ja dat heb ik aandachtig gelezen. maar het is nu (al na 1 dag!!) redelijk rustig...quote:
je had de rest wel weg kunnen latenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Alle rellen komen op hetzelfde neer. Verontwaardiging, kinderachtige reacties, protest en uiteindelijk wordt alles doorgedrukt. Vraag me ook af waarom mensen er nog druk om maken.
Wel jammer van de centrale console topics, maar die worden wel vervangen door online gaming a la Live topics en andere topics waarmee users de regels omzeilen.
Er zullen users zijn die weggevlucht zijn, maar die komen echt wel ooit weer terug. Zo niet, jammer voor hun dan. En natuurlijk ben ik te soft om te rellen tegen ijsmeis en bernie.
Waarom zijn de meeste vrouwen die bier drinken in NL niet zo liev en schattig uitziendquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
voor in de OP [afbeelding]
Je moet ze ook niet zien als ijsmeis en bernie, maar gewoon als crew. Dan gaat dat heel goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Alle rellen komen op hetzelfde neer. Verontwaardiging, kinderachtige reacties, protest en uiteindelijk wordt alles doorgedrukt. Vraag me ook af waarom mensen er nog druk om maken.
Wel jammer van de centrale console topics, maar die worden wel vervangen door online gaming a la Live topics en andere topics waarmee users de regels omzeilen.
Er zullen vast users zijn die wegvluchten, maar die komen echt wel ooit weer terug. Zo niet, jammer voor hun dan. En natuurlijk ben ik te soft om te rellen tegen ijsmeis en bernie.
Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je had de rest wel weg kunnen laten![]()
Ik ben voor!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
voor in de OP [afbeelding]
Hell no, dan komt iedereen buiten GAM ook nog eens hierheen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Al zou zo'n foto met Chanty, Lanikoekje en ijmeis misschien nog leuker zijn![]()
De achterste is de PS3quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Al zou zo'n foto met Chanty, Lanikoekje en ijmeis misschien nog leuker zijn![]()
Het is wachten totdat Heintje de edit knop gevonden heb.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Hij staat er al in hoor, alleen als link en niet als image.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is wachten totdat Heintje de edit knop gevonden heb.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zeg ik ga niet klikken op links naar plaatjes. Bier en tieten in één oogopslag wil ik zien.
Zo dan, nou kun je in 1 oog opslag zien waar je op klikt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zeg ik ga niet klikken op links naar plaatjes. Bier en tieten in één oogopslag wil ik zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |