Dat heb je al van nikky gehad zo te zienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie zoekt ook heel veel troost
Dat was idd handiger geweest maar toen lag die al in de brievenbus!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk niet lief. Door jou heb ik een GoW-verslaving.
Je had me moeten waarschuwen. Foei, jij!
De volgende keer dat ik iets koop bij je kom ik het overigens gewoon ophalen. Stom dat ik dat niet eerder had bedacht, maar wist ik veel dat je zo in de buurt woonde
.
Maar dat is anders!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat heb je al van nikky gehad zo te zien.
I know!quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:47 schreef Poit het volgende:
Die is alweer versleten joh, stamt uit 2004!! Bijna 3 jaar oud.
Mogguh.quote:
Heb het gespeeld, eerst team kiezen. Ik dacht doe gek, Budesliga, HSV. 5 westrijden gespeeld, 4 verloren, 1 gelijk, ontslagenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:37 schreef MosPos het volgende:
Ik heb vanmorgen FIFA 06 gekregen van mn mama, voor de X-Box. Kan niet wachten om het te spelen.
Daar mag je nou een topic over openen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:23 schreef MosPos het volgende:
[..]
Heb het gespeeld, eerst team kiezen. Ik dacht doe gek, Budesliga, HSV. 5 westrijden gespeeld, 4 verloren, 1 gelijk, ontslagen
Nu zit ik bij Twente. 1 wedstrijd gespeeld tegen Exelcior, 1-1.
k win niet omdat ik niet weet hoe je poppetjes diep stuurt. Iemand?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Mogguh.
Heej ijsmeis, wees eens een braaf modje en geef sharkdoggie eens een lekkere aai over de bol. Beetje die jongen laten teren op een knuffel van 3 jaar oud. Arme jongen.
Sorry, ik mag geen FIFA spelen van de dokter, krijg d'r rare uitslag van. Dokter adviseerde me wel PES om de opgelopen uitslag weg te krijgen. Werkt goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:23 schreef MosPos het volgende:
Brave meid.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
.
* ijsmeis geeft Sharkie snel een aai over zijn bolletje en rent dan weer gauw weg.
Als je het antwoord hier niet krijgt wat je zoekt, kan je het ook nog hier vragen: http://forum.fok.nl/topic/924073/ Oh nee, dat is 07quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:23 schreef MosPos het volgende:
[..]
Heb het gespeeld, eerst team kiezen. Ik dacht doe gek, Budesliga, HSV. 5 westrijden gespeeld, 4 verloren, 1 gelijk, ontslagen
Nu zit ik bij Twente. 1 wedstrijd gespeeld tegen Exelcior, 1-1.
Strippoker bij hank?quote:
[Xbox] Fifa 06, hoe stuur je poppetjes diep?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar mag je nou een topic over openen.
[Xbox] Fifa 06, hoe stuur je poppetjes diep?
Echt dat filmpje, heb echt zo hard moeten lachen toen ik die voor het eerst zag. Zowiezo Rembo en Rembo. Geniaal. Het heeft alleen wel 1 probleem. Volgens mij zakt je IQ behoorlijk als je het langer dan 30 minuten achter elkaar kijktquote:
hij is wel heeeeeeeel flauw...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt dat filmpje, heb echt zo hard moeten lachen toen ik die voor het eerst zag. Zowiezo Rembo en Rembo. Geniaal. Het heeft alleen wel 1 probleem. Volgens mij zakt je IQ behoorlijk als je het langer dan 30 minuten achter elkaar kijkt
Laat dan maar zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
* ijsmeis geeft Sharkie snel een aai over zijn bolletje en rent dan weer gauw weg.
Doe ik ZO m'n best voor je, accepteer je het niet. Beetje jammer hoor.quote:
Geven < Nemenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef mordradead het volgende:
Je moet hem tieten geven.
Mannen!quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe ik ZO m'n best voor je, accepteer je het niet. Beetje jammer hoor.
* Poit geeft ijmeis een aai over de bol.
Sorry meis.
En maar likken... !quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:
Ik kreeg gisteren van iemand een berichtje van iemand en die had het over meisijs.
Dat lijkt me ook wel lekker eigenlijk. Een ijsje met meisje smaak.
Hoop ik wel dat het een vers ijsje is want een stokje met zure sloot lijkt me niksquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:
Ik kreeg gisteren van iemand een berichtje van iemand en die had het over meisijs.
Dat lijkt me ook wel lekker eigenlijk. Een ijsje met meisje smaak.
Volgens mij was die er al niet voordat ze dicht gingen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:12 schreef MosPos het volgende:
Is er ook iets als een X-Box topic? (niet 360)
Ach, voor een paar euro wil ik wel een dagje wachten hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:04 schreef mordradead het volgende:
Bestellen? Zo'n ding zou ik liever in de winkel kopenkun je meteen beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, voor een paar euro wil ik wel een dagje wachten hoorHoeveel heeft de directeur er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is dat legaal of laat je iemand die dan jatten bij de directeur?Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Nee, het is hier een technische groothandel, directeur heeft er geen een en is volkomen legaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoeveel heeft de directeur er dan?
En is dat legaal of laat je iemand die dan jatten bij de directeur?
er word hier niet over consoles gepraat....quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:00 schreef MrDice het volgende:
* MrDice kijkt verbaast om zich heen en vraagt zich af waar het wapengekletter blijft.
Nee? Niks? Rel? Oorlog?
Jeetje... had verwacht dat het er hier veel heftiger aan toe zou gaan. Zeker nu alle fanboys in een SC moeten posten. Misschien is het hier toch wel een beetje gezellig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |