Tu saitsquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Jullie gaan wel heul erg snel vandaag.
Het bezoek heeft alleen geen tijd andere prioriteitenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
heeft papier je bezoek dat ook al bij jou liggen?
je bent mijn Koffie Queenquote:
Er zijn hier mensen die absoluut niet onder de indruk zijn van zulke hoeveelheden koffie en dus op elk tijdstip kunnen slapen ongeacht de hoeveelheid!quote:
virussen en virusscanners zijn voor mietjes :pquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn laptop wordt ook alleen ge-reboot als de virusscanner erom vraagt
goed bezigquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:51 schreef OA het volgende:
[..]
Wel dus.
Heb net weer werkoverleg gehad...![]()
Paar grote orders binnengekregen en daar moet eea voor besteld worden...![]()
Upload dat filmje nou eensch vanaf je mobiel naar hier...!!!quote:
band OA.....jeweets...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die absoluut niet onder de indruk zijn van zulke hoeveelheden koffie en dus op elk tijdstip kunnen slapen ongeacht de hoeveelheid!![]()
zeker 128-waardigquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het bezoek heeft alleen geen tijd andere prioriteiten![]()
dat viel me ook opquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Jullie gaan wel heul erg snel vandaag.
prima hoor, maar wel verdomde handigquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
virussen en virusscanners zijn voor mietjes :p
vast wel...quote:
Ik ben ook maar een koffie-newbie,quote:
quote:
no probs vdv...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een koffie-newbie,
ik drink pas sinds eind augustus vorig jaar koffie!!
Koken, afwassen,quote:
Dank jequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
no probs vdv......je hoort er toch bij...
![]()
![]()
![]()
![]()
Das meer 10-waardig!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koken, afwassen,
jeweets tog!![]()
afwassen....quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koken, afwassen,
jeweets tog!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. geweldige uitdrukking nu al
Ik heb geen scanner, maar die heb ik dan ook niet nodigquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat viel me ook op
[..]
prima hoor, maar wel verdomde handig
jaja en dat douchen dan? en in bed "tvkijken"quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koken, afwassen,
jeweets tog!![]()
ik kan wel een scanner gebruikenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen scanner, maar die heb ik dan ook niet nodig
Hey zeikerd, ga je nog werken deze week?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen scanner, maar die heb ik dan ook niet nodig
Ik heb (nog) geen tv in de slaapkamer...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
jaja en dat douchen dan? en in bed "tvkijken"
de laatste keer met een meisje in bed "tvkijken" weet IK niet meer waar de film over ging heur
Ik lekker wel, dvd speler erbij, laptop, desktop pcquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen tv in de slaapkamer...![]()
Dus tvkijken is er niet bij bij ons...![]()
we liggen heel braaf in bed hoor...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
jaja en dat douchen dan? en in bed "tvkijken"
de laatste keer met een meisje in bed "tvkijken" weet IK niet meer waar de film over ging heur
whehe.. samen 128 kijken danquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Je mot tog geld hebben voor het wiekent om bier te zuipe?quote:
je hoeft dan ook niet ernaar te kijken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we liggen heel braaf in bed hoor.....ieder op zijn eigen helft...
![]()
jazegtie....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, dit is wel de laatste post dan
blijft die douche overquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we liggen heel braaf in bed hoor.....ieder op zijn eigen helft...
![]()
quote:
ik krijg donderdag loon, precies op tijd voor het weekendquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef OA het volgende:
[..]
Je mot tog geld hebben voor het wiekent om bier te zuipe?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |