uh.. computers zijn mijn rekensommetje uit aan het rekenen, en dan heb ik paar minuten niets te doen??quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:19 schreef Weggeslet het volgende:
Gatverdamme, dat vind ik dus echt een van de ranzigste woorden op aard. Waarom moest je deze topic openen, wáarom?
http://limburg.hbvl.be/ni(...)m-navelpluisjes.htmlquote:losse textielvezels vallen niet van het bovenlichaam naar beneden maar worden door de haartjes tussen navel en schaamstreek naar boven getransporteerd. De opstaande haartjes vormen zo een soort transportband voor stofdeeltjes van ondergoed.
Geweldig onderzoekquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://limburg.hbvl.be/ni(...)m-navelpluisjes.html
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:19 schreef Weggeslet het volgende:
Gatverdamme, dat vind ik dus echt een van de ranzigste woorden op aard. Waarom moest je deze topic openen, wáarom?
ik vind t niet fris maar lange niet zo erg als windjespapquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:19 schreef Weggeslet het volgende:
Gatverdamme, dat vind ik dus echt een van de ranzigste woorden op aard.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef Brenba het volgende:
[..]
ik vind t niet fris maar lange niet zo erg als windjespap![]()
![]()
![]()
en lang niet zo erg als viswijfje...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef Brenba het volgende:
[..]
ik vind t niet fris maar lange niet zo erg als windjespap![]()
![]()
![]()
nu zit me pc onder de colaquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:36 schreef DSS24 het volgende:
Dat heb je alleen met nieuwe kleren, dus vandaar dat bijna niemand het hier kent![]()
Soms zijn "grapjes" zo achterlijk dat ze leuk zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:38 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
nu zit me pc onder de cola
en hij was niet eens zo leuk![]()
en dat waszelfs een lemmingquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
De pluisjes in admiraal anaal zijn navel
mijn tante kocht een keer tomatenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
Bij brainiac hadden ze een keer onderzoek gedaan naar navelpluisjes
Klopt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:46 schreef Pikkebaas het volgende:
Yep, ik heb ze ook. Het wordt veroorzaakt door borsthaar. Haarloze mannen (niet dat ik die ken, dat zijn halve wijven) schijnen er geen last van te hebben. Een dikke buik (aka diepe navel) wil ook helpen.
johquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:16 schreef Jan_Pietersz het volgende:
Daar hebben ze een Brainiac aflevering over gemaakt. Conclusie: het komt van je broek en van je trui
Maar dat was zelf ook wel te verzinnen.....
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef RacerDKB het volgende:
Bij brainiac hadden ze een keer onderzoek gedaan naar navelpluisjes
Alsof ik het hele topic ga lezen terwijl ik alles al trover weetquote:
sjodsjondenu ik wou die andere mappy quotenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik het hele topic ga lezen terwijl ik alles al trover weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |