Het was niet serieus. Ik melde alleen dat de subsubfora eraan kwamen, zoals dat in MED is gemeld. En zodoende kwam hier een 'discussie'.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:22 schreef Fallen het volgende:
Ja, laten we het hier eens serieus gaan hebben over de nieuwe opzet van GAM!
Echt een plek waar je dit verwacht...
sorry, negeer me, ik ben toch niet incrowd genoeg...
Ik wil het wel voor je doen, zeg maar wie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Ik melde alleen dat de subsubfora eraan kwamen, zoals dat in MED is gemeld. En zodoende kwam hier een 'discussie'.
Pff. Ik ga even niet meer FOK!ken voordat ik hier een paar mensen de tyfus ga wensen.
GAM nieuwe stijl, wat vinden jullie er van?quote:
/mequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je doen, zeg maar wie.
* Poit geeft ijsmeis een lieve aai over de bol!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Ik melde alleen dat de subsubfora eraan kwamen, zoals dat in MED is gemeld. En zodoende kwam hier een 'discussie'.
Pff. Ik ga even niet meer FOK!ken voordat ik hier een paar mensen de tyfus ga wensen.
Ik ga inderdaad maar wat anders doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit geeft ijsmeis een lieve aai over de bol!
Nie zo stressen joh, is heul niet goed voor je!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad maar wat anders doen. Nu écht.
Dat heeft niks met dit topic te maken.quote:
Bagger. Maar het enige topic wat ik nog check in GAM is de SCquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat heeft niks met dit topic te maken.
GAM nieuwe stijl, wat vinden jullie er van?
Daar gaat het om.
Want daar ben ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Bagger. Maar het enige topic wat ik nog check in GAM is de SC.
In Eindhoven is het vaak veiliger om door rood te rijden dan door groen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Roi het volgende:
Ik heb trouwens een boete gehad van ¤50 omdat ik door rood licht reed met mijn fiets. ¤50,- !!!!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Roi het volgende:
Ik heb trouwens een boete gehad van ¤50 omdat ik door rood licht reed met mijn fiets. ¤50,- !!!!
Doorwerken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, hehe, het begint eindelijk weer wat rustiger te worden in GAMMén wat had ik het druk
![]()
en terechtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, hehe, het begint eindelijk weer wat rustiger te worden in GAMMén wat had ik het druk
![]()
Juist goed dan lopen ze tenminste een keer door!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef Poit het volgende:
Aaah, het plenst hier echt enorm en de 5 kilometer avondvierdaagse is vandaag begonnen.. Arme kinders
Ik heb ook bijna geen tijd gehad om in dit topic te komen. Of andere topics.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
Ja preciesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
In Eindhoven is het vaak veiliger om door rood te rijden dan door groen.
Als je door rood rijd komt het verkeer dat je eventueel omrijd van links of rechts.
Als je bij groen gaat fietsen is de kans groot dat er rechts afslaand verkeer van liks achter komt.
Tja, de topics waar je het resultaat van een avondje gamen kunt melden zijn gesloten.quote:
Hoe ging het met Pinball FX?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, de topics waar je het resultaat van een avondje gamen kunt melden zijn gesloten.
Behalve voor de "grote" games.
Ik heb heel dat spel niet. Maar ik zit er wel serieus over te denken om die te kopen.quote:
Ik heb meer het gevoel dat ik in mijn stam cafe niet meer met alle vaste klanten aan de bar mag zitten omdat dat te veel geschreeuw opleverd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
Het voelt alsof het ''clubhuis'' met een bulldozer tegen de grond is gewerkt![]()
No place to go![]()
je wilt het over auto's hebben, tafel 1, oh wacht renault en peugot hebben tafel 2 en volkswagen heeft tafel 3... ja sorry, we willen het eerst maandje proberen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb meer het gevoel dat ik in mijn stam cafe niet meer met alle vaste klanten aan de bar mag zitten omdat dat te veel geschreeuw opleverd.
En dat we daarom in kleine groepjes aan de tafels moet zitten.
Awww, kom maar hierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
Het voelt alsof het ''clubhuis'' met een bulldozer tegen de grond is gewerkt![]()
No place to go![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je wilt het over auto's hebben, tafel 1, oh wacht renault en peugot hebben tafel 2 en volkswagen heeft tafel 3... ja sorry, we willen het eerst maandje proberen...
Die van mij piept niet meer.quote:
* Sharkdoggie zoekt ook heel veel troostquote:
Ik vind jou niet arrogant maar liefquote:
Uhm ijsmeis? Hij is al hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |