ja dat heb ik aandachtig gelezen. maar het is nu (al na 1 dag!!) redelijk rustig...quote:
je had de rest wel weg kunnen latenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Alle rellen komen op hetzelfde neer. Verontwaardiging, kinderachtige reacties, protest en uiteindelijk wordt alles doorgedrukt. Vraag me ook af waarom mensen er nog druk om maken.
Wel jammer van de centrale console topics, maar die worden wel vervangen door online gaming a la Live topics en andere topics waarmee users de regels omzeilen.
Er zullen users zijn die weggevlucht zijn, maar die komen echt wel ooit weer terug. Zo niet, jammer voor hun dan. En natuurlijk ben ik te soft om te rellen tegen ijsmeis en bernie.
Waarom zijn de meeste vrouwen die bier drinken in NL niet zo liev en schattig uitziendquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
voor in de OP [afbeelding]
Je moet ze ook niet zien als ijsmeis en bernie, maar gewoon als crew. Dan gaat dat heel goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Alle rellen komen op hetzelfde neer. Verontwaardiging, kinderachtige reacties, protest en uiteindelijk wordt alles doorgedrukt. Vraag me ook af waarom mensen er nog druk om maken.
Wel jammer van de centrale console topics, maar die worden wel vervangen door online gaming a la Live topics en andere topics waarmee users de regels omzeilen.
Er zullen vast users zijn die wegvluchten, maar die komen echt wel ooit weer terug. Zo niet, jammer voor hun dan. En natuurlijk ben ik te soft om te rellen tegen ijsmeis en bernie.
Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je had de rest wel weg kunnen laten![]()
Ik ben voor!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
voor in de OP [afbeelding]
Hell no, dan komt iedereen buiten GAM ook nog eens hierheen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Al zou zo'n foto met Chanty, Lanikoekje en ijmeis misschien nog leuker zijn![]()
De achterste is de PS3quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Al zou zo'n foto met Chanty, Lanikoekje en ijmeis misschien nog leuker zijn![]()
Het is wachten totdat Heintje de edit knop gevonden heb.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Hij staat er al in hoor, alleen als link en niet als image.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is wachten totdat Heintje de edit knop gevonden heb.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zeg ik ga niet klikken op links naar plaatjes. Bier en tieten in één oogopslag wil ik zien.
Zo dan, nou kun je in 1 oog opslag zien waar je op klikt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zeg ik ga niet klikken op links naar plaatjes. Bier en tieten in één oogopslag wil ik zien.
Tuurlijk niet, gewoon iedere keer een andere OP verzinnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:25 schreef Sharkdoggie het volgende:Nu nog de OP in gamfokwikipedia geval opnemen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben voor!
Vooruit. Maar het is wel erg mooie foto.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon iedere keer een andere OP verzinnen.
Altijd de zelfde gaat bij 2 delen al vervelen.
Kunnen we regelen bij de meet.quote:
Ik vind hem een beetje te duits.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vooruit. Maar het is wel erg mooie foto.
Neem jij de camera mee? Dan zorg ik voor de authentieke klederdracht + pullen bier!quote:
Je bent toch niet getrouwd met de doctor of wel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:14 schreef Poit het volgende:
Ik mag niet op de meet komen van de dokter.
Dokter als dokter in ziekenhuis, huisarts of die nare man die je nooit naar huis laat gaan en jou in een zacht kamertje heeft geplaatst?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:14 schreef Poit het volgende:
hmm das jammer. nou dan ga ik wel alleen, zonder camera.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:14 schreef Poit het volgende:
Dat zachte kamertje is m'n huisquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dokter als dokter in ziekenhuis, huisarts of die nare man die je nooit naar huis laat gaan en jou in een zacht kamertje heeft geplaatst?
er lauft ein duitse lul in my way...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje te duits.
If youre ever van plan om naar Deutsland to go must you one thing onthouwuh!
You can do what you want, essen what you like, but never mit ein deutsche trouwuh!
Cose once upon a time you tref het verkeerd and you think I have it voor mekaruh,
But when you open the bloes of the girl you see a big bos haruh!
Huilie!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:16 schreef RaymanNL het volgende:
ZoWeer een schooldag er op zitten. Nou maar weer al die relletjes aanhoren op GAM
![]()
Kan je nog wel slapen na al die onrecht wat wordt aangedaan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:16 schreef RaymanNL het volgende:
ZoWeer een schooldag er op zitten. Nou maar weer al die relletjes aanhoren op GAM
![]()
Dat welquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kan je nog wel slapen na al die onrecht wat wordt aangedaan?![]()
Nu gaat de meet natuurlijk niet meer door hequote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat welMaar het blijft irritant om steeds weer het zelfde uit te leggen
De users hebben kennelijk nog steeds niet door dat de centrale console topics tijdelijk dicht zijn
![]()
Waarom zou het doorgaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
Nu gaat de meet natuurlijk niet meer door he
Ik heb het gevoel dat ik daar in elkaar geslagen wordquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
Nu gaat de meet natuurlijk niet meer door he
Dan kom ik wel om je te beschermen, ik ben zeer sterk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik daar in elkaar geslagen word![]()
Oeh, misschien kom ik toch wel even kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat ze weer open gaan is wel duidelijk, alleen over een maand is mijn inziens te laat. ASAP is beter.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat welMaar het blijft irritant om steeds weer het zelfde uit te leggen
De users hebben kennelijk nog steeds niet door dat de centrale console topics tijdelijk dicht zijn
![]()
Dat zal ik niet doen. Jij probeerd alleen maar het idee van de crew te verdedigen. Deze rel is wat mij betreft ook puur tegen de crew die dit bedacht heeft en het niet (naam mijn mening) goed oplost.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En nu reageert er ook nog nietmand in de SC.... *snif*quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:31 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen altesaam, wat is het weer een heerlijke klote dag, verrot veel last van m'n rug, nog verrotter geslapen. Kortom, had liever lekker in m'n bedje gelegen.![]()
Toch wel iemand!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen. Vandaag heb ik zin in morgen en niet vandaag,
Het enige wat je nog post in deze reeks is dit....quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Laniboekje het volgende:
Een hele goedemorgen beste GAM SC'ertjes. Wat zijn de plannen voor vandaag?
werken tot een uurtje of vijf. dan snel naar huis racen en dan vanavond met radio langs de lijn op de achtergrond lekker gamen op mijn pc'tjequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Laniboekje het volgende:
Forza 2 demo spelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Laniboekje het volgende:
Die regen komt vanmiddag, als ik (buiten) moet werken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:02 schreef MrDice het volgende:
maarreh wat is dit nu.. de zon schijnt al in Groningen.. waar blijft alle regen en onweer?![]()
vergeet je regenpak en/of paraplu dan maar niet mee te nemenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:04 schreef Heintje het volgende:
Die regen komt vanmiddag, als ik (buiten) moet werken.
Werken met een paraplu, nee dat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
vergeet je regenpak en/of paraplu dan maar niet mee te nemen![]()
Heejuuu, niet zo negatief tegen Laniboekje he! Anders stuur ik d'r ratjes op je af!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het enige wat je nog post in deze reeks is dit....
Maar ok. Tot 12:30 stage lopen. Daarna naar Maasbree, werken.
daarna weer naar huis gamen om vervolgens weer te laat naar bed te gaan zodat ik morgen nog moeier ben.
Ik vind het jammer dat dat nog maar alles is wat ze hier post aangezien ze in het begin een goede bijdrage leverde aan dit topic.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Heejuuu, niet zo negatief tegen Laniboekje he! Anders stuur ik d'r ratjes op je af!
Ik krijg zo m'n mooie Sony Bravia binnen!!!
(verkapt ogen uitsteek post)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |