Sorry Hein, ik moet officieel ook nog een uur. Biertje kan al johquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:05 schreef Heintje het volgende:
Hallo, ik moet nog een uur ja. Wacht je niet even op mij?
egoïstquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:04 schreef Poit het volgende:
The final countdown van Europe lijkt me wel gaaf met Guitar Hero.
* Poit kan stiekem niet wachten op de 80's edition..
Maaruuh.. ik ga even een pilsje pakken jongens. Is bij deze de praatgroep voor om werk verlegen Gam SC'rs gesloten?
Jongens.. en dames natuurlijk niet te vergeten. Biertje smaakt GOED!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:12 schreef MrDice het volgende:
[..]
egoïst.
deel op zijn minst het bier ja! Dan doe ik met je mee![]()
En ja ik denk dat iedereen het voorlopig wel weer even volhoud. Ik hoop dat men heeft genoten van deze hoogstaande bijeenkomst. Ik wens allen een prettig weekend en denk erom: Zuipen, neuken, vreten en gamen, dan kun je maandag weer fris en fruitig aan het werk vol goede moed.
alcoholisch kinderfeestje? "Spin de baby", cursus "Jumpen voor infantielen" en "Truth or Dare <censored>"??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:15 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat ik vet ga zuipen want er is een kinderfeestje zaterdag
"Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem een fles drank mee"
Spannend hoor
Je drinkt de frietpan leeg?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:15 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat ik vet ga zuipen want er is een kinderfeestje zaterdag
"Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem een fles drank mee"
Spannend hoor
Ja.. Mag ik ook komen?quote:
Ik vind "OP = Nieuw halen" een betere regel voor jou.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Jongens.. en dames natuurlijk niet te vergeten. Biertje smaakt GOED!
Voor wie ook een slokje wilt, bij deze bent u uitgenodigd. Wees er snel bij want OP = OP
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind "OP = Nieuw halen" een betere regel voor jou.
geen idee, moet je aan Mordra vragen... Ik ben niet uitgenodigdquote:
Neeeeeejjjjjjjjjjjjjquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind "OP = Nieuw halen" een betere regel voor jou.
Mooi, doe ik m'n roze shirt aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja, ik mag gasten meenemen... ik zal je op de roze lijst zetten!
Niet met bloemenmotief helaas, ik ga inpakken en zu hause auf an jaaaahquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:47 schreef Heintje het volgende:
Hebben julie niet zo'n Borat badbak?
Hopen mag altijd tochquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:29 schreef Laniboekje het volgende:
Gaan zo de meiden bij jullie naar een gala Poit?
Dat heb ik dus nooit meegemaakt. Bij mijn gala kwam er alleen een meidje in een knalroze-jurk a la Barbie.
Eenschquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gala zonder wijven in hitsige jurkjes kan geen gala genoemd worden.
Gala dat ik had met de middelbare school was het niet raadzaam om op blote voeten te lopen. Overal lagen kapotte bierflesjes (wel lege gelukkig)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:45 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn gala van de middelbare school ging ik ook netjes gekleed (geen jurk, ben daar geen fan van). Ik had voor het eerst sinds jaren weer eens nette schoenen met hakjes aan. Tering, wat had ik pijn. Na twee uur liep ik al op blote voeten door de school... net als alle andere meiden uit mijn klas.
Was erg grappig, dat wel.
Nee, sorry... Doe mij maar Daphne Bunskoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |