Lieve Heintje. Wat vind je voorspelbaar deze keer? Ik wens jullie een goedemorgen en dat doe ik al sinds dat ik in de GAM SC kom. Al ongeveer een jaar (wellicht wel langer). De GAM SC' ers herkenden mij zelfs aan deze ochtendgroet. Voorspelbaar, maar zo ben ik.quote:
Niet echt, maar toen ik je naam in MyAT zag staan wist ik al wat er zou staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lieve Heintje. Wat vind je voorspelbaar deze keer? Ik wens jullie een goedemorgen en dat doe ik al sinds dat ik in de GAM SC kom. Al ongeveer een jaar (wellicht wel langer). De GAM SC' ers herkenden mij zelfs aan deze ochtendgroet. Voorspelbaar, maar zo ben ik.
En vandaag vroeg ik niet eens wat de plannen van mensen waren omdat je daar gisteren al overheen viel maar toonde ik oprecht interesse in Poit zijn tv.
Dus vertel mij eens. Waar val jij over een drempel bij mijn posts?
Ik hoop dat je er niet aan stoort, zo wel... dan heb je denk ik een beetje pech gehad. Het is een gewoonte van me op zo'n post te openen in de ochtend. Ik hoop je nog meerdere keren positief te kunnen verrassen. Maar de Lani-goedemorgenwens blijft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Niet echt, maar toen ik je naam in MyAT zag staan wist ik al wat er zou staan.
Ik was ook positief verrast dat je post uit meer bestond.
Ik volg de SC nog niet zo heel lang, dus dat je dat al een jaar doet weet ik niet. Het begon mij gewoon op te vallen de laatste tijd.
Persoonlijk zie ik liever wat inhoudelijkere posts waar iemand ook weer op zou kunnen reageren. Dat houdt de SC namelijk open.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er niet aan stoort, zo wel... dan heb je denk ik een beetje pech gehad. Het is een gewoonte van me op zo'n post te openen in de ochtend. Ik hoop je nog meerdere keren positief te kunnen verrassen. Maar de Lani-goedemorgenwens blijft.
![]()
Niks mis met een vrolijke goedemorgen post hoor Laniboekje. Is toch een prima bericht om de dag mee te beginnen? Althans, it sure makes my dayquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:04 schreef Laniboekje het volgende:
Ik hoop dat je er niet aan stoort, zo wel... dan heb je denk ik een beetje pech gehad. Het is een gewoonte van me op zo'n post te openen in de ochtend. Ik hoop je nog meerdere keren positief te kunnen verrassen. Maar de Lani-goedemorgenwens blijft.
![]()
Duidelijk Heintje. Point taken, zal er aan proberen te denken. En een goedemorgen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik liever wat inhoudelijkere posts waar iemand ook weer op zou kunnen reageren. Dat houdt de SC namelijk open.
Op een goedemorgen kun je enkel reageren met goedemorgen.
Wat er dan dus vaak op neer komt dat er een stuk of 5 posts zijn waar enkel goedemorgen in staat.
Dat je er goedemorgen bij zet kan nog wel, maar ik zou het fijn vinden als je (zoals vandaag) ook reageerd op iets anders of een ander onderwerp aandraagt.
maar dit is hoe ik het graag zou zijn. Als de andere dat niet hebben heb ik maar pech.
Goedemorgen.
Dat vind ik nu eenmaal belangrijker. Ik ben een vrouw he?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen vind ik het wel een beetje jammer dat je meer intresse hebt in m'n tv dan in mij
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef Laniboekje het volgende:
Dat vind ik nu eenmaal belangrijker. Ik ben een vrouw he?
En nu ga ik richting mijn clienten van het afstudeerproject! Die moet ik ook nog een goedemorgen wensen.
Nee sorry, deze kutnerd heeft een heerlijke dag, werd wakker met een lachende Bravia tegenover me. Vanavond gala, stiekem wel zin inquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef mordradead het volgende:
Dan ik met mijn ontsympathieke ochtendpost.
Hoi kutnerds jullie hebben vast wel een kutdag vandaag podverdorie ik hoop dat jullie een kutdag hebben
Toch lastig zo'n top overleg met je 2e persoonlijkheidquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:33 schreef mordradead het volgende:
Ik ga even vragen of ik straks naar school ga of niet.
Ja, hij heeft het altijd nogal druk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Toch lastig zo'n top overleg met je 2e persoonlijkheid
Vrijdag, stage, moe -- allemaal checkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:37 schreef MrDice het volgende:
Goedesmorguh *rekt zich uit*
Even kijken Mordra:
-vrijdag... check
-regen... check
-werk... check
-gebrek aan bier... check
-treinvertraging... check
Met die kutdag komt het wel goed!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef Heintje het volgende:
Vrijdag, stage, moe -- allemaal check
Denken vanavond te gaan neuken... check
Om een of andere reden toch niet neuken.... Zal ook wel weer check worden.
Dus een kut dag kan ik het niet noemen, maar klote is hij wel.
anders is het ook zo zonde van al het harde werken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
in het kader van chechlijstjes
- Vrijdag...check
- Bijkomen van kater...check
- Lekker eten met een lekkerding...check
- Flink zuipen...check
-vergeten te vermelden dat er geneukt wordt naderhand... check
Geen slechte dag voor de boeg.
Jonge, je laat je bier toch niet invriezen!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:27 schreef mordradead het volgende:
ik heb verdomme honger maar er is nog geen brood ontdooid
Dommelsch Icequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:59 schreef Poit het volgende:
Jonge, je laat je bier toch niet invriezen!!!!
-edit-quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:46 schreef BroesWillems het volgende:
- vanavond avondwake van een meisje van 26.... Check
ja, een kut dag![]()
-edit-quote:
-Edit-quote:
-edit-quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=lijk&gbv=2
Niet voor Broes
Sukkel, een avondwake is herdenkings dienst in de kerk de avond voor de uitvaart.quote:
Oh kerel! M'n oprechte excuses!!! Helemaal over de avondwake heen gelezen!! Gecondoleerd.. En nogmaals m'n excuses!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sukkel, een avondwake is herdenkings dienst in de kerk de avond voor de uitvaart.
moet ik je ook nog uitleggen wat een uitvaart is?
Heb ze ook geëdit, no problem verder...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh kerel! M'n oprechte excuses!!! Helemaal over de avondwake heen gelezen!! Gecondoleerd.. En nogmaals m'n excuses!
Gelijk even m'n totaal misplaatste posts weggehaald..![]()
Thnx, en nogmaals sterkte.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Heb ze ook geëdit, no problem verder...
en hij deed het ook nog? Dat is wel eenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:02 schreef ach het volgende:
Vandaag heb ik eindelijk weer eens tijd om mijn xbox aan te zetten![]()
Ik heb er vandaag tijd voor. Ik heb het nog niet gedaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:08 schreef MrDice het volgende:
[..]
en hij deed het ook nog? Dat is wel eenwaard ja!
dat wordt dan dus nog spannend later op de dagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:43 schreef ach het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag tijd voor. Ik heb het nog niet gedaan![]()
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Roi het volgende:
Voor de mensen die Firefox hebben!
QuickQuote en QuickPI's - De Firefox Extensie! (deel 6)
quote:
je kan nu makkelijk qoutes plakken in je quickreply, teven heeft je quickreply nu alle opties als je gewone reply. en kan je editen in je quickreply box.quote:
Ja hallo zeg, wel potverdorie! de gebruikers zijn helemaal niet gevraagd of wij deze wijzigingen willen hebben. Alles wordt ons maar door de strot geduwd tegenwoordig, slikken moeten we! Als het zo moet zeg.. met deze wijziging voel ik me helemaal niet meer thuis hier, bah ik ga wel ergens anders lopen rellen hoor!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je kan nu makkelijk qoutes plakken in je quickreply, teven heeft je quickreply nu alle opties als je gewone reply. en kan je editen in je quickreply box.
het is een pluginquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:58 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, wel potverdorie! de gebruikers zijn helemaal niet gevraagd of wij deze wijzigingen willen hebben. Alles wordt ons maar door de strot geduwd tegenwoordig, slikken moeten we! Als het zo moet zeg.. met deze wijziging voel ik me helemaal niet meer thuis hier, bah ik ga wel ergens anders lopen rellen hoor!!!
Dat andere reltopic begint dood te bloeden en ik verveel me
Hee, maar dat ziet er leuk uit! Ook maar even geinstalleerd. Thnx!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
het is een pluginniet van fok! zelf... dus je MAG het installeren
![]()
Vrijdag miaddag is altijd een klote tijd om als FOK!ker op kantoor te zitten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:58 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, wel potverdorie! de gebruikers zijn helemaal niet gevraagd of wij deze wijzigingen willen hebben. Alles wordt ons maar door de strot geduwd tegenwoordig, slikken moeten we! Als het zo moet zeg.. met deze wijziging voel ik me helemaal niet meer thuis hier, bah ik ga wel ergens anders lopen rellen hoor!!!
Dat andere reltopic begint dood te bloeden en ik verveel me
Nou ja, vrijdag middag heeft ook z'n leuke kanten, zo even een biertje drinken met de collega's bureautje netjes opruimen voor het weekend. Minder is alleen dat het vaak wat rustiger is (hier dan). Gaat de tijd weer zo langzaam.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vrijdag miaddag is altijd een klote tijd om als FOK!ker op kantoor te zitten.
ik kijk er al heel de dag naar uitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:45 schreef MrDice het volgende:
[..]
dat wordt dan dus nog spannend later op de dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |