quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef RoofingBurner het volgende:
nee, Amstelveen natuurlijk.
ow, 1 pot natquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef RoofingBurner het volgende:
nee, Amstelveen natuurlijk.
dat lijkt op de UI van RBquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:37 schreef PhysicsRules het volgende:
En gemeente Bergen
[afbeelding]
Herkennen we allemaal het vakje linksboven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
zo'n bord hebben wij thuis gehadquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik moet alleen een goed plaatje vinden, dat lukt niet erg. Vraag komt eraan.
Hoe heet een dergelijk bord?
[afbeelding]
die dus, kosten een vermogen per bord. Wij hebben ze ook en als er eentje dreigt te vallen moet je mijn vrouw horen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:51 schreef Homdeck het volgende:
boerenbontom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
RB +1quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Andrew Ridgley
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef sanger het volgende:
OP aangepast
dus moet in deze veel punten als compensatie halenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef steekbal het volgende:
Jammer genoeg maak ik nr 750 niet mee, kan een paar dagen niet on-line zijn.
het is een muzikant, instrumentalist. Komt uit een begeleidingsband.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Homdeck het volgende:
ik kan die gangsta negert niet helemaal plaatsen
nee, wel een 'blazer'quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef Homdeck het volgende:
chief van the wailers?
goed genoeg, het was Clarence Clemons, van E-street band natuurlijk. Flitspaal +1quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Flitspaal het volgende:
Clarence Clemmence?
Helemaal foutquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Homdeck het volgende:
lulu wang. zo'n chinese in elk geval
quote:Lulu Wang
Bibliografie
Het lelietheater (1997)
Brief aan mijn lezers (1998) (novelle)
Het tedere kind (1999)
Het Witte Feest (2001) (novelle)
Seringendroom (2001)
Het Rode Feest (2002) (novelle)
Bedwelmd (2004)
die was toch ook you're a friend of mine?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:47 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
goed genoeg, het was Clarence Clemons, van E-street band natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die was toch ook you're a friend of mine?
Welke?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef Homdeck het volgende:
onee je bedoelt dat sprookjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben even in de war. was dat niet 1 of andere koningin
Nope. Ander bijvoeglijk naamwoord.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:14 schreef Homdeck het volgende:
dan alledrie in een amsterdams hotel.
bloeit volop in mijn tuin nuquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef methan het volgende:
lis
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
lynx?
leeft meestal in de buurt, waar ook water isquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef PhysicsRules het volgende:
bergkat (iig een of ander katachtig beest in de Rockies, dacht ik zo)
nee, dit roofdier is groterquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
poema?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jaguar? (niet de autoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ben nu etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef SaskiaR het volgende:
zwarte weduwe?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef methan het volgende:
langpoot
ook niet (de naam heeft geen kleur in zich, dier zelf wel)quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:20 schreef Yurithemaster het volgende:
zwarte mamba?
juist die jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef rene29 het volgende:
Heb ooit ns op Nat Geo iets gezien over een kikker.
Weet de naam van de kikker niet......
Is die het misschien?
Ookwel Iris. Bloeit in mijn moerasquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef methan het volgende:
lis
het is een geel kikkertje (inderdaad heel klein, tussen de 2 en 3 cm) met op bepaalde plekken een zwarte streep.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:27 schreef methan het volgende:
? met die gele streep, een heel kleintje
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:32 schreef De_Hertog het volgende:
Het is een boomkikker, heet ie gewoon gele boomkikker?
de laatste letter is wel een klinker maar niet dezequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:53 schreef methan het volgende:
kokou
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:56 schreef methan het volgende:
kokoi, zoiets zal ie wel kwaken?
Hier, voor jouquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:25 schreef B.ertha het volgende:
Mooi hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, hoe liefquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb knalroze slofsokken (aan)
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Komt er geen vraag?
Okéquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:53 schreef Supersheep het volgende:
Ja dus, aangezien dat zelf een vraag was en hierboven staat er zelf nog éénom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo te zien nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:14 schreef DiviFilius het volgende:
Is zij die niet die advocate uit Law and Orderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zo te zien nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zult Angie Harmon wel bedoelen?
neequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:41 schreef De_Hertog het volgende:
Kevin Spacey
jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Of misschien spel je het wel als cusack. Weet niet.
Das slagader. ik zoek ader.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
kransslagader?
dat lijkt me niet gezondquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
Die ligt op het puntje van mn tong..
Stiekem zag ik die aankomenquote:
Juistem!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
bovenste holle ader?
sorry ik ben zooooo voorspelbaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Stiekem zag ik die aankomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Last-minute nog snel een puntjequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:11 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Juistem!
Vena cava
B.ertha +1
deel 749
RoofingBurner 3
methan 2
Homdeck 1
Flitspaal 1
Verbal 1
Luctor.et.Emergo 1
DavinaHR 1
B.ertha 1
Daar is de eerste hintquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef Supersheep het volgende:
beh
Een Gems eet heel geen gierst.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef Berkery het volgende:
Gems?
daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Een Gems eet heel geen gierst.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgens mij moet je nog duidelijker zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef B.ertha het volgende:
*kuch*schaap*kuch*
gierst?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Een Gems eet heel geen gierst.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een soortquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
volgens mij moet je nog duidelijker zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ze hebben geen benenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
Wat valt het meest op aan dit schaap? Juist, zo heet ie
Amanda Peet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:12 schreef Supersheep het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie is dit?
[afbeelding]
nee hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Amanda Peet.
Maar ik denk dat ik te laat ben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jezelf maar weer weggehaald?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
nee hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
deel 749
RoofingBurner 3
methan 2
Homdeck 1
Flitspaal 1
Verbal 1
Luctor.et.Emergo 1
DavinaHR 1
B.ertha 1
Mister1977 1
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jezelf maar weer weggehaald?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef B.ertha het volgende:
En nu int nederlands
Ja, oke, eigenlijk welquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is gewoon de officiele naam hoor.
Mark +1quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:28 schreef Mark het volgende:
Last of the Mohicans?
Die zocht ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
kermis in de hel,
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Mark het volgende:
Dat was toch de automaat van DAF?
Tikkie terug: Wickedangel +1quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Luctor et emergo?
Ik was vergeten dat je die lijsten uit je hoofd kentquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:04 schreef ScottTracy het volgende:
Rock Around the Clock van Bill Haley
Maar je wist Shakin' Stevens van de week!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef broer het volgende:
Oeps. Ik zit een jaar of vijf, zes, zeven te laat, geloof ik.
Ja, nee, herháál dat nog even!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je wist Shakin' Stevens van de week!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:07 schreef broer het volgende:
Ja, nee, herháál dat nog even!
De trots van Wales? Die kent toch iedereen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je wist Shakin' Stevens van de week!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar jij was er nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef Mark het volgende:
De trots van Wales? Die kent toch iedereen?
Ik geef niets om punten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef Wickedangel het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je hebt er toch een punt mee verdiend?!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yes ChillyWilly+1quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef ChillyWilly het volgende:
Cyprus
Wat doe je dan hierquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef broer het volgende:
Ik geef niets om punten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aangenaam verpozen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Wat doe je dan hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat is héél gemeenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:13 schreef ScottTracy het volgende:
Oh tis bijna de reset trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
Sojourner
Dat zijn maar 5 notenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Het deuntje van Close Encounters?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:32 schreef tong80 het volgende:
Ja doeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Warm! Warm!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:32 schreef Mark het volgende:
Gulden Snede?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, dat helpt me niks verder, eerlijk gezegdquote:
Hetgeen waar ik op doel heeft interessante verbanden met onder andere de gulden snede. Maar het is niet de gulden snede zelf.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Tja, dat helpt me niks verder, eerlijk gezegd
En je schaamt je niet eens?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef Mark het volgende:
ja, Mark heeft ook de DaVinci-code gelezen
Mark +1quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef Mark het volgende:
Fibonacci-reeks
Nope, ik heb me prima vermaakt met dat boek (al vond ik Bernini beter), en daarna was ik ook wel klaar met meneer Brown.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En je schaamt je niet eens?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We gaan weer terug naar nul, maar wat bedoel je specifiek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:45 schreef erkel het volgende:
Gaat er nog wat speciaals gebeuren met de OP van deel 750om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, dat was volledige abracadabraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorryquote:Kom maar weer terug, Tongom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, want dat waren vriendenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ajax?
No probquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:47 schreef ElizabethR het volgende:
Sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is toch wel weer een heugelijk feit, 250 delen verderquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We gaan weer terug naar nul, maar wat bedoel je specifiek?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Paris is wat ik zochtquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef ElizabethR het volgende:
Paris (de appelman) technisch gezien, maar eignelijk door Appollo, want die stuurde zijn hand, zegt de mythe danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:50 schreef ScottTracy het volgende:
De reset is toch pas na 750?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop