje, maar die camerastand vond ik zo dicht op het slagveld dat je weinig overzicht had, valt dat wel mee?
grafisch wel cool.
Vond je de demo cool? Die geeft wel een goed beeld van het spel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef Bastard het volgende:
Hmm, klinkt erg cool inderdaad.. RTS is niet echt mijn ding eigenlijk, maar misschien dat ik deze wel een keertje ophaal.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Wessiej het volgende:
Hij is er
Name: Forza Motorsport 2 Demo
Price: Free
Availability: Available to Gold members in all Xbox Live regions.
Dash Details: Download the demo to Forza Motorsport 2, the sequel to Microsoft Game Studios' award-winning, fully-customizable driving simulator Forza Motorsport. Buckle up for authentic simulation physics, bone-jarring damage, and photo-realistic graphics, as well as licensed tuning and customization options.Loaded with over 300 of the world’s hottest cars for you to collect, personalize, and race, Forza Motorsport 2 gives you the complete racing experience.
Size: 691 MB (approx.)
Niet gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vond je de demo cool? Die geeft wel een goed beeld van het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |