Dat zijn wij allen Frits!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie het net ja!![]()
![]()
Ik ben zwaar vereerd!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie het net ja!![]()
![]()
Ik ben zwaar vereerd!
Nee, met een hamkaas sausje!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het kutste aan die dingen! Verder...heerlijk!Lekker met boterjus!
groene asperges met een beetje Balsamico-azijn....quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het kutste aan die dingen! Verder...heerlijk!Lekker met boterjus!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:46 schreef OA het volgende:
Zo.Aardappels schillen is veel eenvoudiger dus!
![]()
wel eens oesters open gemaakt OA....quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:48 schreef OA het volgende:
Straks moeten ze nog in stukken worden gesneden voor het bakken.. das ook niet zo heel lastig!![]()
Nee.. zelfs nog nooit gegeten...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel eens oesters open gemaakt OA....![]()
???
etenstijd OA...jeweets...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:51 schreef OA het volgende:
Volgens mij is de SCtrein wel weer aardig tot rust gekomen!!![]()
OMG...quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:52 schreef OA het volgende:
Trouwens wel een keer een avacado die rot was...Op het moment dat ik m'n mes erin zette, ontplofte dat ding...
![]()
Dat geeft een hele hoop rotzooi...quote:
Daagquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:54 schreef OA het volgende:
[..]
Dat geeft een hele hoop rotzooi...![]()
Ik ben nu trouwens weg (van het forum).. vanavond weer terug!![]()
Ik was de hond uitlaten, en daarna was ik in slaap gevallen, en daarna heb ik gegetenquote:
mijn vrouw kwam met ongeveer dezelfde woorden terug, toen ik haar oppiktequote:Op woensdag 9 mei 2007 17:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vuile graft typhus NS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon gewoon niet met de trein terug naar mijn woonplaats, alwaar mijn wagen geparkeerd stond. Dus ik moest in een overvolle kut bus gaan staan! De hele fucking weg lang! Deze reis duurde 45 minuten! Kut NS!!!
In slaap gevallenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was de hond uitlaten, en daarna was ik in slaap gevallen, en daarna heb ik gegeten
Ik heb dat wel eens met geld waarvan niet wist dat ik het hadquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:13 schreef eer-ik het volgende:
ik zat net m'n muziekmap eens op te ruimen,
kom ik in een keer 5 albums van morcheeba tegen
Was helemaal vergeten dat ik die gedownload had
Mij beurt dat ook niet bar vaak, maar ik lag dr fil te kijken, en dat was niet echt boeiend.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:13 schreef crossover het volgende:
[..]
In slaap gevallen![]()
Mij gebeurt dat echt nooit.. 1 keer was het in de trein gebeurd maar toen was ik ook wel uitzonderlijk moe.
Ja, ik heb ook vaak als ik zomerjassen pak ofzo, dat er nog geld inzitquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens met geld waarvan niet wist dat ik het had(in mn broekzak dan ofzo)
Acceptabelquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mij beurt dat ook niet bar vaak, maar ik lag dr fil te kijken, en dat was niet echt boeiend.
En aangezien ik lag, en het warm was op m'n kamer, pleurde ik in slaap
nee zegt ie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef Pheno het volgende:
Ik slaap nooit
dat zegt mijn vrouwquote:
Waar moest zij heen dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn vrouw kwam met ongeveer dezelfde woorden terug, toen ik haar oppikte
Doetinchem - Nijmegen Lent. Vanmorgen was het al raakquote:
Ze slaapt eerder dan ik en ik ben ook nog sneller wakkerquote:
hoelaat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zag het van de week ook al ergens staan; 12 steden, 13 ongelukken komt weer op tv. Vanavond op Ned. 3!
Nog met 53746 gemsnd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:43 schreef MPG het volgende:
goedendagschotel allemaal
De NS heeft mij weer op voor hun doen goede wijze thuisgebracht, ik heb lekker gegeten en nu ga ik even wat fokken leren
Nee.quote:
whehehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |