Dat principe hebben we hier nooit echt gehanteerd hoorquote:
Ik dacht ook dat MB die bedoelde, ja... die past ook goed bij de Loser smileyquote:
jah duhquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is de emo. De huillach is [afbeelding] .
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:44 schreef Re het volgende:
ja!
zo komt tie natuurlijk beter uit
[ShowChat #1049] pick your smiley![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha! Daar heb ik je gefopt door te doen alsof ik het niet begreep.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:07 schreef Re het volgende:
[..]
jah duhwat ik eigenlijk bedoelde is dat in mijn perceptie dat zo zou moeten zijn en je dat op moest pikken door die smiley om te zetten naar een loser smiley...
dat begreep je toch wel![]()
![]()
Omdat ik 'm QuickQuote:quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Re het volgende:
waarom bij jou wel :?
1 |
1 |
ja sufquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ik 'm QuickQuote:
[ code verwijderd ]
Dit is zoals jij het deed:
[ code verwijderd ]
Tof!quote:
Dat denk ik ook elke middag, maar 's avonds leef ik weer helemaal opquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gvd ik ben echt zo vreselijk moe!
Ik ga echt heel vroeg naar bed vanavond
Dan kijk je toch gewoon de Engelse?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:35 schreef Zhenar het volgende:
Trailer Nederlandse Simpsons![]()
![]()
(Klik op de tab "vrijdag" en dan op Simpsons Movie)![]()
![]()
![]()
!!!
Het gaat erom dat ze het gore lef hadden om eenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon de Engelse?![]()
Wat een liefde voor het vaderlandquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze het gore lef hadden om eenNe
der
land
se
versie te maken!
![]()
![]()
![]()
"Shorts" is eigenlijk onderbroek hoorquote:
Hoe vind je 'm? Als het goed is, krijg ik morgen een zooi afl van een inmiddels verslaafde collegaquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga maar eens Heroes kijken.
IK heb met die Nederlandse stemmen steeds het gevoel dat er zeven dwergen om de hoek komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:35 schreef Zhenar het volgende:
Trailer Nederlandse Simpsons![]()
![]()
(Klik op de tab "vrijdag" en dan op Simpsons Movie)![]()
![]()
![]()
!!!
Optimistquote:
he-he ach de klank van het woord vrijdag maakt me al blijquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef Dizer het volgende:
Maar ik moet vanmiddag naar de tandarts om twee verstandskiezen te laten trekken.
2quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef Dizer het volgende:
Maar ik moet vanmiddag naar de tandarts om twee verstandskiezen te laten trekken.
Das een andere Dexterquote:Op donderdag 10 mei 2007 06:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dexteren z'n zusje DeeDee
Tevens vroegie
What are yooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuu talking about!quote:
Dexter. De seriemoordenaar / homicide officer. Briljante serie! Zhenar-kijktip-waardig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
What are yooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuu talking about!
Das echt de bestequote:
Ja die ken ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dexter. De seriemoordenaar / homicide officer. Briljante serie! Zhenar-kijktip-waardig!![]()
Ja dat hoordt met dtquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
really??!?!?
maar eh, lollig verhaal, ik zou er 'n strip van maken
Uuhm nee... 1tje voelde ik wel diep gaan en een beetje van.. eeh.. maar geen pijn. Twee ervan voelde ik niet eensquote:
Dat was een grapje. Stomme kaaskopperquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
arm allochtoontje van me
wanneer gaan we weer wat leuks doen?!![]()
ja, de tweede keer, maar de eerste keer nietquote:
pffff kwestie van prioriteitenquote:Weet ik niet. Heb het best wel druk eigenlijk.
Geluksvogel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm nee... 1tje voelde ik wel diep gaan en een beetje van.. eeh.. maar geen pijn. Twee ervan voelde ik niet eens.
Ga dan mee volgende week maandag naar Walibi. Dan zie je me welquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, de tweede keer, maar de eerste keer niet![]()
(
)
[..]
pffff kwestie van prioriteiten![]()
![]()
Dat had ik ooit toen ik nog op school zat; liep ik een halve dag rond met een verlamde bek, wat op zich niet zo zichtbaar was, tenzij ik lachte, dan lachte mijn bovenlip niet meequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:37 schreef Dizer het volgende:
Fuck wat heb ik een honger zeg. Maar die kuverdoving is nog niet uitgewerkt
.
Wat een latente homoquote:
Die "robot" is wel tofquote:
't Wordt later vast een babe / hunk magnetquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een latente homo![]()
ARGH hij doet ook nog z'n shirt uit!![]()
![]()
![]()
OMG, dat is ook nog eens de echte clip!quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Wordt later vast een babe / hunk magnet
Ja, het is de echte clipquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, dat is ook nog eens de echte clip!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dan weer wel tof van DJVT![]()
danmoetiktochwerrekuhquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:33 schreef Dizer het volgende:
Ga dan mee volgende week maandag naar Walibi. Dan zie je me wel [afbeelding].
quote:
Die bedoelde ik eigenlijk jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dexter. De seriemoordenaar / homicide officer. Briljante serie! Zhenar-kijktip-waardig!![]()
Wie ben jijquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:38 schreef PeRi het volgende:
Hey!
Peeerquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:38 schreef PeRi het volgende:
Hey!
Thx dollquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:28 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Die bedoelde ik eigenlijk ja
Collega had 'm echter niet meer op de harde schijf staan, heb nu wel al 11 afl Heroes
@ Dizer: beterschap met het smoelwerk(ik heb er zelf niet zo'n goeie herinneringen aan, 8 kiezen tegelijk was toch een beetje overkill
(En nee, de tanden waren niet rot ofzo, het was noodzakelijk in een behandeling om een medische fout te corrigeren. Heb nog altijd een mond vol met eigen tanden) )
Ik ook. Maar ik heb vrij genomen. Nou jah.. ik heb gezegd dat ik er dan niet ben. Dat is het voordeel van de hoofd te zijn van een afdelingquote:
Thanksquote:
jaja jij hebt 't allemaal goed voor elkaar, en ik niet.... mag ik de scheermesjes!?!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef Dizer het volgende:
Ik ook. Maar ik heb vrij genomen. Nou jah.. ik heb gezegd dat ik er dan niet ben. Dat is het voordeel van de hoofd te zijn van een afdeling.
Door jou heb ik ook even langsgezapt: zie ik daar een middelmatige dwerg push the button zingen. Laat maar zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef babette21 het volgende:
die percussie van die Bulgaren is best tof
verder is het kut..
ja ik heb uit pure verveling het songfestival aan....tot 21.30: prison break!!
You're (always) the best!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Mocht je nog een huillach willen, even googelen op huillach. De eerste link die je krijgt: Aanbid hier de ondergewaardeerde smiley huillach!
ja inmiddels is Israel bezig....quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Door jou heb ik ook even langsgezapt: zie ik daar een middelmatige dwerg push the button zingen. Laat maar zitten.
In die post is de huillach zó op zijn plaatsquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
You're (always) the best! [afbeelding]
JA JE BENT DE ENIGE!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef babette21 het volgende:
ben ik dan echt de enige die echt, écht, ECHT een hekel heeft aan de huillach,
in welke vorm dan ook?!?
Bupa's erfenis, wat doe je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef babette21 het volgende:
ben ik dan echt de enige die echt, écht, ECHT een hekel heeft aan de huillach,
in welke vorm dan ook?!?
ik lucht m'n hartquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Bupa's erfenis, wat doe je?
Is dat een belediging?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In die post is de huillach zó op zijn plaats![]()
Ik ben de enige die kijktquote:
Whehe, dat is iets voor mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die een hoestbui krijgen tijdens de meditatie
Ja, maar als je daar een hoestbui krijgt, is niet ineens je concentratie hopeloos gonequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, dat is iets voor mij
Tijdens de opnames van Dit Was Het Nieuws heb ik een keer 3 keer een hoestbui gekregen tijdens 1 aflevering [afbeelding]
Ja, maar aan het adres van MissBliss. Omdat het zo'n suffe opmerking was, met dat (always) erbij tussen haakjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Is dat een belediging? [afbeelding]
Ik dacht dat het een compliment was vanwege mn excellente smileykeuze en snedige woordgrapje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar aan het adres van MissBliss. Omdat het zo'n suffe opmerking was, met dat (always) erbij tussen haakjes![]()
Nee, maar je zit wel een beetjequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar als je daar een hoestbui krijgt, is niet ineens je concentratie hopeloos gone.
Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaja jij hebt 't allemaal goed voor elkaar, en ik niet.... mag ik de scheermesjes!?!?
Dizer!quote:
quote:
Er is een prima peuksmiley beschikbaar in Zhenarvorm!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:13 schreef Re het volgende:
ik wil een peuksmiley en niet die met die suffe sigaar
Svens beloftes zijn als zeepbellen; fascinerend zolang ze in de lucht hangen, maar vroeger of later spatten ze uit elkaar en blijkt er niets van over te blijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:27 schreef LeBeau het volgende:
Sven, zuig je volgende maand wel aan m'n virtuele piemel? Vorig jaar liet je het afweten.![]()
die is prima noch smileyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is een prima peuksmiley beschikbaar in Zhenarvorm!![]()
Je kwetst me!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:13 schreef Re het volgende:
ik wil een peuksmiley en niet die met die suffe sigaar
die dus maar beginnend met dequote:
ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kwetst me!![]()
Maar wel op eloquente wijze![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:56 schreef Re het volgende:
[..]
die dus maar beginnend met desmiley peuk aanstekend en dan [afbeelding] alhoewel die toch net iets te vrolijk is
Je snapt het niet he:quote:
Maar ik ben niet tof, creatief, lief, mega sexy en ultra gaaf, zoals jij!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik ben niet tof, creatief, lief, mega sexy en ultra gaaf, zoals jij!![]()
![]()
![]()
![]()
QuickQuote en QuickPI's - De Firefox Extensie! (deel 6)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:10 schreef Dizer het volgende:
Ik wil dat ook kunnen. Hoe doe ik dat met mijn FF?
Er staat dat ik die link moet slepen naar mijn add-ons venster, maar dan doet ie het nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
QuickQuote en QuickPI's - De Firefox Extensie! (deel 6)
Ik ooooookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:49 schreef Dizer het volgende:
Wie gaan er nou allemaal mee naar Walibi?.
Ik heb zo een zin [afbeelding] [afbeelding]
Neem je hem mee, neem ik ook mijn neefje mee. Alleen die durft niet in de Golliathquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga maandag de 28ste naar "een pretpark" met mijn neefjeDat zal wel Walibi worden
![]()
Maar jullie gaan niet de 28stequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neem je hem mee, neem ik ook mijn neefje mee. Alleen die durft niet in de Golliath.
Mensen die niet in de Goliath
[afbeelding]
Je kunt het oplossen door het volgende aan te passen in about:config:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:55 schreef Dizer het volgende:
Stomme FF die geen ALT + S kent[afbeelding]
NARF!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt het oplossen door het volgende aan te passen in about:config:
ui.key.chromeAccess to 5 (staat op 4)
ui.key.contentAccess to 4 (staat op 5)
Narf or NARF may refer to:quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
just for the sake of shouting something unusual, preferably to English teachers.
Same herequote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geeveedee, er komt echt geen zak meer uit m'n vingers deze laatste uurtjes.
Bupaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:37 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #1007: Sven is terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bupah's laatste post was in ShowChat.
Duhquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:37 schreef Dizer het volgende:
Waar vind ik dat about:configquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt het oplossen door het volgende aan te passen in about:config:
ui.key.chromeAccess to 5 (staat op 4)
ui.key.contentAccess to 4 (staat op 5)
NVM gevondenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar vind ik dat about:configIk heb een Nederlandse versie btw
En gericht aanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:37 schreef Dizer het volgende:
Die is niet bitchy genoegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet Erik dus de nieuwe Bupa worden![]()
Erik kan best bitchy zijn hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:14 schreef rena het volgende:
[..]
Die is niet bitchy genoegEn dat siert hem
![]()
Niet tegen mijquote:
Fuck yeahquote:
Jij al twee keer en de rest van ons nog nooitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:27 schreef rena het volgende:
[..]
Niet tegen mijEn ik heb hem al 2 keer in het echt mogen aanschouwen
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij al twee keer en de rest van ons nog nooit![]()
Zullen wij ook een "intieme band" creëren?quote:
Graagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen wij ook een "intieme band" creëren?![]()
Stuur eerst maar wat naaktfoto'squote:
OMG, het was maar een grapje!!!!!11!!!11!quote:
Ik heb dikke tietenquote:
quote:
Ik zie hetquote:
En een vriendquote:
Kom dan gewoon naar Amsterdamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zometeen richting Amsterdam
Nouja, Purmerend, maar dat is zo sneu![]()
We gaan zaterdag hopelijk ff de stad in en ik doe m'n best J. te overtuigen naar A'dam te gaan ipv Purmerendquote:
Purmerend is tof.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We gaan zaterdag hopelijk ff de stad in en ik doe m'n best J. te overtuigen naar A'dam te gaan ipv Purmerend.
Het is nóg toffer als het wegzakt in een brandend gat in de aardequote:
Je hol.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is nóg toffer als het wegzakt in een brandend gat in de aarde.
Dat past nietquote:
We gaan naar Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:36 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding] Purmerend [afbeelding]
[afbeelding] Amsterdam [afbeelding]
Daar ben ik dan ook nog maar sporadisch te vindenquote:
Ja, wij zitten met de regelmaat van de klok in Purmereutel tenslotte.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook nog maar sporadisch te vinden [afbeelding]
Nee, maar als je er toch bent kan je net zo goed naar Ammiedammie natuurlijk als je gaat shoppenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, wij zitten met de regelmaat van de klok in Purmereutel tenslotte.
We zitten vaker in Purmerend dan in Amsterdamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, wij zitten met de regelmaat van de klok in Purmereutel tenslotte.
Ja, want ik moet ook naar de Lushquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar als je er toch bent kan je net zo goed naar Ammiedammie natuurlijk als je gaat shoppen
Och armequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We zitten vaker in Purmerend dan in Amsterdam.
dan zit er niks anders op!quote:
Duh, ik ben toch een keer in Purmerend geweestquote:
Ja! Maar! Dat was 's avonds!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Duh, ik ben toch een keer in Purmerend geweest
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Duh, ik ben toch een keer in Purmerend geweest
De keuze is makkelijk
't Blijven dezelfde sjonnies en anita's hoorquote:
Ja! Maar! Purmerend heeft geen Lush dus het moet sowieso Amsterdam worden!!quote:
Overrated snoepjeszeep.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja! Maar! Purmerend heeft geen Lush dus het moet sowieso Amsterdam worden!!
quote:
Vind jij.quote:
Nee, dat is dezelfde. Die met dat dramahaarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Die met die dikke oogschaduw? Ik zie nu twee mensen door elkaar.
Doe datquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik ga uitloggen we gaan zo de weg op
Ik sms nog wel ff MB.
Dank je. Verse APK, dus het zou in elk geval qua voertuig veilig moeten gebeuren.quote:
Niet eens met de trein?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dank je. Verse APK, dus het zou in elk geval qua voertuig veilig moeten gebeuren.
Ik ook straks!quote:
Ik zit nu ook nog te snaaienquote:
quote:
Maak me gek!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:09 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
![]()
Een friteuse zou wel handig zijn op dit moment![]()
Heb daarstraks al teveel chips ed gehad op een verjaardagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maak me gek! [afbeelding]
D'r is alleen geen vette hap in huis
Ik zit te denken aan een stapel tosti's of een flinke pan soep
Nadat ik de bodem vind in deze zak chips.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:38 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Heb daarstraks al teveel chips ed gehad op een verjaardag![]()
Zit nu aan een of andere koekjes/wafelsoort![]()
Die is dood. Hij sneed met een bot stanleymesje zijn polsen door en liet zich leeglopen in de douche.quote:
Nou daar moet ik het dan maar mee doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Die is dood. Hij sneed met een bot stanleymesje zijn polsen door en liet zich leeglopen in de douche.
Maar ik, Giechel Ho, ben er wel
Ik heb tenminste een sappig kutjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou daar moet ik het dan maar mee doen![]()
![]()
Nog flink gesnaaid vannacht, of toch maar gaan slapenquote:
Hoe weet je datquote:
Ik moest nog wat bewaren voor deze nachtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:57 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Nog flink gesnaaid vannacht, of toch maar gaan slapen?
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:05 schreef Dizer het volgende:
Oh ennuh...
Re
MissBliss
Grieks eten
New York
Bier
Black & White
Oh ennuh...
Re
MissBliss
Grieks eten
New York
Bier
Black & White
Hehe, had ik ook vannochtendquote:
Ik heb geeeeeen ideequote:Op zondag 13 mei 2007 15:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe, had ik ook vannochtend. Hoe zou dat nou komen [afbeelding]
Ik had nergens last vanquote:Op zondag 13 mei 2007 15:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hehe, had ik ook vannochtend. Hoe zou dat nou komen [afbeelding]
Oh ennuh...
Re
MissBliss
Grieks eten
New York
Bier
Black & White
Ey, niets mis met blonde mensenquote:
You go girl!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Fancypancy
overige vrienden
De Dijk
wijn ende bier
Zuid Amerika
december 2007
mja ik heb eigenlijk gewoon de neiging om nú te gaan....quote:
Nee, ik sms haar vanavond of morgen welquote:Op zondag 13 mei 2007 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeen idee [afbeelding]
Weet je al iets over zondag?
Ohquote:Op zondag 13 mei 2007 20:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, ik sms haar vanavond of morgen wel.
Zaterdag gaat niet door. Mijn tante heeft dan al iets.
Jezusquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat waren er dus 100 meer een jaar geleden.
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat waren er dus 100 meer een jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |