ja klopt rond 4 uur even een biertje drinken is altijd wel relaxed. maar verder is het echt zo'n dag die niet snel genoeg voorbij kan zijn...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou ja, vrijdag middag heeft ook z'n leuke kanten, zo even een biertje drinken met de collega's bureautje netjes opruimen voor het weekend. Minder is alleen dat het vaak wat rustiger is (hier dan). Gaat de tijd weer zo langzaam.
pas maar op dat je geen last van staar krijgt van al dat turenquote:
Ja, da's ook wel weer zo.. Trouwens wel trek in een beirtje, of wat meer.. maar daar denk even mee wachten, moet nog rijdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef MrDice het volgende:
[..]
ja klopt rond 4 uur even een biertje drinken is altijd wel relaxed. maar verder is het echt zo'n dag die niet snel genoeg voorbij kan zijn...
nog een vrijdagmiddag slachtoffer. misschien moeten we maar online slachtofferhulp gaan aanbieden aan gedupeerde werkende Fok!kers. of was daar nou juist deze SC voor bedoeld?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef BroesWillems het volgende:
F5 F5 F5 F5
maar der komt maar niks....![]()
* Poit meld zich aan!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:23 schreef MrDice het volgende:
[..]
nog een vrijdagmiddag slachtoffer. misschien moeten we maar online slachtofferhulp gaan aanbieden aan gedupeerde werkende Fok!kers. of was daar nou juist deze SC voor bedoeld?
heb gisteravond tot kwart over 12 doorgewerkt, omdat toshiba te eigenwijs is om XP drivers bij hun laptop te doen en ook niet op de site zetten en om dat ook Nvidia ook te eigenwijs is hun .inf goed bij te houden en dat je dus niet eens fatsoenlijk je videokaart kan installeren....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:27 schreef mordradead het volgende:
Ik hoef heute abend pas te werken LOLLLEREINZ
amateurs...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:29 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een of andere lokale nerd mijn computer laten fixen, maar nu moet ik vista registreren en kan ik nog niks
quote:
Hier nog 1.quote:
Dat kan ik alleen maar beamen...... misschien een handtekeningen actie starten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:43 schreef Roi het volgende:
Dat ben ik. Eigenlijk zou ik een tagje 'Held' of 'GAM-held' moeten hebben he!
er wordt toch niet naar de gebruikers geluisterd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen...... misschien een handtekeningen actie starten?
denk er nou om Broes... je weet toch, geen slapende modjes wakker maken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
er wordt toch niet naar de gebruikers geluisterd...
geintje modjes
Omdat je er eerder nog niet van op de hoogte was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom heb ik net pas die quickreply plugin geïnstalleerd![]()
Dat zou een pleonasme zijn Roi. Totaal overbodigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:43 schreef Roi het volgende:
Dat ben ik. Eigenlijk zou ik een tagje 'Held' of 'GAM-held' moeten hebben he!
Ja precies! Dit had breed uitgemeten moeten worden!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
Omdat je er eerder nog niet van op de hoogte was.
Het is de users gewoon onthuden Chanty!!!!!!! FUCK DE SYSTEMquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja precies! Dit had breed uitgemeten moeten worden!
Omdat ik je er nu pas op geattendeert heb!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:53 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom heb ik net pas die quickreply plugin geïnstalleerd![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:40 schreef mordradead het volgende:
Roi, held!
Tijd om de hooivorken en fakkels uit de schuur te halen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
Het is de users gewoon onthuden Chanty!!!!!!! FUCK DE SYSTEM
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:57 schreef Roi het volgende:
[..]
Omdat ik je er nu pas op geattendeert heb!
Dus, zoals mordra al zei.
[..]
[afbeelding]
Waarom moet ik gelijk aan RE4 denken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:02 schreef Chanty87 het volgende:
Tijd om de hooivorken en fakkels uit de schuur te halen!
hej, dat is game gerelateerd, dan open je maar een ander topicquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom moet ik gelijk aan RE4 denken?
Oeh, wanneer kwam die ook alweer uit op de WiiGa ik denk wel weer aachaffen..
Ergens in juni toch? Of was er nou nog geen datum vanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
hey hallo daar heb ik patent op, heb je wel toestemming gevraagd om die uitdrukking te gebruiken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
Het is de users gewoon onthuden Chanty!!!!!!! /FUCK DE SYSTEM
Guitar Hero 2quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:19 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems zet Rage Against the Machine op....
FUCK YOU, I won't do what you tell me...
iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Guitar Hero 2
Oughtacontrol, I won't do what you tell me......
Die smilie vind ik niet echt op zijn plaats.quote:
Hihi, ik ook hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Megadeth - Hanger 18quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:35 schreef Poit het volgende:
Pff RATM is wat saai man, ik blijf bij Sweet Child O' Mine![]()
30 Seconds to Mars - the Kill (Rebirth edit)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:35 schreef Poit het volgende:
Pff RATM is wat saai man, ik blijf bij Sweet Child O' Mine![]()
Hallo, ik moet nog een uur ja. Wacht je niet even op mij?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:04 schreef Poit het volgende:
The final countdown van Europe lijkt me wel gaaf met Guitar Hero.
* Poit kan stiekem niet wachten op de 80's edition..
Maaruuh.. ik ga even een pilsje pakken jongens. Is bij deze de praatgroep voor om werk verlegen Gam SC'rs gesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |