Zeikerd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het enige wat je nog post in deze reeks is dit....
Dit is het enige wat je nog post in deze reeksquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dit is het enige wat je nog post in deze reeksbeetje teleurstellend van zo'n goede user
Hahaha nou als je ongesteld bent komt 't er echt niet zo ineens keihard uit hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is dat nu diarree of is ze ongesteld?![]()
serieus... ik ben kleurenblind
Ik denk dat ze ongsteld is, vrouwen zijn net vulkanen dan schiet alles er ineens uit!quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
is dat nu diarree of is ze ongesteld?![]()
serieus... ik ben kleurenblind
Ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:26 schreef Roi het volgende:
Ik geef het toe, ik heb haar nieuwste CD gedownload
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ookWeet alleen niet waarom... 't Is een kutalbum
nou, ik heb wel is scheikunde gehad op school, en daar kon je met 1 druppeltje kleurstof wel 10 liter water van kleur veranderen....quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hahaha nou als je ongesteld bent komt 't er echt niet zo ineens keihard uit hoorWe zijn geen vulkaan ofzo
M'n zin klopte helemaal niet, maar dat maakt niet uit he.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Kopen is nog erger hoorMaargoed, hij is al in de prullenbak belandt
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Pr0-n00b het volgende:
Vervelend ventje die mordadead, die heeft echt een goede ban nodig ....
Ban-aanvraag is zelf een banquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Pr0-n00b het volgende:
Vervelend ventje die mordadead, die heeft echt een goede ban nodig ....
maar als je je aan alle regels houdt, mis je al het plezier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:43 schreef Pr0-n00b het volgende:
Ik hoor net van morda dat op banaanvraag (lollertoffel) een ban staat, dus laat die ban maar zitten he
en broes moet niet zo snel zijn![]()
Wat rijmt er ook alweer op plezier?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
maar als je je aan alle regels houdt, mis je al het plezier.
Nee, ik weet het alweer. Het was frituur.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef Fallen het volgende:
Stier?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
Nee, ik weet het alweer. Het was frituur.
Gast, je bent echt op een killer spree vandaag. Heb al minstens 3 keer om je moeten lachen. Jij dekselse kwajongen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
Nee, ik weet het alweer. Het was frituur.
May it rest in peace. Vorig jaar nog tot 03.00 wakker gebleven om nieuws te posten, waar is de tijd geblevenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:31 schreef Roi het volgende:
Mensen, normaal gesproken zou de E3 vandaag van start zijn gegaan
Beautyquote:
Maar oke, wat houdt dit in?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:40 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn God zeg, dat songfestival. OostblokHongarije
Dat wijf kan echt niet zingen met d'r grafstem
Dat kun je wel zeggen ja!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:00 schreef Roi het volgende:
Dat je gay bent.
Is dit een verkapte ban-aanvraag voor pr0-n00b?quote:
Moet je helemaal onderaan kijken. Bij de slotjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:38 schreef X-fi het volgende:
Ben ik nou zo gek? Ik kan het PS3-topic niet vinden
Het songfestival moet twee veranderingen aangaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:40 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn God zeg, dat songfestival. OostblokHongarije
Dat wijf kan echt niet zingen met d'r grafstem
Voorspelbaarquote:
Ik weet alleen wie er in 1982 heeft gewonnen. En dat Abba ooit eens gewonnen heeft.quote:Poit, de Sony Bravia goed bevallen?
Het songfestival. Ik keek er jaren en dan ook jaren geleden nog met plezier naar. Toen ik oud genoeg werd om door te krijgen dat de boel eigenlijk zo corrupt als de pest was, was het plezier al snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |