Daarom ook de vraag : hoe duur issiequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef BMH het volgende:
Je wilt hem hebben omdat... Je eens per 2 dagen 1 berichtje verstuurd?
Heb je voice chat.. Wil je nog gaan typen
Als je het daarvoor doet kan je net zo goed een memory kaart kopen, je weet wel.. zo'n ding voor coretardsquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga m wel halen, moet regelmatig mn gamertag van Xbox Live halen omdat ik op meerdere 360's speel
Belachelijk ook dat zelfs de Wii een internet browser heeft maar Microsofts (!!!!!) console niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:33 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik hoef 'm niet. Tenzij er een Internet Explorer update komt.
Ligt een beetje aan de prijs, weet niet wat die toetsenborden gaan kosten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je het daarvoor doet kan je net zo goed een memory kaart kopen, je weet wel.. zo'n ding voor coretards
Daar kom ik ook niet bij met mijn verstand.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Voor minder dan 10 euro. Vouw hem lekker op druk hem in je tas en klaar
[..]
Belachelijk ook dat zelfs de Wii een internet browser heeft maar Microsofts (!!!!!) console niet.
Hij word inderdaad geleverd met een aparte headset.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef jpg97 het volgende:
Daar zit toch ook een andere headset bij?
Want de originele past dan niet onderin het toetsenbord
Ah dan gaat ie zeker niet onder de 20 euro zittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hij word inderdaad geleverd met een aparte headset.
Daar heb ik een super mooi normaal toetsenbord voorquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef kanna het volgende:
Heb ergens gelezen (zal zo even zoeken waar, want weet het niet precies) dat de adviesverkoopprijs tussen de 59 en 69 euro gaat worden.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef kanna het volgende:
Heb ergens gelezen (zal zo even zoeken waar, want weet het niet precies) dat de adviesverkoopprijs tussen de 59 en 69 euro gaat worden.
Same herequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
Lijk me eigenlijk een hebbding die ik wel zou aanschaffen maar nooit zou gebruiken.
Cola tussen je toetsen halen, dat helptquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik hang wel gewoon weer mijn USB-toetsenbord aan de Xbox. Ik hoop alleen wel dat ze nog iets gaan doen aan het feit dat ie soms de letters die ik typ verdubbelt.
Hij is gloedjenieuw.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Cola tussen je toetsen halen, dat helpt
Hij doet het alleen als je behoorlijk snel typt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij is gloedjenieuw.. Heintje heeft er ook last van, dus het ligt gelukkig niet (alleen) aan mij.
Je vergeet de antenne op je kop nog....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Bastard het volgende:
En ik maar denken dat die screen een photoshop was een paar maand terug
Nee, ik hoef hem niet.. ik heb verschillende mailadressen, 2 mobiels op zak, voicechat, webcam, gewone telefoon, gewone post, MSN, skype... hoe bereikbaar moet je zijn?
Ik kan je niet faxen. En volgens mij ook geen postduiven sturen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Bastard het volgende:
En ik maar denken dat die screen een photoshop was een paar maand terug
Nee, ik hoef hem niet.. ik heb verschillende mailadressen, 2 mobiels op zak, voicechat, webcam, gewone telefoon, gewone post, MSN, skype... hoe bereikbaar moet je zijn?
quote:How do I use a USB Keyboard with Messenger on Xbox 360?
When you’re using Messenger on the console, you can use it with a keyboard while you’re engaged in other activities, such as watching a video or playing a game.
It is possible to use a USB keyboard while you are having an IM conversation on Xbox 360. Simply attach the USB cable from your keyboard to one of the USB ports on the Xbox 360.
You can use some of the following keyboard shortcuts to interact with the Chat Box:
* Sign in to Messenger. When you are not signed in to Messenger, press Windows + M to take you to the Messenger tab where you can sign in.
* Start a conversation. If you are signed in but don’t have any open conversations, press Windows + M to take you to the Messenger tab where you can start a new conversation.
* If you have an open conversation in Messenger and want to go to the conversation area, open the Xbox Guide and select Chat and IM or press the Windows key on your keyboard.
* Open the Chat Box. If you have any open conversations, press Windows + M to open the Chat Box right over your game or movie.
* You can see the last few lines of any active conversations and enter a message. This is a good way to exchange quick messages.
* You can close the Chat Box the same way you brought it up, by pressing Windows +M.
* Switch between conversations in Chat Box mode. You may have more than one open conversation. Cycle between conversations by pressing CTRL + -> (right arrow key).
* Open the Guide while in Chat Box mode. Press the Xbox Guide button on your controller or press the Windows key to close the Chat Box and open the Guide.
* If you using a Mac keyboard, substitute the Apple key for the Windows key.
Dat toetsenbordje plug je onderin je controller...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:35 schreef Edwinuss het volgende:
reken er maar niet op dat die mooie controller 30 euro gaat kosten..
Duh, ik wil in (M)MORPG's niet laten doorschemeren dat ik geen jong blond meisje ben...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef BMH het volgende:
Je wilt hem hebben omdat... Je eens per 2 dagen 1 berichtje verstuurd?
Heb je voice chat.. Wil je nog gaan typen
Haha, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat toetsenbordje plug je onderin je controller...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |