Blöde Holländerquote:
Jij snapt die linker in iigquote:
NL = Nur Linksquote:
Tim Fritsquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vuile graft typhus NS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon gewoon niet met de trein terug naar mijn woonplaats, alwaar mijn wagen geparkeerd stond. Dus ik moest in een overvolle kut bus gaan staan! De hele fucking weg lang! Deze reis duurde 45 minuten! Kut NS!!!
Dalek, eerst ff een happie eten en daarna lekker genieten van een bakkie!quote:
primaquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dalek, eerst ff een happie eten en daarna lekker genieten van een bakkie!
Bedankt voor je compassie!
en dat was ook de insteek toen ik hier even mijn gal kwam spuien!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
prima
geen dank, daar heb je koffie-vrienden voor
goed bezigquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
en dat was ook de insteek toen ik hier even mijn gal kwam spuien!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
goed bezig
btw... vriend eer-ik is wellang bezig met het uitknijpen van het hondebeescht
Ik las het ja dat hij wegging. Misschien is hij wel 'iemand' tegen gekomenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
goed bezig
btw... vriend eer-ik is wellang bezig met het uitknijpen van het hondebeescht
Whehe.. M?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ik las het ja dat hij wegging. Misschien is hij wel 'iemand' tegen gekomen
Dat is goed om te horen, ik mag zodalek aantredenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Zo, het eten was eens een keer goed te doen hier!
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
Zo, het eten was eens een keer goed te doen hier!
Ook altijd leuk! Wat is er met je UI gebeurd??quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig maar!![]()
Ik ga straks zelf mn eten in elkaar zetten!![]()
Het senseoapparaat was vies en moest worden schoongemaakt... dan keer je hem om...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook altijd leuk! Wat is er met je UI gebeurd??
duurt wel lang zeg die zijkant.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:58 schreef OA het volgende:
[..]
Het senseoapparaat was vies en moest worden schoongemaakt... dan keer je hem om...
Eerst stond ie op z'n kop en was de onderkant aan de beurt en nu is de zijkant aan de beurt...![]()
Mannen en schoonmaken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
duurt wel lang zeg die zijkant.....![]()
![]()
Ik heb er nooit zo'n problemen mee hoor. Gewoon een muziekje opquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd.....blijkt dan wel weer...
![]()
ik zet ook altijd muziek op als ik ga opruimen/schoonmaken/koken/Fok!ken....quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo'n problemen mee hoor. Gewoon een muziekje op
Mits niks beters te doen
JJ!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zet ook altijd muziek op als ik ga opruimen/schoonmaken/koken/Fok!ken....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het net ja!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fritsje.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je mijn SIG al gezien...![]()
Dat zijn wij allen Frits!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie het net ja!![]()
![]()
Ik ben zwaar vereerd!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie het net ja!![]()
![]()
Ik ben zwaar vereerd!
Nee, met een hamkaas sausje!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het kutste aan die dingen! Verder...heerlijk!Lekker met boterjus!
groene asperges met een beetje Balsamico-azijn....quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het kutste aan die dingen! Verder...heerlijk!Lekker met boterjus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |