Ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:29 schreef Biggs. het volgende:
Ik wil toch even de hoed afnemen voor t-mobile.![]()
Alsof de spaanse ploegen de Vuelta over gaan slaan. Of Euskatel San Sebastian.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Quickstep heeft blijkbaar een andere dokter.
Dekker zit bij Cecchini. Menchov en Flecha worden door sommigen genoemd in verband met Fuentes. Horillo die positief test door van astmamedicijn te wisselen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:16 schreef Botterboy het volgende:
Maar het zijn vaak wel dezelfde ploegen die slecht in het nieuws komen, ook als ze van arts zijn gewisseld. Rabobank is al die jaren slechts in het nieuws gekomen door een te hoge hemotocriet waarde bij E. Dekker en een positieve EPO test van Sutherland. Correct me if I'm wrong
Het is duidelijk wat de strategie van de advocaten is, zoveel mogelijk twijfel zaaien over USADA, het lab dat de tests heeft uitgevoerd, en het WADA. Dat allemaal om de aandacht af te leiden van het feit dat hij de vorige tour 6 keer positief was op testosteron, wanneer komt Landis met een verklaring voor dat?quote:According to USAToday.com, he was offered "the lightest possible sentence," that being "as little as one month."
He also released a lengthy statement summarizing his arguments for his hearing, which is scheduled to start next week, and announced that he intends to file an ethics complaint against World Anti-Doping Agency (WADA) President Dick Pound.
Tygert told ESPN that he is not allowed to comment on ongoing cases, but that "if Mr. Landis wants to waive the rule and allow USADA to comment, I will be more than happy to comment on his nonsense."
Breukink er bovenop zitten ? Zou hij zelf al bekomen zijn van zijn bedorven kip intrapelid bij PDM destijds ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:41 schreef thijsdetweede het volgende:
Dekker lijkt me ambitieus genoeg om aan de pillen te zitten. Aan de andere kant: z'n prestatie curve is sindsdien niet echt anders gaan lopen.
En (aangenomen dat ze bij Rabo niet aan stelselmatig doping doen) was die overstap naar Cecchini zo opzichtig dat Breukink er echt bovenop zal zitten. Mag ik hopen.
Natuurlijk is dat zo. En in de VS spelen ze het al helemaal als een zaak van de "Frenchies" die de arme Amerikaanse toppers willen pakken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:20 schreef Ereinion het volgende:
Nog wat meer over Landis:
[..]
Het is duidelijk wat de strategie van de advocaten is, zoveel mogelijk twijfel zaaien over USADA, het lab dat de tests heeft uitgevoerd, en het WADA. Dat allemaal om de aandacht af te leiden van het feit dat hij de vorige tour 6 keer positief was op testosteron, wanneer komt Landis met een verklaring voor dat?
Degenen die in verband worden gebracht met bloeddoping zijn meestal ronderenners of ploegen die daar een doel van maken, dat blijven meestal dezelfde ploegen. Spanje is het rondjesland bij uitstek en ook de spil van het hele gebeuren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:16 schreef Botterboy het volgende:
Maar het zijn vaak wel dezelfde ploegen die slecht in het nieuws komen, ook als ze van arts zijn gewisseld. Rabobank is al die jaren slechts in het nieuws gekomen door een te hoge hemotocriet waarde bij E. Dekker en een positieve EPO test van Sutherland. Correct me if I'm wrong
Sja, in die tijd werd er sowieso ietwat liberaler met doping omgegaan. Iedereen wist toch dat Hinault, Zoetemelk, Rooks of Delgado wel wat hulpmiddelen gebruikte? Net zoals het flauw is om Riis' epo gebruik van voor het verbod te veroordelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Breukink er bovenop zitten ? Zou hij zelf al bekomen zijn van zijn bedorven kip intrapelid bij PDM destijds ?
en jij gelooft datquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:39 schreef thijsdetweede het volgende:
ik wel dat Breukink Dekker dit jaar bij iedere koers even diep in de neusgaten heeft gekeken.
Bronquote:Basso zou naam Cecchini hebben genoemd
ROME - De wielrenners Ivan Basso en Michele Scarponi zouden volgens de Italiaanse krant La Repubblica de Italiaanse dokter/trainer Luigi Cecchini hebben aangewezen als de man die hen in verband heeft gebracht met de Spaanse dopingarts Eufemiano Fuentes.
Cecchini is momenteel de persoonlijke trainer van de Nederlander Thomas Dekker.
De antidopingcommissie van het Italiaans olympisch comité (CONI) heeft Basso en Scarponi meermalen verhoord. De twee zouden de naam van een Italiaanse arts hebben genoemd, volgens La Repubblica die van Cecchini.
Ullrich
Deze Italiaan werkte in het verleden ook samen met de Duitser Jan Ullrich, die net als Basso en Scarponi verdachte is in 'Operacion Puerto', de grote bloeddopingzaak rondom de Spaanse arts Fuentes.
Ik geloof wat?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en jij gelooft dat. Als je het puur bekijkt welke ploegen er in opspraak zijn geraakt dan is Rabobank een van die ploegen die buiten wat 50+ van Erik Dekker en die administratieve fout bij Horillo niet in opspraak is geweest vanwege gestructureerd doping gebruik. Hetgeen kan betekenen dat ze het goed aanpakken of dat ze echt clean rijden
![]()
Alsof Boonen lekker puur is.. Waarom zou Dekker doping hebben gebruikt? Beetje nationalistisch ingesteld?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou Dekker nog niet héél nerveus aan het worden zijn ?
Zeg ik ergens dat Boonen zuiver op de graat zou zijn ? Ik heb er geen idee van. Alleen weet ik dat Dekker bij Checchini zit en die niet zuiver op de graat is en nu bijna "hangt" , dus als ik Dekker was zou ik daar toch wel nerveus van beginnen worden ... In het beste geval zoals het er nu naaruit ziet is hij al minstens zijn "preperatore" kwijt en mag hij een andere zoeken ... (en dan is het nog maar de vraag of die topresultaten nog komen , of hoelang ze wegblijven daardoor)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:49 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Alsof Boonen lekker puur is.. Waarom zou Dekker doping hebben gebruikt? Beetje nationalistisch ingesteld?
Dekker mag nu wel zenuwachtig gaan worden als Cecchini hem een andere dokter heeft aangeraden dan Fuentes, natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:28 schreef Ereinion het volgende:
Ik zou als Dekker zijnde alleen nerveus worden als hij een bezoekje heeft gebracht aan Fuentes, maar als hij dat heeft gedaan, is hij al een stuk langer zenuwachtig.
Klopt, waardoor TD de tour misttequote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:29 schreef thijsdetweede het volgende:
Merk op dat het - naief gedacht - lang niet vast staat dat TD net als Basso naar Fuentes is geleid door Cecchini. Hij is daar in de voorbereiding van 2006 begonnen, het lijkt me redelijk dat je eerst met fietsen begint en daarna gaat bijspuiten. Tegen de tijd dat de intekenlijsten bij Dekker langs zouden gaan komen, hing Fuentes al.
De vraag is of men alleen de connectie Checchini-Fuentes gaat onderzoeken natuurlijk of men de hele beerput op tafel wil gooien daar ...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:29 schreef thijsdetweede het volgende:
Merk op dat het - naief gedacht - lang niet vast staat dat TD net als Basso naar Fuentes is geleid door Cecchini. Hij is daar in de voorbereiding van 2006 begonnen, het lijkt me redelijk dat je eerst met fietsen begint en daarna gaat bijspuiten. Tegen de tijd dat de intekenlijsten bij Dekker langs zouden gaan komen, hing Fuentes al.
Neehoor, die man denkt gewoon dat als hij toegeeft de hele wereld gelijk alles gelooft wat hij zegt. Ik stel eigenlijk alleen nog maar meer vraagtekens bij wat hij zegt en ik hoop dat elke onderzoeker dat ook doet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Vinden jullie het heel erg dat ik het tegenwoordig een beetje moeilijk heb om te geloven wat ene Basso zegt?
ik geloof er ook veel niet van als het om zijn eigen persoontje gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Vinden jullie het heel erg dat ik het tegenwoordig een beetje moeilijk heb om te geloven wat ene Basso zegt?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb Cesar intussen ook al geidentificeerd:
[..]
http://juf.cindy.willems.(...)default.aspx?_vs=0_N
Wat Cesar de Sutter vergeet te melden is dat hij ook al een echte dokter heeft.
Bij z'n contract heeft Dekker toch afgedwongen dat hij met Cecchini mag blijven werken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:26 schreef Ericr het volgende:
Als dat doorzet heeft de Rabobank maar 1 keuze, Thomas Dekker niet meer bij Cecchini laten komen. Daar gaat het grootste talent van de laatste jaren![]()
Gewoon medicijnen voro zijn gans, daar moeten we geen ophef over gaan maken toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
Doping, je kunt er als renner niet vroeg genoeg mee beginnen....![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gewoon medicijnen voro zijn gans, daar moeten we geen ophef over gaan maken toch?
Inderdaad, aangezien ganzen ook prima waakhonden zijn..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gewoon medicijnen voro zijn gans, daar moeten we geen ophef over gaan maken toch?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:15 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, aangezien ganzen ook prima waakhonden zijn..
Wie kan er Deens dan?quote:Michael Rasmussen er ved at være træt af inkonsekvens angående Operacion Puerto. Den danske Rabobank-rytter mener, at sagen har trukket for langt ud, og at forskellige regler landende imellem er skyld i manglende handling. Rasmssen langer specielt ud efter det spanske forbund, som ifølge ham, bevidst sidder på en tikkende bombe.
Gelijk heeft 'ie!quote:Michael Rasmussen is known that være tired of inconsistency regarding Operacion Puerto. The danish Rabobank rytter intends , that the question has pulled by far afield , and that various regulations the countries between is blame to lacking action. Rasmssen fetch especially forth after that spanish alliance , that according to him , consciously sits at a tikkende bomb.
Dat VDB dat niet wist, daarom istie dus gepakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:15 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, aangezien ganzen ook prima waakhonden zijn..
Hij wordt nu bijna als held gezien in Italië, ook een beetje overdreven inderdaadquote:UCI-baas haalt hard uit naar Basso
Uitgegeven: 12 mei 2007 22:55
Laatst gewijzigd: 12 mei 2007 22:55
LA MADDALENA - Voorzitter Pat McQuaid van de internationale wielrenunie UCI heeft zaterdag keihard uitgehaald naar de Italiaanse wielrenner Ivan Basso wegens diens betrokkenheid bij Operacion Puerto.
Italiaanse media speculeren over een gereduceerde straf voor Basso omdat hij meewerkt aan het onderzoek naar het omvangrijke dopingschandaal in Spanje.
Volgens McQuaid kan het niet zo zijn dat Basso strafvermindering krijgt. "Basso heeft deze week zijn schuld toegegeven, maar de afgelopen maanden heeft hij tegen iedereen van de wielerfamilie gelogen; tegen de media, de sponsors en zelfs toen hij overstapte naar een nieuw team. Hij loog gewoon tegen zijn nieuwe teammaten. Hij verdient geen strafvermindering. De regels daarvoor duidelijk. Dan moet hij specifieke informatie geven, met namen. Dat hebben we nog niet gezien."
aan de ene kant zeg ik , hij heeft niet gebruikt, was hooguit de intentie, aan de andere kant had ie dit een jaar geleden ook wel kunnen bekennen, dan had ie de tour van 2008 kunnen rijden. Niet dat ie daarvoor zou worden uitgenodigd, want elke buitenlander die de Fransen kunnen weren zullen ze niet nalaten..quote:Op zondag 13 mei 2007 01:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij wordt nu bijna als held gezien in Italië, ook een beetje overdreven inderdaad.
Ik geloof niet dat Basso alleen de intentie had gehad, maar dat hij ook daadwerkelijk doping heeft gepakt. Het is niet zo dat ik nu opeens alles geloof wat Basso zegt.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:24 schreef kawotski het volgende:
[..]
aan de ene kant zeg ik , hij heeft niet gebruikt, was hooguit de intentie, aan de andere kant had ie dit een jaar geleden ook wel kunnen bekennen, dan had ie de tour van 2008 kunnen rijden. Niet dat ie daarvoor zou worden uitgenodigd, want elke buitenlander die de Fransen kunnen weren zullen ze niet nalaten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |